Oh god jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 05:05 schreef chansadres het volgende:
Ik gok dat Hallelujah de grote stijger word....
Ik luister dan weer liever naar de heer Buckley, dan de andere dame en heerquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:12 schreef laxus13 het volgende:
Hallelujah is best een mooi nummer als Lisa het maar niet zingt natuurlijk.
John Calequote:Op vrijdag 11 november 2016 08:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik luister dan weer liever naar de heer Buckley, dan de andere dame en heer
Deze man weetquote:
Of Suzanne.quote:Op vrijdag 11 november 2016 05:05 schreef chansadres het volgende:
You Want It Darker zou ik ook mooi vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:20 schreef Jovatov het volgende:
Ik zou graag één van de nummers van de laatste drie albums van Cohen in de lijst zien. Wat een fantastische platen zijn dat.
Going Home, of Amen ofzo. Heerlijke nummers
Helaas gaat die dus ook weer winst boekenquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:12 schreef laxus13 het volgende:
Hallelujah is best een mooi nummer als Lisa het maar niet zingt natuurlijk.
Who by Firequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas gaat die dus ook weer winst boeken
Ik denk dat Hallelujah nu ook wel top 50 haalt. Hoger niet eigenlijk, daarvoor was de actie net niet genoeg getimed.
Suzanne en So Long Marianne gaan ook wel rond hun beste posities ooit zitten, denk ik. En misschien Take This Waltz nu toch echt in de lijst.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:37 schreef Fred_B het volgende:
Uit respect voor Cohen stem ik dit jaar op Milk & Honey.
Ik ga voor Me Julie.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:37 schreef Fred_B het volgende:
Uit respect voor Cohen stem ik dit jaar op Milk & Honey.
22ste november.Edit: het is 25 november.quote:
Bird On The Wire dan? Of Famous Blue Raincoat?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Who by Fire
Of Avalanche. Of First we take Manhattan
Helaas wel, waardeloos schijtnummer. Als je niet depri vent maakt dat nummer het je wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 05:05 schreef chansadres het volgende:
Deze vrijdag alweer, die gaan we kijkenquote:Op zondag 20 november 2016 13:27 schreef TLC het volgende:
Deze aankomende vrijdag al de Top 2000 Quiz met Matthijs en Leo![]()
quote:NPO Radio 2 heeft het Top 2000 Café weer opgebouwd in Het Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid in Hilversum. Net als voorgaande jaren is het café gestald in de centrale hal van Beeld & Geluid en staat het café op palen van zo’n 10 meter hoogte.
Radio 2 maakt morgen bekend welke dj’s de 2016-editie van de Top 2000 gaan presenteren. Naar verwachting zal Ruud de Wild zijn debuut maken, aangezien hij vanaf januari de middagshow op de publieke zender gaat presenteren.
Luisteraars kunnen van vrijdag 25 november tot en met vrijdag 2 december stemmen op de Top 2000. Het Top 2000 Café is dit jaar geopend van 5:00 uur ’s ochtends tot 3:00 uur ’s nachts en is daarmee langer open dan ooit. Radio 2 komt hiermee tegemoet in de enorme vraag van mensen die een kijkje willen komen nemen in het café.
De Top 2000 wordt op Eerste Kerstdag om 09:00 uur afgetrapt. De nummer één klinkt traditiegetrouw op oudjaarsdag even voor 00:00 uur.
https://www.radiofreak.nl(...)ld-geluid-hilversum/quote:NPO Radio 2 heeft het Top 2000 Café weer opgebouwd in Het Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid in Hilversum. Net als voorgaande jaren is het café gestald in de centrale hal van Beeld & Geluid en staat het café op palen van zo’n 10 meter hoogte.
Radio 2 maakt morgen bekend welke dj’s de 2016-editie van de Top 2000 gaan presenteren. Naar verwachting zal Ruud de Wild zijn debuut maken, aangezien hij vanaf januari de middagshow op de publieke zender gaat presenteren.
Luisteraars kunnen van vrijdag 25 november tot en met vrijdag 2 december stemmen op de Top 2000. Het Top 2000 Café is dit jaar geopend van 5:00 uur ’s ochtends tot 3:00 uur ’s nachts en is daarmee langer open dan ooit. Radio 2 komt hiermee tegemoet in de enorme vraag van mensen die een kijkje willen komen nemen in het café.
De Top 2000 wordt op Eerste Kerstdag om 09:00 uur afgetrapt. De nummer één klinkt traditiegetrouw op oudjaarsdag even voor 00:00 uur.
24 uur open was net te veel van het goede?quote:Op zondag 20 november 2016 13:44 schreef Evertjan het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)ld-geluid-hilversum/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er moet ook even schoongemaakt wordenquote:Op zondag 20 november 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
24 uur open was net te veel van het goede?
Ach, dat komt de week erna welquote:Op zondag 20 november 2016 14:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er moet ook even schoongemaakt worden
Peace en ik vinden dit een matig alternatief.quote:Op zondag 20 november 2016 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, kxradio heeft dit jaar weer een eindejaarsalternatief.
Dit jaar is het HET alternatief
http://kxradio.3fm.nl/nie(...)uit-met-de-snob-2000
Mij benieuwen welk Rob gaat doen. Ik vermoed wel gewoon radio 2.
In zijn 3FM tijd was 't natuurlijk wat makkelijker uitstappen in de laatste 2 weken, als je niet in t huis zit en dan die toprequests erachteraan.
Ik zal er ook niet naar luisteren tijdens de top 2000, misschien de week ervoor.quote:Op zondag 20 november 2016 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peace en ik vinden dit een matig alternatief.
Leuk dat die lijst een echt platform krijgt.quote:Op zondag 20 november 2016 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, kxradio heeft dit jaar weer een eindejaarsalternatief.
Dit jaar is het HET alternatief
http://kxradio.3fm.nl/nie(...)uit-met-de-snob-2000
Mij benieuwen welk Rob gaat doen. Ik vermoed wel gewoon radio 2.
In zijn 3FM tijd was 't natuurlijk wat makkelijker uitstappen in de laatste 2 weken, als je niet in t huis zit en dan die toprequests erachteraan.
De Essential 80s en Essential 90s-uitzendingen waren fijn.quote:Op zondag 20 november 2016 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond de decennia- en albumlijsten die ze eerder deden ook wel fijn.
dat verwoord je nog aardigquote:Op zondag 20 november 2016 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peace en ik vinden dit een matig alternatief.
Als burgerinitiatief snap ik dit nog wel maar waarom een lijst maken met zo'n arbitrair criterium als 'wat niet in de stemlijst staat voor de top 2000 mag er wel in'quote:
precies. Maar ondertussen wel de credits opeisen als een nummer uit de snoblijst in de top 2000 komt. Enorm hypocriet wmb.quote:Op zondag 20 november 2016 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als burgerinitiatief snap ik dit nog wel maar waarom een lijst maken met zo'n arbitrair criterium als 'wat niet in de stemlijst staat voor de top 2000 mag er wel in'
dan krijg je toch geen realistische lijst? Gewoon volledig vrije keuze dan.
http://www.nporadio2.nl/n(...)000-dj-team-van-2016quote:DE DJ'S
00.00 - 02.00 uur Evelien de Bruijn
02.00 - 04.00 uur Marisa Heutink
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 - 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
En een heleboel overacting.quote:Op maandag 21 november 2016 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat scheelt een boel lulverhalen
De moeder van Gijs is er nog steedsquote:Op maandag 21 november 2016 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat scheelt een boel lulverhalen
Zelfde. Ook 16-18quote:Op maandag 21 november 2016 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruud de Wild![]()
Normaliter heb ik in de auto naar huis 538 aanstaan maar sinds Ruud daar weg is, is het drama met Coen en Sander![]()
Hoe laat is Ruud de Wild normaliter eigenlijk op R2?
Wel per januari. Of dus eigenlijk per 25-12. Nu zit Wout nog op dat tijdslot.quote:
Mooi, dan kan ik binnenkort dat opzetten. Sorry Hannelore.quote:
mijn schoonmoeder kende Gijs (en zijn moeder) een beetje en ook haar valt het op dat Gijs het wel erg vaak over haar heeft.quote:Op maandag 21 november 2016 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De moeder van Gijs is er nog steeds
dat laatste is nu precies waarom hij er al bijzit.quote:Op maandag 21 november 2016 12:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Blij met Gerard, Rob, Stefan en Gijs. Jammer dat Bert Haandrikman niet meer erbij is. Waarom Ruud de Wild erbij is snap ik niks van.. Is werkzaam per 1 januari. Dus wat moet hij nu erbij doen😠.
Schitterend Cohen in twee woorden omschrevenquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:25 schreef Achterhoker het volgende:
Als je niet depri vent maakt dat nummer het je wel.
Ergens snap ik het wel maar dat is toch per 1 januari.quote:Op maandag 21 november 2016 12:52 schreef peaceman het volgende:
dat laatste is nu precies waarom hij er al bijzit.
zo kunnen de luisteraars vast kennis maken met hemquote:Op maandag 21 november 2016 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel maar dat is toch per 1 januari.
Dat was met Gekdom ook. Logisch, kan hij en de luisteraars alvast wennenquote:Op maandag 21 november 2016 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel maar dat is toch per 1 januari.
Nee Gerard begon vorig jaar op 6 oktober te werken voor radio 2. Dus is vanzelfsprekend dat hij de too 2000 mocht presenteren. Ruud pas in januari. Maakt mij niet zoveel uit trouwens.quote:Op maandag 21 november 2016 12:54 schreef Pino112 het volgende:
Dat was met Gekdom ook. Logisch, kan hij en de luisteraars alvast wennen
Ohja, ik dacht dat het later was, maar niet dus.quote:Op maandag 21 november 2016 12:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Gerard begon vorig jaar op 6 oktober te werken voor radio 2. Dus is vanzelfsprekend dat hij de too 2000 mocht presenteren. Ruud pas in januari. Maakt mij niet zoveel uit trouwens.
Welke is het nou geworden dan? Gewoon Rebellion nog steeds?quote:Op maandag 21 november 2016 15:49 schreef MaJo het volgende:
Niet vergeten op Arcade Fire te stemmen he
ik ga gewoon ook weer op Marianne stemmenquote:Op maandag 21 november 2016 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Arcade Fire, de Marianne Rosenberg van 2016
eerst afwachten of er 1 in de voorkeuzelijst staat? Of sowieso via vrije keuze? Zo ja, welk nummer?quote:Op maandag 21 november 2016 15:49 schreef MaJo het volgende:
Ik niet, misschien komt ze dan weer op een schappelijke tijdquote:Op maandag 21 november 2016 16:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga gewoon ook weer op Marianne stemmen
als meer mensen wel op haar stemmen ookquote:Op maandag 21 november 2016 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik niet, misschien komt ze dan weer op een schappelijke tijd
Dan kan ze ook in de volgende nacht komenquote:Op maandag 21 november 2016 16:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
als meer mensen wel op haar stemmen ook
dan zou ze wel heel veel extra stemmen moeten krijgen. Maar ze mag best op 1.quote:Op maandag 21 november 2016 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kan ze ook in de volgende nacht komen
Als ik er niet op stem is dat niet omdat ik het vergeten benquote:Op maandag 21 november 2016 15:49 schreef MaJo het volgende:
Komt goed!quote:Op maandag 21 november 2016 15:49 schreef MaJo het volgende:
We worden gewoon oudquote:Op maandag 21 november 2016 17:58 schreef Cee het volgende:
Weet je wat zo raar is? Ik heb het idee dat we nog maar net waren begonnen met afkicken van de lijst van vorig jaar, er is toch nog best constant gepost hier (gestaag, maar constant) als soort van overbrugging van dat grote zwarte gat. En nu zitten we er alweer bijna midden in.
Zet even een TR en link naar het bericht, dan? En dan bedoel ik naar het plan wat ik had gepost.quote:Op maandag 21 november 2016 18:30 schreef hhh38 het volgende:
Zou die collectieve stemlijst in de OP kunnen? Dan kan iedereen hem makkelijk terugvinden.
Ik heb de lijst plus een kort verzoekje in de TR vermeld, zal het plan nog even hieronder plaatsen:quote:Op maandag 21 november 2016 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zet even een TR en link naar het bericht, dan? En dan bedoel ik naar het plan wat ik had gepost.
Daarna zal ik nog wel even om een topicpointer bedelen
quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
1
Del Shannon - Runaway
XTC - Making plans for Nigel
3
The Knack - My Sharona
4
Faith No More - Epic
Johnny Cash - I Walk the Line
The Motors - Airport
The Turtles - Happy Together
8
Easybeats - Friday On My Mind
Neil Young - Cortez the killer
10
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
Eric Carmen - All by myself
Melanie - Lay down
The Hollies - Bus Stop
The Romantics - What I Like About You
The Shirts - Tell me your plans
The Stranglers - No More Heroes
The Troggs - With A Girl Like You
Whitesnake – Is This Love
19
All Saints - Pure Shores
Cameo - Word up
Deep Purple - Highway star
Donovan - Atlantis
Feargal Sharkey - A Good Heart
Four Tops - Reach Out, I'll Be There
Huey Lewis and the News - Power of Love
Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire
Mott The Hoople - All The Young Dudes
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Supertramp - Crime Of The Century
The Byrds - Eight Miles High
Dit was dus de lijst.
Mijn voorstel:
We stemmen allemaal op de top 3. Niet zeiken als je het niet zo boeiende of mindere liedjes zijn, we hebben met z'n allen gestemd dus het is gewoon wel zo leuk als we ook echt een beetje een impact kunnen maken. Daarvoor heb je toch minimaal 40, 50 stemmen nodig denk ik, om ze net dat stapje te geven wat ze nodig hebben. Je schijnt zo'n 200, 300 stemmen nodig te hebben, dus hopelijk is dat precies genoeg.
Voor de rest zou ik zeggen: Kies nog een paar nummers uit de lijst als je stemt met 5 of meer stemmen. Gewoon, nummers die je leuk vindt en vindt dat terug moeten komen, haal ze allereerst uit dit lijstje. Maar het is natuurlijk niet te doen om te vragen of jullie op 25 van de 30 liedjes te gaan stemmen ofzo
quote:Op maandag 21 november 2016 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Arcade Fire, de Marianne Rosenberg van 2016
Toch Rebellionquote:Op maandag 21 november 2016 16:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke is het nou geworden dan? Gewoon Rebellion nog steeds?
Ik zit namelijk te twijfelen tussen Reflektor, Rebellion en The SuburbsAl maakt die laatste weinig kans, eigenlijk.
quote:Op maandag 21 november 2016 16:14 schreef Cee het volgende:
Ik zou niet weten hoe bovengenoemde nummers gaan.
Als ze er in de voorkeurslijst instaan dan uiteraard op dat nummer stemmenquote:Op maandag 21 november 2016 16:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
eerst afwachten of er 1 in de voorkeuzelijst staat? Of sowieso via vrije keuze? Zo ja, welk nummer?
Laten we dan hopen dat ze er nu eindelijk instaanquote:Op maandag 21 november 2016 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem alleen op Arcade Fire als ze in de voorkeuzelijst komen.
quote:Op maandag 21 november 2016 17:36 schreef Homdeck het volgende:
Ik stem hoe dan ook niet op Arcade Fire. En ook niet op Marianne Rosenberg
quote:Op maandag 21 november 2016 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik er niet op stem is dat niet omdat ik het vergeten ben
quote:
Zo, deze moet ik even op me in laten werken hoor.quote:
Word je even stil van toch?quote:Op maandag 21 november 2016 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, deze moet ik even op me in laten werken hoor.
Hoe meer stemmen hoe groter de kans dat ze erin komenquote:Op maandag 21 november 2016 22:47 schreef laxus13 het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik op AF zal stemmen, laatste jaren wel gedaan volgens mij,
En?quote:Op maandag 21 november 2016 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, deze moet ik even op me in laten werken hoor.
Zeker, maar ik weet nog niet precies wat ik ervan vind (niks negatiefs) maar er gebeurt zo veel in het nummer, op het moment dat je denkt dat je alles gehad hebt komt er nog meer bij. En dan heb ik nog niet heel goed naar de tekst geluisterd. Dus het verdient nog enkele luisterbeurten, zeker.quote:
en dan te bedenken dat ze nog veel betere nummers hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2016 07:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker, maar ik weet nog niet precies wat ik ervan vind (niks negatiefs) maar er gebeurt zo veel in het nummer, op het moment dat je denkt dat je alles gehad hebt komt er nog meer bij. En dan heb ik nog niet heel goed naar de tekst geluisterd. Dus het verdient nog enkele luisterbeurten, zeker.In ieder geval een intrigerend geheel, de clip brengt natuurlijk een extra dimensie.
En dit jaar komt er commentaar op de uren dat ze te horen zijn. Of er komt gezeik over het "te blanke" team. Eigenlijk zet ik nog eerder op dat laatste in.quote:Op maandag 21 november 2016 20:24 schreef Evertjan het volgende:
komt trouwens wel geforceerd over dat er nu ineens 2 vrouwen zijn toegevoegd aan het presentatieteam van de Top 2000
Zijn er eigenlijk nederlandse radio dj's met een (gekleurde) migratie-achtergrond?quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dit jaar komt er commentaar op de uren dat ze te horen zijn. Of er komt gezeik over het "te blanke" team. Eigenlijk zet ik nog eerder op dat laatste in.
Radio 6 had er natuurlijk wel wat, en bij FunX lopen er ook zat rond.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nederlandse radio dj's met een (gekleurde) migratie-achtergrond?
Toegevoegdquote:Op maandag 21 november 2016 19:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb de lijst plus een kort verzoekje in de TR vermeld, zal het plan nog even hieronder plaatsen:
[..]
Geenstijl was je voorquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dit jaar komt er commentaar op de uren dat ze te horen zijn. Of er komt gezeik over het "te blanke" team. Eigenlijk zet ik nog eerder op dat laatste in.
Doe dan liever Glennis Krijs op 1 en dan is Sylvana ook tevreden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwelijke dj's, Claudia op 1 is een formaliteit.
Mensen kunnen veranderingen niet aanquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Man man man
http://www.nporadio2.nl/n(...)n-2016#reaction-form
om te jankenquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Man man man
Misschien hoort dat ook wel een beetje bij de traditie: het gezeik om de samenstelling van het team. Nu dus om de beide dames, Ruud de Wild en het ontbreken van Haandrikman.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Man man man
+1quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:28 schreef Berkery het volgende:
Ik kan me niet druk maken om de presentatoren, ik heb genoeg te ergeren aan de lijst zelf
+2quote:
Jazeker. Is tegenwoordig sidekick bij Tim Klijn op Radio 10.quote:
Waarschijnlijk was dat de reden ja, Frits Spits heeft hem toen nog gebeld en gezegd dat ie zijn eigen mening beter voor zich kan houden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:09 schreef female81 het volgende:
Rob Stenders heb ik gemist in al die jaren ná 2009. Vanwege de vileine speldenprikjes bij nummers van Marco Borsato en dergelijke. Zal vast de reden geweest zijn dat het eigenlijk maar bij 1 jaar bleef.
Pia Douwes en Whitneys versie van I Will Always Love You werden bijvoorbeeld inderdaad redelijk subtiel afgezeken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:09 schreef female81 het volgende:
Rob Stenders heb ik gemist in al die jaren ná 2009. Vanwege de vileine speldenprikjes bij nummers van Marco Borsato en dergelijke. Zal vast de reden geweest zijn dat het eigenlijk maar bij 1 jaar bleef.
Wat een gezeik om niks zeg. Niet meer luisteren omdat Bertje niet meer mee doetquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Man man man
frits spitsquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat de reden ja, Frits Spits heeft hem toen nog gebeld en gezegd dat ie zijn eigen mening beter voor zich kan houden.
Vorig jaar na afloop van I will always love you was ook echt hilarisch
Frits Spits. Ergens mis ik die wel, die kon zo bevlogen over muziek ouwehoeren. Met dat typische bloemrijke taalgebruik. Maar ik sta er vermoedelijk redelijk alleen in.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat de reden ja, Frits Spits heeft hem toen nog gebeld en gezegd dat ie zijn eigen mening beter voor zich kan houden.
Vorig jaar na afloop van I will always love you was ook echt hilarisch
Firts Spits zonder de Dikke Blomberg was meestal niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
frits spits![]()
Was ooit een goede dj daar niet van, maar werd wel een oude zeur hoor.
"Ik heb er volgens mij niet veel aan gemist", zoiets.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe was 't ook weer met die Pia Douwes toen.
Iets van "Ze zeggen wel tegen me: Rob, jij als muzieknerd kent vast alle nummers uit de lijst.
Nou, deze kende ik dus niet. En dat had ik graag zo gehouden" of zoiets.
Nou ja, hij doet de Taalstraat nog. En inderdaad was zijn bevlogenheod als hij het over muziek was zeker gedenkwaardig.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:19 schreef female81 het volgende:
[..]
Frits Spits. Ergens mis ik die wel, die kon zo bevlogen over muziek ouwehoeren. Met dat typische bloemrijke taalgebruik. Maar ik sta er vermoedelijk redelijk alleen in.
Maar ja, gun de man z'n pensioen.
Dat vind ie zelf ook. Van mij mag ie ook wel terug.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:20 schreef peaceman het volgende:
Ik vind wel jammer dat Hans Schiffers er niet meer bij is.
In het verleden toch altijd wel een redelijk rustpunt tussen de Bertjes (H.), Sanders en Gijsjes. Op zich was hij welkom geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:20 schreef peaceman het volgende:
Ik ook maar Hans gaat naar Radio 5. Ferry Maat heeft ook ooit de top 2000 gepresenteerd.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:20 schreef peaceman het volgende:
Nee, jij staat er niet alleen in .Frits was en is voor mij een van mijn favoriete djquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:19 schreef female81 het volgende:
Frits Spits. Ergens mis ik die wel, die kon zo bevlogen over muziek ouwehoeren. Met dat typische bloemrijke taalgebruik. Maar ik sta er vermoedelijk redelijk alleen in.
Maar ja, gun de man z'n pensioen.
de stem van Sjors Fröhlich mis ik ook wel op de radioquote:Op dinsdag 22 november 2016 16:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, jij staat er niet alleen in .Frits was en is voor mij een van mijn favoriete dj
Do I Wanna Know staat veel hoger, zou het liever andersom zien. When The Sun Goes Down moet er eigenlijk ook nog in.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:39 schreef richolio het volgende:
Ik zie nu pas dat I Bet That You Look Good On The Dancefloor op 1993 staat.Ik wilde op 505 stemmen, maar nu stem ik maar hierop, beter blijft 'ie erin. Als hun grootste classic al zo laag staat, is 505 natuurlijk al helemaal kansloos.
Eens.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Do I Wanna Know staat veel hoger, zou het liever andersom zien. When The Sun Goes Down moet er eigenlijk ook nog in.
Hoe zijn ze overrated met maar twee nummers in de lijst? Waar een Foo Fighters er bijna drie keer zoveel in heeft staan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er hoeft verder niks van AM in de lijst. Een beetje overrated zijn ze wel. Dan heb ik liever iets van de Libertines erin
Wanneer is een band overrated? Als Mexicanobakker dat vindt?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er hoeft verder niks van AM in de lijst. Een beetje overrated zijn ze wel. Dan heb ik liever iets van de Libertines erin
Uiteraard.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanneer is een band overrated? Als Mexicanobakker dat vindt?
dus alleen fake tales en I bet in de top 2000quote:[b]Op dinsdag 22 november 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende]
Het is ook geen slechte band, maar 2 liedjes lijkt me wel gewoon een redelijke afspiegeling van een combinatie van populariteit en kwaliteit
Als Do I Wanna Know p197 haalt hoort die er wel in natuurlijk (even buiten het 5-jaars criterium gekeken)quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus alleen fake tales en I bet in de top 2000
tja ik vind die niet beter en plek 197 is natuurlijk wel belachelijk hoog.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Do I Wanna Know p197 haalt hoort die er wel in natuurlijk (even buiten het 5-jaars criterium gekeken)
Fake Tales vind ik zelf weer weinig aan, een plaat die het zo goed doet hoort, welke rommel dan ook, toch echt in de lijst.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik vind die niet beter en plek 197 is natuurlijk wel belachelijk hoog.
ik zou persoonlijk prima kunnen leven met alleen i bet, maar ook dan vind ik 197 veul te heug...quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fake Tales vind ik zelf weer weinig aan, een plaat die het zo goed doet hoort, welke rommel dan ook, toch echt in de lijst.
(Waarmee ik niet zeg dat Do I Wanna Know rommel is, maar denk aan Home of Oceuit)
iets moet, het mag. En persoonlijk vind ik dit nummer het redden waard.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb al wel 1 FOK!-consessie in mijn lijstje en dat is ook niet eens iets uit de top 3 van de nominatielijst.
Mooie gebaren allemaal, maar 25 nummers is toch best weinig.
quote:Op donderdag 24 november 2016 18:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zat net even de reacties van je column door te nemen. Schreef iemand dat (in 2009) Ring of Fire van Johnny Cash zo laag stond.
Ik zat me er vorig jaar eigenlijk over te verbazen dat dat toch redelijke niemendalletje in de laatste nacht langskwam. Op 1e kerstdag zou ik ook prima vinden.
Die zou op 1294 niet misstaan inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2016 18:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zat net even de reacties van je column door te nemen. Schreef iemand dat (in 2009) Ring of Fire van Johnny Cash zo laag stond.
Ik zat me er vorig jaar eigenlijk over te verbazen dat dat toch redelijke niemendalletje in de laatste nacht langskwam. Op 1e kerstdag zou ik ook prima vinden.
Ik selecteer bij mijn vrije keuzes alleen liedjes met een kans om in de lijst te komenquote:Op donderdag 24 november 2016 19:31 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel of ik voor de zoveelste keer weer een kostbare plaats moet vergeven aan het bij voorbaat compleet kansloze The Universal. Een van mijn favoriete nummers ooit maar zal van z'n lang zal ze leven niet in de Top 2000 geraken.
Houden jullie daar bij het opstellen van de lijst ook rekening mee of niet?
ik weet nog niet precies waar ik op ga stemmen, maar er zijn wel wat zekerheidjes:quote:Op donderdag 24 november 2016 19:31 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel of ik voor de zoveelste keer weer een kostbare plaats moet vergeven aan het bij voorbaat compleet kansloze The Universal. Een van mijn favoriete nummers ooit maar zal van z'n lang zal ze leven niet in de Top 2000 geraken.
Houden jullie daar bij het opstellen van de lijst ook rekening mee of niet?
accidental babies van Damian vind ik veel beterquote:Op donderdag 24 november 2016 20:19 schreef richolio het volgende:
Nog niets zeker bij mij, maar wel wat zekerheidjes (denk ik..);
M83 - Midnight City
Tame Impala - Let It Happen
David Bowie - Heroes
Radiohead - Exit Music (for a film)
Damien Rice - The Blowers Daughter
Paul Simon - You Can Call Me Al
Earth, Wind & Fire - September
Die is ook goedquote:Op donderdag 24 november 2016 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
accidental babies van Damian vind ik veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Hallo Bert,
Wij willen graag stemmen voor de top2000. De volgende nummers/artiest en vinden wij mooi: Queen, golden Earring, Frans Bauer (sterren), Docter Hannes P., Phil Collins, Kiss, Hans Vermeulen (sandy coast) True Love, UB40, Pink Floyd, Adele, Rolling Stones, Beatles, Kelly Familie. Groetjes Raymond en Merijn
quote:
Dit soort lui verdient niet eens stemrecht.quote:Ja nu wel hopen dat ik mag stemmen Vorig jaar lukte dat niet bij mij Zonde van al die goeie nummers
Ga je niet meer op 505 stemmen? Ik wilde nog wel met je meestemmen op dat nummer.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:19 schreef richolio het volgende:
Nog niets zeker bij mij, maar wel wat zekerheidjes (denk ik..);
M83 - Midnight City
Tame Impala - Let It Happen
David Bowie - Heroes
Radiohead - Exit Music (for a film)
Damien Rice - The Blowers Daughter
Paul Simon - You Can Call Me Al
Earth, Wind & Fire - September
The Smiths - This Charming Man
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Dit soort lui verdient niet eens stemrecht.
Wilde ik nog wel doen, maar toen zag ik dat I Bet You Look Good On The Dancefloor bijna op 2000 staat, en die wilde ik nog redden.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga je niet meer op 505 stemmen? Ik wilde nog wel met je meestemmen op dat nummer.
Dit jaar ga ik wellicht voor het eerst niet op Muse stemmen. Vorig jaar hadden ze 9 liedjes in de top 2000 (waarvan 5 of 6 de verkeerde zijn), dat vond ik iets te veel.
I Bet You Look Good On The Dancefloor komt nu veel hoger. Vorig jaar stond het niet in de keuzelijst, nu wel (neem ik aan). Veel Arctic Monkeys fans stemden op DIWK? omdat die als enige in de keuzelijst stond. Nu zullen de stemmen meer gespreid worden.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Wilde ik nog wel doen, maar toen zag ik dat I Bet You Look Good On The Dancefloor bijna op 2000 staat, en die wilde ik nog redden.Maar als jij erop stemt, doe ik dat ook wel denk ik
Bij voorkeur dan op de plek van die tekenfilm-tunequote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee, die klassieker hoort natuurlijk wel in de top 2000 hè?
Geen 505?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook op I bet stemmen, zoals de afgelopen jaren
Linkje naar de Top 2000 Reddit?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Citizen Erased van Muse moet erin. Via de reddit loopt een soort van actie
Dan heb ik liever Sunburn, maar die hoort wel bij de beste 2000 ooit jaquote:Op donderdag 24 november 2016 23:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Citizen Erased van Muse moet erin. Via de reddit loopt een soort van actie
Muse redditquote:
True. Valt me niks tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 06:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Sunburn, maar die hoort wel bij de beste 2000 ooit ja
Muse zelf heeft dan weer niet echt meer noteringen 'nodig' om heel eerlijk te zijn.
Bon iver zie ik verder niet. Arcade fire kun je nog beargumemteren via de snob 2000, voor bon iver zie ik geen enkel argument behalve dan dat ie prima liedjes schrijft. Maar ik ga ook niet vragen om slowdive of my bloody valentine in de lijst. (De pixies zijn dan wel weer een randgeval)
quote:Op donderdag 24 november 2016 17:37 schreef peaceman het volgende:
Muziekvrienden, in de maatschappij komen we steeds meer tegenover elkaar te staan. De onrust in de wereld neemt toe.
Niet dat ik iemand wil verplichten om een plaat op te nemen in zij of haar lijst, maar ik vind dat 1 plaat, die er vorig jaar weliswaar nog in stond, eigenlijk niet mag ontbreken in de top 2000.
Dus als je een plekje over hebt, zou het fijn zijn om een plaat te redden die over dit thema gaat.
Billie Holiday - Strange Fruit
Hoe kan je zoiets beargumenteren?quote:Op vrijdag 25 november 2016 06:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Sunburn, maar die hoort wel bij de beste 2000 ooit ja
Muse zelf heeft dan weer niet echt meer noteringen 'nodig' om heel eerlijk te zijn.
Bon iver zie ik verder niet. Arcade fire kun je nog beargumemteren via de snob 2000, voor bon iver zie ik geen enkel argument behalve dan dat ie prima liedjes schrijft. Maar ik ga ook niet vragen om slowdive of my bloody valentine in de lijst. (De pixies zijn dan wel weer een randgeval)
Gelukkig moet ie tegen Mark Tuitert, zorgt voor genoeg visuele afleiding.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:49 schreef Pino112 het volgende:
Jett Rebel vanavond bij de Top 2000 Quiz. Feest.
Nee die vind ik saaiquote:
Die stond er vorig jaar ook in dus niet geheel verrassendquote:
Ohquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die stond er vorig jaar ook in dus niet geheel verrassend
ik ga voor we used to wait, omdat ik denk dat die de meeste kans maakt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:49 schreef MaJo het volgende:
Arcade Fire met 3 nummers in de keuzelijst![]()
![]()
Dus stemmen jongens! Rebellion mag maar We Used to Wait, Reflektor en Wake Up staan in de keuzelijst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet voor Del Shannon gestemd, want dat nummer vind ik niet zo. Ik hoop dat Arcade Fire er nu eens in komt!
Heb zin in de lijst![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:47 schreef Jovatov het volgende:
Nou ik ben er alweer klaar mee. Ik ga er niet te lang over nadenken want dan blijf ik schuiven.Je had op Rebllion (Lies) moeten stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet voor Del Shannon gestemd, want dat nummer vind ik niet zo. Ik hoop dat Arcade Fire er nu eens in komt!
Heb zin in de lijstMaar prima lijst verder hoor.
Ik twijfel zelf nog tussen Smalfilm en Wespen Op De Appeltaart. Smalfilm staat in de keuzelijst.
En ik twijfel nog over Casimir Pulaski Day van Sufjan'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
dat is juist niet logisch. Nummers uit de keuzelijst hebben nu eenmaal meer kans dan de nummers uit de vrije keuze. Ik ga om die reden ook voor we used to wait.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Je had op Rebllion (Lies) moeten stemmenMaar prima lijst verder hoor.
Ik heb wel erg getwijfeld over Rebellion (Lies), maar aangezien peaceman voor We Used To Wait ook ging als beste kanshebber voor in de lijst ga ik daarin mee.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik twijfel zelf nog tussen Smalfilm en Wespen Op De Appeltaart. Smalfilm staat in de keuzelijst.
En ik twijfel nog over Casimir Pulaski Day van Sufjan
Dat heb ik zelfs alleen maar gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:11 schreef jcdragon het volgende:
Vrije keuze mogen toch ook nummers uit de keuzelijst zijn?
heeft Billie Holiday je lijst gehaald?quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klaar. Daar ben ik weer voor een jaar vanaf
Alleen XTC meegenomen uit de Top 3.
Ohnee, 1tje nietquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs alleen maar gedaan
Nope. Ik vind toch wel dat ik er ook wat aan moet vinden als ik erop stemquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
heeft Billie Holiday je lijst gehaald?
quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is juist niet logisch. Nummers uit de keuzelijst hebben nu eenmaal meer kans dan de nummers uit de vrije keuze. Ik ga om die reden ook voor we used to wait.
Vind ik toch lastig, want Rebellion is bij mij een veel grotere favoriet dan We Used To Wait.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb wel erg getwijfeld over Rebellion (Lies), maar aangezien peaceman voor We Used To Wait ook ging als beste kanshebber voor in de lijst ga ik daarin mee.
Niet dat ik daar erg consistent in ben, want bij Spinvis ga ik dan idd wel weer voor de persoonlijk favoriet ipv de keuzelijst. Net als Daniël Lohues trouwens. En anderen.
Mijn lijst zou morgen ook weer anders zijn. Maar dat is ook de charme
het zou kunnen dat die het haalt, maar volgens mij is used to wait het enige nummer wat net in/bijna in de hitlijst heeft gestaan en dus de meeste airplay.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:26 schreef richolio het volgende:
Ben wel blij dat die in de keuzelijst staat, want Reflektor verdient het imo echt.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat The Knack nu ook niet eens in de keuzelijst? Kon ze niet vinden.
Mooi lijstje. Had zelf graag ook op Painkiller/Freestlyer/War Pigs gestemdquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:42 schreef HPLC het volgende:
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Zo, mooi wat aangeklikt. Het kan mij eigenlijk weinig schelen wat er wel en niet in komt.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga voor we used to wait, omdat ik denk dat die de meeste kans maakt.
Oh en aangezien je 35 nummers in mag sturen... denk eventueel aan Strange Fruit van Billie Holiday
quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:47 schreef Jovatov het volgende:
Nou ik ben er alweer klaar mee. Ik ga er niet te lang over nadenken want dan blijf ik schuiven.Thanks voor je Arcade Fire stem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet voor Del Shannon gestemd, want dat nummer vind ik niet zo. Ik hoop dat Arcade Fire er nu eens in komt!
Heb zin in de lijstIk denk dat het handiger is om juist te stemmen op nummers uit de keuzelijst en daarnaast ook nog op Rebellion (Lies). Grote kans dat er dan 1 (of meer) uit de keuzelijst erin komt en Rebellion volgend jaar op de keuzelijst. Maar wie weet met voorkeursstemmen ook wel in de lijstquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:53 schreef richolio het volgende:
[..]
En ik twijfel nog over Casimir Pulaski Day van SufjanIk blijf het gek vinden dat Used to Wait. Misschien het hoogst genoteerde nummer maar hoor er echt nooit iemand over. Vind het zelf ook niet een heel interessant nummerquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is juist niet logisch. Nummers uit de keuzelijst hebben nu eenmaal meer kans dan de nummers uit de vrije keuze. Ik ga om die reden ook voor we used to wait.Ik denk van de 3 dat Wake Up onder de fans het populairst is en dus ook de meeste kans maakt
Inderdaad gewoon op meerdere nummers stemmenquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:26 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Vind ik toch lastig, want Rebellion is bij mij een veel grotere favoriet dan We Used To Wait.
Maar Reflektor staat ook in de keuzelijst en ik denk eigenlijk dat die het meeste kans maakt, dus dan stem ik ook daar maar op.Ook wel een kanshebber omdat Bowie erin zit denk ik. Maar ja, veel mensen zullen dat niet wetenquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:26 schreef richolio het volgende:
Ben wel blij dat die in de keuzelijst staat, want Reflektor verdient het imo echt.Die doen ze ook nooit live dus wellicht ook geen eigen favorietquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:37 schreef Jovatov het volgende:
Reflektor zou zeker ook wel in de lijst mogen.
Het liefst heb ik My Body Is A Cage in de lijst, maar die is onder AF-fans al niet zo gek populair volgens mij.
Ik ga er vanavond eens goed voor zitten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Nooit is met 92 live-performances wel wat overdrevenquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:36 schreef MaJo het volgende:
Die doen ze ook nooit live dus wellicht ook geen eigen favoriet
Ik ga er vanavond eens goed voor zitten
Ja dat vond ik ook stomquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:47 schreef D. het volgende:
Ik wilde mijn lijstje van vorig jaar recyclen, maar het linkje naar mijn lijst werkt niet meer
Overtypen volgens mijquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:49 schreef JaneDoe het volgende:
zo voor het eerst gestemd dit jaar, weet gelijk weer waarom ik er nooit aan begon![]()
hoe posten jullie je lijstjes zonder veel knippen-en-plakken drama en zonder die link te gebruiken?
Stemsucces, commercieel succes, airplaysucces vnlquote:Op vrijdag 25 november 2016 07:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets beargumenteren?
Skinny Love heeft imo redelijk succes, met bijvoorbeeld 163 miljoen plays op Spotify alleen al. Als Birdy erin staat, mag Bon Iver dat al helemaal.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stemsucces, commercieel succes, airplaysucces vnl
Als een liedje weken in de top 40 heeft gestaan, liedjes hoog scoren bij request weken, in lijsten als de kink 1300 (voorheen), snob 2000, liedjes die veel op 3FM of radio 2 zijn geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:1. Oasis - Wonderwall
2. Radiohead - Karma Police
3. Coldplay - Trouble
4. The Cure - A Forest
5. Backstreet Boys - I Want It That Way
6. Oasis - Live Forever
7. The Smiths - There Is A Light That Never Goes out
8. The War On Drugs - Red Eyes
9. Foo Fighters - Everlong
10. Bruce Hornsby & The Range - The Way It Is
11. The Smiths - This Charming Man
12. Joy Division - Love Will Tear Us Apart
13. N SYNC - I Want You Back
14. The Doors - Riders On The Storm
15. Dire Straits - Tunnel Of Love
16. Madonna - Frozen
17. Van Halen - Hot For Teacher
18. Jeff Buckley - Grace
19. Backstreet Boys - Everybody
20. N SYNC - Tearin' Up My Heart
Vrije Keuze:
1. Talking Heads - This Must Be The Place
2. DIIV - Healthy Moon
3. Empire Of The Sun - Walking On A Dream
4. Red House Painters - Medicine Bottle
5. Kurt Vile - Baby's Arms
6. Radiohead - Bulletproof (... Wish I Was)
7. Oasis - Morning Glory
8. Whitesnake - Is This Love
9. Radiohead - How To Disappear Completely
10. Grimes - Genesis
11. Sun Kil Moon - Carry Me Ohio
12. The War On Drugs - An Ocean Between The Waves
13. Bruce Hornsby & The Range - Mandolin Rain
14. Boy Meets Girl - Waiting For A Star To Fall
15. David Bowie - Letter To Hermione
quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:10 schreef noodgang het volgende:
Ik vond het nog vrij lastig om een lijstje te maken, als ik opnieuw zou beginnen zou die waarschijnlijk heel anders wordenMag ik je complimenteren met je uitstekende muzieksmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Haha, je hebt niet op Pokemon gestemd.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Dat was een makkie, gesorteerd in leukst naar iets minder leuk.
[..]
Nu al die jongere kutgeneraties zijn geinfecteerd met Pokemon is mijn nostalgia tot een nulpunt gedaald.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, je hebt niet op Pokemon gestemd.
Zeker! Dank jequote:Op vrijdag 25 november 2016 12:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mag ik je complimenteren met je uitstekende muzieksmaak
Het dedain druipt van deze post af.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu al die jongere kutgeneraties zijn geinfecteerd met Pokemon is mijn nostalgia tot een nulpunt gedaald.
Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het dedain druipt van deze post af.
Ik ben nu ook bezig.
ik wel! En isely brothers en Billie Holidayquote:
Braaf.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet op Imagine stemmen.
hot for teacher is autobiografisch?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Dat was een makkie, gesorteerd in leukst naar iets minder leuk.
[..]
ik wel, maar dat doe ik dan ook al jaren.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet op Imagine stemmen.
Dat mag je wel zeggen ja.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
hot for teacher is autobiografisch?
Hier is ze helaas afgevallenquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wel! En isely brothers en Billie Holiday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kun je het beste doen, van die boom afvallenquote:
Dat mag al zolang je vrije keuzes hebtquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:37 schreef TLC het volgende:
Leuke toevoeging ook dat bij je vrije keuze nu ook nummers mogen staan die al op de stemlijst staan
Nooit is ook relatief omdat ze het sowieso tijdens de Neon Bible tour natuurlijk wel speelden. Maar recent dus ook weer opgenomen in de setlist zie ik, nicequote:Op vrijdag 25 november 2016 11:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nooit is met 92 live-performances wel wat overdreven
[..]
Ja dat vond ik ook stom![]()
Ik gok iets met een D.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef Ferdo het volgende:
Goh, iemand op de radio die met dé drie nummers komt...
Wie was het?
Dat moet je ook gewoon doen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:12 schreef Cee het volgende:
Mexicanobakker zal het heugen dat ik serieus overweeg Let it happen in mijn lijst te zetten.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor mijn op een na favoriete user Mani89.Fijn om Bloc Party en Moby te zien, dat had ik eigenlijk ook moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.nporadio2.nl/nieuws/13384/volg-de-top-2000-stembus
Maandag staat de stembus op Leiden Centraal. Kom je buurten, Mani?
quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor mijn op een na favoriete user Mani89.Goeie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Staat onder Paul McCartney & The Wingsquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:49 schreef Peter88Online het volgende:
Het valt mij wel op dat steeds meer oudere nummers uit de keuzelijst zijn gehaald. Zoals Maybe I'm Amazed van Wings. Stond jarenlang in de lijst. Nu opeens niet meer in de keuzelijst.
Nog grotere sadness als je bij het samenstellen van de lijst juist die Dio zoektquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:51 schreef PippenScottie het volgende:
Het blijft toch ultieme sadness dat als je zoekt op Dio in de keuzelijst, alleen een plaatje van de NL rapper wordt gevonden.
Oh was ik maar een tijdmachinequote:Op vrijdag 25 november 2016 13:51 schreef PippenScottie het volgende:
Het blijft toch ultieme sadness dat als je zoekt op Dio in de keuzelijst, alleen een plaatje van de NL rapper wordt gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |