SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Hallo Bert,
Wij willen graag stemmen voor de top2000. De volgende nummers/artiest en vinden wij mooi: Queen, golden Earring, Frans Bauer (sterren), Docter Hannes P., Phil Collins, Kiss, Hans Vermeulen (sandy coast) True Love, UB40, Pink Floyd, Adele, Rolling Stones, Beatles, Kelly Familie. Groetjes Raymond en Merijn
quote:
Dit soort lui verdient niet eens stemrecht.quote:Ja nu wel hopen dat ik mag stemmen Vorig jaar lukte dat niet bij mij Zonde van al die goeie nummers
Ga je niet meer op 505 stemmen? Ik wilde nog wel met je meestemmen op dat nummer.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:19 schreef richolio het volgende:
Nog niets zeker bij mij, maar wel wat zekerheidjes (denk ik..);
M83 - Midnight City
Tame Impala - Let It Happen
David Bowie - Heroes
Radiohead - Exit Music (for a film)
Damien Rice - The Blowers Daughter
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
Paul Simon - You Can Call Me Al
Earth, Wind & Fire - September
The Smiths - This Charming Man
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Dit soort lui verdient niet eens stemrecht.
Wilde ik nog wel doen, maar toen zag ik dat I Bet You Look Good On The Dancefloor bijna op 2000 staat, en die wilde ik nog redden.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga je niet meer op 505 stemmen? Ik wilde nog wel met je meestemmen op dat nummer.
Dit jaar ga ik wellicht voor het eerst niet op Muse stemmen. Vorig jaar hadden ze 9 liedjes in de top 2000 (waarvan 5 of 6 de verkeerde zijn), dat vond ik iets te veel.
I Bet You Look Good On The Dancefloor komt nu veel hoger. Vorig jaar stond het niet in de keuzelijst, nu wel (neem ik aan). Veel Arctic Monkeys fans stemden op DIWK? omdat die als enige in de keuzelijst stond. Nu zullen de stemmen meer gespreid worden.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Wilde ik nog wel doen, maar toen zag ik dat I Bet You Look Good On The Dancefloor bijna op 2000 staat, en die wilde ik nog redden.Maar als jij erop stemt, doe ik dat ook wel denk ik
Bij voorkeur dan op de plek van die tekenfilm-tunequote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee, die klassieker hoort natuurlijk wel in de top 2000 hè?
Geen 505?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook op I bet stemmen, zoals de afgelopen jaren
Linkje naar de Top 2000 Reddit?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Citizen Erased van Muse moet erin. Via de reddit loopt een soort van actie
Dan heb ik liever Sunburn, maar die hoort wel bij de beste 2000 ooit jaquote:Op donderdag 24 november 2016 23:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Citizen Erased van Muse moet erin. Via de reddit loopt een soort van actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |