Oh hai!quote:Op woensdag 16 november 2016 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook hallo![]()
Net iets te beige keurig.
huh? ik wil best mn raam open zetten hoor, maar ik woon 4 hoog dus ik weet niet hoe je dat wilt doenquote:Op woensdag 16 november 2016 17:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zet je over 25 minuten een raam open?
Ik ben nl niet Cathy.
maar wat ik heb gemaakt is heul niet moeilijk. sterker nog, je hoeft er heul niet voor te koken, alleen de eend even kort op superhoog vuur aanbakken. That's it.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hier krijg ik dus honger trek van!
De werkelijkheid is dat mijn schoonmoeder die niet kan koken hier is en kookt. Ik vrees voor het ergste...
Is het ernstig?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja best oke. Binnenkort ff wat onderhoud aan de Twingo uitvoeren.
Neuh, na bijna 182000 kilometer is de koppeling bijna op, grijpt erg hoog aan, heeft de neiging tot slippen soms bij gas intrappen in z`n 3/4 etcquote:
De wa?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:04 schreef Saisai het volgende:
Hey bradge, hoe heet dat software waarmee je de radio in de citroën kan omzetten naar het wel kunnen gebruiken van de audio in?
ben de naam kwijt en jij weet dit vast.
ja, de aux-in. laat maar, als je me belachelijk gaat maken probeer je waarschijnlijk te maskeren dat je het niet weet.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De wa?
Software waar mee ik de radio in de Citroen kan omzetten?
Wel aardig duur.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, na bijna 182000 kilometer is de koppeling bijna op, grijpt erg hoog aan, heeft de neiging tot slippen soms bij gas intrappen in z`n 3/4 etc
Fijne van die kleine autootjes is dat onderdelen niet duur zijn
Ja, zoals jij het omschrijft weet ik oprecht niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, de aux-in. laat maar, als je me belachelijk gaat maken probeer je waarschijnlijk te maskeren dat je het niet weet.
geen probleem, dan google ik het wel.
Hm valt me mee.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh valt mee
http://www.mister-auto.nl(...)a999BOL-KE19222.html
65 euro
Ja daarom, en arbeidsloon betaal ik niet, want heb een handige vaderquote:
Nicequote:Op woensdag 16 november 2016 19:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja daarom, en arbeidsloon betaal ik niet, want heb een handige vader
nee dat wil ik niet want dat heb ik al. de aux in poort van mijn RD3-01 radio staan standaard uit. deze moet geactiveerd worden en hiervoor heb je een speciaal kastje nodig met citroen/ pegeot software. en ja ik weet dat een twingo een renault is maar veel van die auto's lijken op elkaar.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, zoals jij het omschrijft weet ik oprecht niet wat je bedoeld.
Maar je wil dus een Minijack naar MInijack kabel die je kan aansluiten op de aux in zodat je daar je telefoon/iPod op aan kan sluiten? Die zijn een paar euro, moet je je radio er uit halen en aan de achterkant het kabeltje er in prikken.
hmm.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee dat wil ik niet want dat heb ik al. de aux in poort van mijn RD3-01 radio staan standaard uit. deze moet geactiveerd worden en hiervoor heb je een speciaal kastje nodig met citroen/ pegeot software. en ja ik weet dat een twingo een renault is maar veel van die auto's lijken op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |