+1quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:28 schreef Berkery het volgende:
Ik kan me niet druk maken om de presentatoren, ik heb genoeg te ergeren aan de lijst zelf
+2quote:
Jazeker. Is tegenwoordig sidekick bij Tim Klijn op Radio 10.quote:
Waarschijnlijk was dat de reden ja, Frits Spits heeft hem toen nog gebeld en gezegd dat ie zijn eigen mening beter voor zich kan houden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:09 schreef female81 het volgende:
Rob Stenders heb ik gemist in al die jaren ná 2009. Vanwege de vileine speldenprikjes bij nummers van Marco Borsato en dergelijke. Zal vast de reden geweest zijn dat het eigenlijk maar bij 1 jaar bleef.
Pia Douwes en Whitneys versie van I Will Always Love You werden bijvoorbeeld inderdaad redelijk subtiel afgezeken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:09 schreef female81 het volgende:
Rob Stenders heb ik gemist in al die jaren ná 2009. Vanwege de vileine speldenprikjes bij nummers van Marco Borsato en dergelijke. Zal vast de reden geweest zijn dat het eigenlijk maar bij 1 jaar bleef.
Wat een gezeik om niks zeg. Niet meer luisteren omdat Bertje niet meer mee doetquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Man man man
http://www.nporadio2.nl/n(...)n-2016#reaction-form
frits spitsquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat de reden ja, Frits Spits heeft hem toen nog gebeld en gezegd dat ie zijn eigen mening beter voor zich kan houden.
Vorig jaar na afloop van I will always love you was ook echt hilarisch
Frits Spits. Ergens mis ik die wel, die kon zo bevlogen over muziek ouwehoeren. Met dat typische bloemrijke taalgebruik. Maar ik sta er vermoedelijk redelijk alleen in.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat de reden ja, Frits Spits heeft hem toen nog gebeld en gezegd dat ie zijn eigen mening beter voor zich kan houden.
Vorig jaar na afloop van I will always love you was ook echt hilarisch
Firts Spits zonder de Dikke Blomberg was meestal niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
frits spits![]()
Was ooit een goede dj daar niet van, maar werd wel een oude zeur hoor.
"Ik heb er volgens mij niet veel aan gemist", zoiets.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe was 't ook weer met die Pia Douwes toen.
Iets van "Ze zeggen wel tegen me: Rob, jij als muzieknerd kent vast alle nummers uit de lijst.
Nou, deze kende ik dus niet. En dat had ik graag zo gehouden" of zoiets.
Nou ja, hij doet de Taalstraat nog. En inderdaad was zijn bevlogenheod als hij het over muziek was zeker gedenkwaardig.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:19 schreef female81 het volgende:
[..]
Frits Spits. Ergens mis ik die wel, die kon zo bevlogen over muziek ouwehoeren. Met dat typische bloemrijke taalgebruik. Maar ik sta er vermoedelijk redelijk alleen in.
Maar ja, gun de man z'n pensioen.
Dat vind ie zelf ook. Van mij mag ie ook wel terug.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:20 schreef peaceman het volgende:
Ik vind wel jammer dat Hans Schiffers er niet meer bij is.
In het verleden toch altijd wel een redelijk rustpunt tussen de Bertjes (H.), Sanders en Gijsjes. Op zich was hij welkom geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:20 schreef peaceman het volgende:
Ik ook maar Hans gaat naar Radio 5. Ferry Maat heeft ook ooit de top 2000 gepresenteerd.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:20 schreef peaceman het volgende:
Nee, jij staat er niet alleen in .Frits was en is voor mij een van mijn favoriete djquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:19 schreef female81 het volgende:
Frits Spits. Ergens mis ik die wel, die kon zo bevlogen over muziek ouwehoeren. Met dat typische bloemrijke taalgebruik. Maar ik sta er vermoedelijk redelijk alleen in.
Maar ja, gun de man z'n pensioen.
de stem van Sjors Fröhlich mis ik ook wel op de radioquote:Op dinsdag 22 november 2016 16:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, jij staat er niet alleen in .Frits was en is voor mij een van mijn favoriete dj
Do I Wanna Know staat veel hoger, zou het liever andersom zien. When The Sun Goes Down moet er eigenlijk ook nog in.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:39 schreef richolio het volgende:
Ik zie nu pas dat I Bet That You Look Good On The Dancefloor op 1993 staat.Ik wilde op 505 stemmen, maar nu stem ik maar hierop, beter blijft 'ie erin. Als hun grootste classic al zo laag staat, is 505 natuurlijk al helemaal kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |