True. Valt me niks tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 06:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Sunburn, maar die hoort wel bij de beste 2000 ooit ja
Muse zelf heeft dan weer niet echt meer noteringen 'nodig' om heel eerlijk te zijn.
Bon iver zie ik verder niet. Arcade fire kun je nog beargumemteren via de snob 2000, voor bon iver zie ik geen enkel argument behalve dan dat ie prima liedjes schrijft. Maar ik ga ook niet vragen om slowdive of my bloody valentine in de lijst. (De pixies zijn dan wel weer een randgeval)
quote:Op donderdag 24 november 2016 17:37 schreef peaceman het volgende:
Muziekvrienden, in de maatschappij komen we steeds meer tegenover elkaar te staan. De onrust in de wereld neemt toe.
Niet dat ik iemand wil verplichten om een plaat op te nemen in zij of haar lijst, maar ik vind dat 1 plaat, die er vorig jaar weliswaar nog in stond, eigenlijk niet mag ontbreken in de top 2000.
Dus als je een plekje over hebt, zou het fijn zijn om een plaat te redden die over dit thema gaat.
Billie Holiday - Strange Fruit
Hoe kan je zoiets beargumenteren?quote:Op vrijdag 25 november 2016 06:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Sunburn, maar die hoort wel bij de beste 2000 ooit ja
Muse zelf heeft dan weer niet echt meer noteringen 'nodig' om heel eerlijk te zijn.
Bon iver zie ik verder niet. Arcade fire kun je nog beargumemteren via de snob 2000, voor bon iver zie ik geen enkel argument behalve dan dat ie prima liedjes schrijft. Maar ik ga ook niet vragen om slowdive of my bloody valentine in de lijst. (De pixies zijn dan wel weer een randgeval)
Gelukkig moet ie tegen Mark Tuitert, zorgt voor genoeg visuele afleiding.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:49 schreef Pino112 het volgende:
Jett Rebel vanavond bij de Top 2000 Quiz. Feest.
Nee die vind ik saaiquote:
Die stond er vorig jaar ook in dus niet geheel verrassendquote:
Ohquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die stond er vorig jaar ook in dus niet geheel verrassend
ik ga voor we used to wait, omdat ik denk dat die de meeste kans maakt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:49 schreef MaJo het volgende:
Arcade Fire met 3 nummers in de keuzelijst![]()
![]()
Dus stemmen jongens! Rebellion mag maar We Used to Wait, Reflektor en Wake Up staan in de keuzelijst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet voor Del Shannon gestemd, want dat nummer vind ik niet zo. Ik hoop dat Arcade Fire er nu eens in komt!
Heb zin in de lijst![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:47 schreef Jovatov het volgende:
Nou ik ben er alweer klaar mee. Ik ga er niet te lang over nadenken want dan blijf ik schuiven.Je had op Rebllion (Lies) moeten stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet voor Del Shannon gestemd, want dat nummer vind ik niet zo. Ik hoop dat Arcade Fire er nu eens in komt!
Heb zin in de lijstMaar prima lijst verder hoor.
Ik twijfel zelf nog tussen Smalfilm en Wespen Op De Appeltaart. Smalfilm staat in de keuzelijst.
En ik twijfel nog over Casimir Pulaski Day van Sufjan'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
dat is juist niet logisch. Nummers uit de keuzelijst hebben nu eenmaal meer kans dan de nummers uit de vrije keuze. Ik ga om die reden ook voor we used to wait.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Je had op Rebllion (Lies) moeten stemmenMaar prima lijst verder hoor.
Ik heb wel erg getwijfeld over Rebellion (Lies), maar aangezien peaceman voor We Used To Wait ook ging als beste kanshebber voor in de lijst ga ik daarin mee.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Je had op Rebllion (Lies) moeten stemmenMaar prima lijst verder hoor.
Ik twijfel zelf nog tussen Smalfilm en Wespen Op De Appeltaart. Smalfilm staat in de keuzelijst.
En ik twijfel nog over Casimir Pulaski Day van Sufjan
Dat heb ik zelfs alleen maar gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:11 schreef jcdragon het volgende:
Vrije keuze mogen toch ook nummers uit de keuzelijst zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |