Dat mag al zolang je vrije keuzes hebtquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:37 schreef TLC het volgende:
Leuke toevoeging ook dat bij je vrije keuze nu ook nummers mogen staan die al op de stemlijst staan
Nooit is ook relatief omdat ze het sowieso tijdens de Neon Bible tour natuurlijk wel speelden. Maar recent dus ook weer opgenomen in de setlist zie ik, nicequote:Op vrijdag 25 november 2016 11:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nooit is met 92 live-performances wel wat overdreven
[..]
Ja dat vond ik ook stom![]()
Ik gok iets met een D.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef Ferdo het volgende:
Goh, iemand op de radio die met dé drie nummers komt...
Wie was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet je ook gewoon doen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:12 schreef Cee het volgende:
Mexicanobakker zal het heugen dat ik serieus overweeg Let it happen in mijn lijst te zetten.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor mijn op een na favoriete user Mani89.Fijn om Bloc Party en Moby te zien, dat had ik eigenlijk ook moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.nporadio2.nl/nieuws/13384/volg-de-top-2000-stembus
Maandag staat de stembus op Leiden Centraal. Kom je buurten, Mani?
quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor mijn op een na favoriete user Mani89.Goeie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Staat onder Paul McCartney & The Wingsquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:49 schreef Peter88Online het volgende:
Het valt mij wel op dat steeds meer oudere nummers uit de keuzelijst zijn gehaald. Zoals Maybe I'm Amazed van Wings. Stond jarenlang in de lijst. Nu opeens niet meer in de keuzelijst.
Nog grotere sadness als je bij het samenstellen van de lijst juist die Dio zoektquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:51 schreef PippenScottie het volgende:
Het blijft toch ultieme sadness dat als je zoekt op Dio in de keuzelijst, alleen een plaatje van de NL rapper wordt gevonden.
Oh was ik maar een tijdmachinequote:Op vrijdag 25 november 2016 13:51 schreef PippenScottie het volgende:
Het blijft toch ultieme sadness dat als je zoekt op Dio in de keuzelijst, alleen een plaatje van de NL rapper wordt gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |