De moeder van Gijs is er nog steedsquote:Op maandag 21 november 2016 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat scheelt een boel lulverhalen
Zelfde. Ook 16-18quote:Op maandag 21 november 2016 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruud de Wild![]()
Normaliter heb ik in de auto naar huis 538 aanstaan maar sinds Ruud daar weg is, is het drama met Coen en Sander![]()
Hoe laat is Ruud de Wild normaliter eigenlijk op R2?
Wel per januari. Of dus eigenlijk per 25-12. Nu zit Wout nog op dat tijdslot.quote:
Mooi, dan kan ik binnenkort dat opzetten. Sorry Hannelore.quote:
mijn schoonmoeder kende Gijs (en zijn moeder) een beetje en ook haar valt het op dat Gijs het wel erg vaak over haar heeft.quote:Op maandag 21 november 2016 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De moeder van Gijs is er nog steeds
dat laatste is nu precies waarom hij er al bijzit.quote:Op maandag 21 november 2016 12:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Blij met Gerard, Rob, Stefan en Gijs. Jammer dat Bert Haandrikman niet meer erbij is. Waarom Ruud de Wild erbij is snap ik niks van.. Is werkzaam per 1 januari. Dus wat moet hij nu erbij doen😠.
Schitterend Cohen in twee woorden omschrevenquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:25 schreef Achterhoker het volgende:
Als je niet depri vent maakt dat nummer het je wel.
Ergens snap ik het wel maar dat is toch per 1 januari.quote:Op maandag 21 november 2016 12:52 schreef peaceman het volgende:
dat laatste is nu precies waarom hij er al bijzit.
zo kunnen de luisteraars vast kennis maken met hemquote:Op maandag 21 november 2016 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel maar dat is toch per 1 januari.
Dat was met Gekdom ook. Logisch, kan hij en de luisteraars alvast wennenquote:Op maandag 21 november 2016 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel maar dat is toch per 1 januari.
Nee Gerard begon vorig jaar op 6 oktober te werken voor radio 2. Dus is vanzelfsprekend dat hij de too 2000 mocht presenteren. Ruud pas in januari. Maakt mij niet zoveel uit trouwens.quote:Op maandag 21 november 2016 12:54 schreef Pino112 het volgende:
Dat was met Gekdom ook. Logisch, kan hij en de luisteraars alvast wennen
Ohja, ik dacht dat het later was, maar niet dus.quote:Op maandag 21 november 2016 12:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Gerard begon vorig jaar op 6 oktober te werken voor radio 2. Dus is vanzelfsprekend dat hij de too 2000 mocht presenteren. Ruud pas in januari. Maakt mij niet zoveel uit trouwens.
Welke is het nou geworden dan? Gewoon Rebellion nog steeds?quote:Op maandag 21 november 2016 15:49 schreef MaJo het volgende:
Niet vergeten op Arcade Fire te stemmen he
ik ga gewoon ook weer op Marianne stemmenquote:Op maandag 21 november 2016 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Arcade Fire, de Marianne Rosenberg van 2016
eerst afwachten of er 1 in de voorkeuzelijst staat? Of sowieso via vrije keuze? Zo ja, welk nummer?quote:Op maandag 21 november 2016 15:49 schreef MaJo het volgende:
Niet vergeten op Arcade Fire te stemmen he
Ik niet, misschien komt ze dan weer op een schappelijke tijdquote:Op maandag 21 november 2016 16:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga gewoon ook weer op Marianne stemmen
als meer mensen wel op haar stemmen ookquote:Op maandag 21 november 2016 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik niet, misschien komt ze dan weer op een schappelijke tijd
Dan kan ze ook in de volgende nacht komenquote:Op maandag 21 november 2016 16:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
als meer mensen wel op haar stemmen ook
dan zou ze wel heel veel extra stemmen moeten krijgen. Maar ze mag best op 1.quote:Op maandag 21 november 2016 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kan ze ook in de volgende nacht komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |