quote:Op maandag 21 november 2016 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Arcade Fire, de Marianne Rosenberg van 2016
Toch Rebellionquote:Op maandag 21 november 2016 16:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke is het nou geworden dan? Gewoon Rebellion nog steeds?
Ik zit namelijk te twijfelen tussen Reflektor, Rebellion en The SuburbsAl maakt die laatste weinig kans, eigenlijk.
quote:Op maandag 21 november 2016 16:14 schreef Cee het volgende:
Ik zou niet weten hoe bovengenoemde nummers gaan.
Als ze er in de voorkeurslijst instaan dan uiteraard op dat nummer stemmenquote:Op maandag 21 november 2016 16:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
eerst afwachten of er 1 in de voorkeuzelijst staat? Of sowieso via vrije keuze? Zo ja, welk nummer?
Laten we dan hopen dat ze er nu eindelijk instaanquote:Op maandag 21 november 2016 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem alleen op Arcade Fire als ze in de voorkeuzelijst komen.
quote:Op maandag 21 november 2016 17:36 schreef Homdeck het volgende:
Ik stem hoe dan ook niet op Arcade Fire. En ook niet op Marianne Rosenberg
quote:Op maandag 21 november 2016 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik er niet op stem is dat niet omdat ik het vergeten ben
quote:
Zo, deze moet ik even op me in laten werken hoor.quote:
Word je even stil van toch?quote:Op maandag 21 november 2016 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, deze moet ik even op me in laten werken hoor.
Hoe meer stemmen hoe groter de kans dat ze erin komenquote:Op maandag 21 november 2016 22:47 schreef laxus13 het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik op AF zal stemmen, laatste jaren wel gedaan volgens mij,
En?quote:Op maandag 21 november 2016 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, deze moet ik even op me in laten werken hoor.
Zeker, maar ik weet nog niet precies wat ik ervan vind (niks negatiefs) maar er gebeurt zo veel in het nummer, op het moment dat je denkt dat je alles gehad hebt komt er nog meer bij. En dan heb ik nog niet heel goed naar de tekst geluisterd. Dus het verdient nog enkele luisterbeurten, zeker.quote:
en dan te bedenken dat ze nog veel betere nummers hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2016 07:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker, maar ik weet nog niet precies wat ik ervan vind (niks negatiefs) maar er gebeurt zo veel in het nummer, op het moment dat je denkt dat je alles gehad hebt komt er nog meer bij. En dan heb ik nog niet heel goed naar de tekst geluisterd. Dus het verdient nog enkele luisterbeurten, zeker.In ieder geval een intrigerend geheel, de clip brengt natuurlijk een extra dimensie.
En dit jaar komt er commentaar op de uren dat ze te horen zijn. Of er komt gezeik over het "te blanke" team. Eigenlijk zet ik nog eerder op dat laatste in.quote:Op maandag 21 november 2016 20:24 schreef Evertjan het volgende:
komt trouwens wel geforceerd over dat er nu ineens 2 vrouwen zijn toegevoegd aan het presentatieteam van de Top 2000
Zijn er eigenlijk nederlandse radio dj's met een (gekleurde) migratie-achtergrond?quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dit jaar komt er commentaar op de uren dat ze te horen zijn. Of er komt gezeik over het "te blanke" team. Eigenlijk zet ik nog eerder op dat laatste in.
Radio 6 had er natuurlijk wel wat, en bij FunX lopen er ook zat rond.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nederlandse radio dj's met een (gekleurde) migratie-achtergrond?
Toegevoegdquote:Op maandag 21 november 2016 19:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb de lijst plus een kort verzoekje in de TR vermeld, zal het plan nog even hieronder plaatsen:
[..]
Geenstijl was je voorquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dit jaar komt er commentaar op de uren dat ze te horen zijn. Of er komt gezeik over het "te blanke" team. Eigenlijk zet ik nog eerder op dat laatste in.
Doe dan liever Glennis Krijs op 1 en dan is Sylvana ook tevreden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwelijke dj's, Claudia op 1 is een formaliteit.
Mensen kunnen veranderingen niet aanquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Man man man
http://www.nporadio2.nl/n(...)n-2016#reaction-form
om te jankenquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Man man man
Misschien hoort dat ook wel een beetje bij de traditie: het gezeik om de samenstelling van het team. Nu dus om de beide dames, Ruud de Wild en het ontbreken van Haandrikman.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |