Skinny Love heeft imo redelijk succes, met bijvoorbeeld 163 miljoen plays op Spotify alleen al. Als Birdy erin staat, mag Bon Iver dat al helemaal.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stemsucces, commercieel succes, airplaysucces vnl
Als een liedje weken in de top 40 heeft gestaan, liedjes hoog scoren bij request weken, in lijsten als de kink 1300 (voorheen), snob 2000, liedjes die veel op 3FM of radio 2 zijn geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:1. Oasis - Wonderwall
2. Radiohead - Karma Police
3. Coldplay - Trouble
4. The Cure - A Forest
5. Backstreet Boys - I Want It That Way
6. Oasis - Live Forever
7. The Smiths - There Is A Light That Never Goes out
8. The War On Drugs - Red Eyes
9. Foo Fighters - Everlong
10. Bruce Hornsby & The Range - The Way It Is
11. The Smiths - This Charming Man
12. Joy Division - Love Will Tear Us Apart
13. N SYNC - I Want You Back
14. The Doors - Riders On The Storm
15. Dire Straits - Tunnel Of Love
16. Madonna - Frozen
17. Van Halen - Hot For Teacher
18. Jeff Buckley - Grace
19. Backstreet Boys - Everybody
20. N SYNC - Tearin' Up My Heart
Vrije Keuze:
1. Talking Heads - This Must Be The Place
2. DIIV - Healthy Moon
3. Empire Of The Sun - Walking On A Dream
4. Red House Painters - Medicine Bottle
5. Kurt Vile - Baby's Arms
6. Radiohead - Bulletproof (... Wish I Was)
7. Oasis - Morning Glory
8. Whitesnake - Is This Love
9. Radiohead - How To Disappear Completely
10. Grimes - Genesis
11. Sun Kil Moon - Carry Me Ohio
12. The War On Drugs - An Ocean Between The Waves
13. Bruce Hornsby & The Range - Mandolin Rain
14. Boy Meets Girl - Waiting For A Star To Fall
15. David Bowie - Letter To Hermione
quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:10 schreef noodgang het volgende:
Ik vond het nog vrij lastig om een lijstje te maken, als ik opnieuw zou beginnen zou die waarschijnlijk heel anders wordenMag ik je complimenteren met je uitstekende muzieksmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Haha, je hebt niet op Pokemon gestemd.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Dat was een makkie, gesorteerd in leukst naar iets minder leuk.
[..]
Nu al die jongere kutgeneraties zijn geinfecteerd met Pokemon is mijn nostalgia tot een nulpunt gedaald.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, je hebt niet op Pokemon gestemd.
Zeker! Dank jequote:Op vrijdag 25 november 2016 12:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mag ik je complimenteren met je uitstekende muzieksmaak
Het dedain druipt van deze post af.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu al die jongere kutgeneraties zijn geinfecteerd met Pokemon is mijn nostalgia tot een nulpunt gedaald.
Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het dedain druipt van deze post af.
Ik ben nu ook bezig.
ik wel! En isely brothers en Billie Holidayquote:
Braaf.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet op Imagine stemmen.
hot for teacher is autobiografisch?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Dat was een makkie, gesorteerd in leukst naar iets minder leuk.
[..]
ik wel, maar dat doe ik dan ook al jaren.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet op Imagine stemmen.
Dat mag je wel zeggen ja.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
hot for teacher is autobiografisch?
Hier is ze helaas afgevallenquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wel! En isely brothers en Billie Holiday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kun je het beste doen, van die boom afvallenquote:
Dat mag al zolang je vrije keuzes hebtquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:37 schreef TLC het volgende:
Leuke toevoeging ook dat bij je vrije keuze nu ook nummers mogen staan die al op de stemlijst staan
Nooit is ook relatief omdat ze het sowieso tijdens de Neon Bible tour natuurlijk wel speelden. Maar recent dus ook weer opgenomen in de setlist zie ik, nicequote:Op vrijdag 25 november 2016 11:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nooit is met 92 live-performances wel wat overdreven
[..]
Ja dat vond ik ook stom![]()
Ik gok iets met een D.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef Ferdo het volgende:
Goh, iemand op de radio die met dé drie nummers komt...
Wie was het?
Dat moet je ook gewoon doen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:12 schreef Cee het volgende:
Mexicanobakker zal het heugen dat ik serieus overweeg Let it happen in mijn lijst te zetten.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor mijn op een na favoriete user Mani89.Fijn om Bloc Party en Moby te zien, dat had ik eigenlijk ook moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.nporadio2.nl/nieuws/13384/volg-de-top-2000-stembus
Maandag staat de stembus op Leiden Centraal. Kom je buurten, Mani?
quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor mijn op een na favoriete user Mani89.Goeie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Staat onder Paul McCartney & The Wingsquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:49 schreef Peter88Online het volgende:
Het valt mij wel op dat steeds meer oudere nummers uit de keuzelijst zijn gehaald. Zoals Maybe I'm Amazed van Wings. Stond jarenlang in de lijst. Nu opeens niet meer in de keuzelijst.
Nog grotere sadness als je bij het samenstellen van de lijst juist die Dio zoektquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:51 schreef PippenScottie het volgende:
Het blijft toch ultieme sadness dat als je zoekt op Dio in de keuzelijst, alleen een plaatje van de NL rapper wordt gevonden.
Oh was ik maar een tijdmachinequote:Op vrijdag 25 november 2016 13:51 schreef PippenScottie het volgende:
Het blijft toch ultieme sadness dat als je zoekt op Dio in de keuzelijst, alleen een plaatje van de NL rapper wordt gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |