quote:
Geen idee. Ik zit dadelijk bij de pizzaria met medemasterclassstudenten. Wss iets van pizza, pasta of lasagnequote:
ze moet eerst de eend zien te vangenquote:Op woensdag 16 november 2016 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker. Maak je het zelf?
ja, is makkelijk hoor. pannenkoekjes zijn heel basic van meel en de eend bak ik keihard aan (eigenlijk meer frituren) zodat het knapperig wordt.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker. Maak je het zelf?
Tiramisu is altijdquote:Op woensdag 16 november 2016 17:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Ik zit dadelijk bij de pizzaria met medemasterclassstudenten. Wss iets van pizza, pasta of lasagneEn tiramisu
![]()
Hoe laat eten we?quote:Op woensdag 16 november 2016 17:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, is makkelijk hoor. pannenkoekjes zijn heel basic van meel en de eend bak ik keihard aan (eigenlijk meer frituren) zodat het knapperig wordt.
dat zet ik op tafel met zwarte bonen saus. peking eend saus en shichuan noodle saus samen met verschillende groenten + noodles. Mag je de pannenkoekjes zelf vullen.
over een half uur ongeveerquote:Op woensdag 16 november 2016 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tiramisu is altijd
[..]
Hoe laat eten we?
Ik zet nu af, moet lukken.quote:
Zet je over 25 minuten een raam open?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zet je over 25 minuten een raam open?
Ik ben nl niet Cathy.
Een referentie naar Wuthering Heightsquote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een referentie naar Wuthering Heights
Kortom Cat en Marijke...quote:Op woensdag 16 november 2016 17:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vrouw vast na aangifte verkrachting Dubai
quote:Op woensdag 16 november 2016 18:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kortom Cat en Marijke...
Take it like a man. Gewoon slikken, genieten en naar huis gaan.
Hier krijg ik dus honger trek van!quote:Op woensdag 16 november 2016 17:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, is makkelijk hoor. pannenkoekjes zijn heel basic van meel en de eend bak ik keihard aan (eigenlijk meer frituren) zodat het knapperig wordt.
dat zet ik op tafel met zwarte bonen saus. peking eend saus en shichuan noodle saus samen met verschillende groenten + noodles. Mag je de pannenkoekjes zelf vullen.
Ik ken een keurig meisje wat zo heet.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:28 schreef isax het volgende:
Man bij een vandaag heet meneer tokkie
Das toch ook wat
Hete keurige meisjesquote:Op woensdag 16 november 2016 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken een keurig meisje wat zo heet.
Vind dat sneuquote:Op woensdag 16 november 2016 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken een keurig meisje wat zo heet.
Ja bizar he?quote:Op woensdag 16 november 2016 18:33 schreef isax het volgende:
Blijft wel vreemd dat die schepen zijn verdwenen in de Java zee
/commentaaropnieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |