SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Nee ik kan het wel objectief analyseren, vraag maar aan Tjackaquote:Op donderdag 10 november 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe je 1, misschien 2 keer. Daarna laat je je vanzelf meeslepen.
Dat is dan wel zoquote:Op donderdag 10 november 2016 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ze mij als BFF zien terwijl we seks hebben vind ik het allemaal prima.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik kan het wel objectief analyseren, vraag maar aan Tjacka
Nee.quote:
Dat valt mij iig niet op. Waar merk jij dat dan aan?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond Tong vroeger wel irritant, maar tegenwoordig kan ik 'm prima hebben. Heeft zich ook wel aangepast en daar moeite voor gedaan.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook heel lovend over homo's bff's
Ik denk dat je benen en ballen door elkaar haalt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat ik bizar vind is dat er alleen mannen commentaar op hebben.
Van vrouwen krijg ik er lovende woorden voor.
Dat houdt ik liever voor mijzelf en Doublepain.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat valt mij iig niet op. Waar merk jij dat dan aan?
Ik kan me er eigenlijk niet zo druk maken over jouw mening hierover.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is dan wel zo
Maar toch supergay
Deze man snapt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je benen en ballen door elkaar haalt.
Al laat ik het in den winter wel gewoon groeien hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat ik bizar vind is dat er alleen mannen commentaar op hebben.
Van vrouwen krijg ik er lovende woorden voor.
HK wanneer gaan wij eens bieren dan.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er met Typisch dan? Snap de TT niet zo.
Beide.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je benen en ballen door elkaar haalt.
Beetje gayquote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat houdt ik liever voor mijzelf en Doublepain.
Napo, je gaat me toch niet vertellen dat jij je benen scheert. Of je bent wielrenner, dan mag het wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al laat ik het in den winter wel gewoon groeien hoor
Ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al laat ik het in den winter wel gewoon groeien hoor
Wij gingen iedereen uitlachen die aan het schelden was op de scheids, terwijl die objectief gezien gewoon goed zat.quote:
Weglopen voor je verantwoordelijkhedenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er met Typisch dan? Snap de TT niet zo.
Wil je je onzekerheid niet op onze vriendschappelijke verstandhouding projecteren? Alvast bedankt.quote:
Uh ja, Opper en Saind staan ook nog in de wachtrij.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK wanneer gaan wij eens bieren dan.
Ik ben inderdaad wielrenner.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo, je gaat me toch niet vertellen dat jij je benen scheert. Of je bent wielrenner, dan mag het wel.
Maar dan houdt het snel op, dit is niet leuk meerquote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk niet zo druk maken over jouw mening hierover.
Welke verantwoordelijkheden?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weglopen voor je verantwoordelijkheden
Ghehe.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij gingen iedereen uitlachen die aan het schelden was op de scheids, terwijl die objectief gezien gewoon goed zat.
En je bent bang omdat je denkt dat Fok!-ers eng zijn?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uh ja, Opper en Saind staan ook nog in de wachtrij.
God.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wielrenner.
5 kratjes bier die hij verschuldigd is aan Davy.. (al een paar jaar)quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke verantwoordelijkheden?
Nee hoor, niet eng. Het is er gewoon (nog) niet van gekomen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je bent bang omdat je denkt dat Fok!-ers eng zijn?
Ik heb van VBL 8 Fok!-ers ontmoet. Allemaal prima mensen.
Is goed.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je je onzekerheid niet op onze vriendschappelijke verstandhouding projecteren? Alvast bedankt.
Hebben wij elkaar ooit ontmoet Kapi?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdikkeme. Heb ik nu je donderdagavond vergalt?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan houdt het snel op, dit is niet leuk meer
Denk dat Davy gelukkiger wordt van 5 big macs.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
5 kratjes bier die hij verschuldigd is aan Davy.. (al een paar jaar)
Wat voor fiets heb je/hoeveel km dit jaar?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wielrenner.
SOWquote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Davy gelukkiger wordt van 5 big macs.
Reserveer dan godverredomme eens een tafeltje bij Simonis voor je kameraden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, niet eng. Het is er gewoon (nog) niet van gekomen.
Jaquote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verdikkeme. Heb ik nu je donderdagavond vergalt?
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Reserveer dan godverredomme eens een tafeltje bij Simonis voor je kameraden.
Overigens heb ik een aantal hele goede vrienden aan Fok! over gehouden.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke fokkers! heb jij ontmoet Kapi?
Nee, sta hier uiteraard wel voor open. No homo.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar ooit ontmoet Kapi?
Idem.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens heb ik een aantal hele goede vrienden aan Fok! over gehouden.
FOK!kers zijn in het echt best normaal jaquote:Op donderdag 10 november 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sensa Umbria, volgens strava 1.5k, maar ik heb de helft van mijn ritten niet genoteerd ivm nieuwe tellert die niet helemaal chill doet/deed met strava. Du?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor fiets heb je/hoeveel km dit jaar?
HMFquote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke fokkers! heb jij ontmoet Kapi?
Wtfquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb denk ik zeker 200 FOK!kers ontmoet. Misschien wel meer. En dan tel ik die bioscoopmeets niet mee.
Je moet GGMM eens vragen naar zijn bioscoopmeet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb denk ik zeker 200 FOK!kers ontmoet. Misschien wel meer. En dan tel ik die bioscoopmeets niet mee.
Dat kan beterquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sensa Umbria, volgens strava 1.5k, maar ik heb de helft van mijn ritten niet genoteerd ivm nieuwe tellert die niet helemaal chill doet/deed met strava.
Ik ben afgelopen dinsdag nog in Den Haag geweest. Visjes weer meegepakt aldaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Simonis ook echt
Lekkere vis daar wel ja.
Heb je ook een paar gedaan? Of gaat die eer alleen naar Tong?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Leuk dat je er was.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen dinsdag nog in Den Haag geweest. Visjes weer meegepakt aldaar.
Ik ben ooit ook eens naar een bioscoopmeet geweest, maar toen postte ik nog niet echt actief. Was in Eindhoven, rare figuren waren daar toen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Kan uiteraard beter, maar kon weinig rijden in het voorjaar en najaar. Dus heb dan alleen de zomer gehad, en als je dan fulltime werkt ga je niet na 6-en nog even 100 aantikken.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan beter. Zit zelf nu op 9K volgens mij. Heb in het voorjaar te maken gehad met een blessure anders stond er wel meer op de teller.
Ik loop hier al effe langer dan jou rondquote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf
Ik maar 7 en dat vond ik al veel.
Nice. Zitten er uit dat lijstje zeker tussen die ik ook wel buiten fok om een keer zou willen meeten ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF
Onlogisch
DonRaja
SjaakBauer
Charmed_Angel
Tomasso
Dekatria
Happel
Typisch
Prima mensen.
Misschien nog meer, maar kan even niet op meer komen.
Ik ben er best wel regelmatig.quote:
2.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je ook een paar gedaan? Of gaat die eer alleen naar Tong?
Wil je mijn mening weten?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik loop hier al effe langer dan jou rond
Ik heb veel meets uit ABO gehad. En vroeger uit PUB. Wat crewmeets. Ben misschien op wel 30 meetings geweest.
Aan de andere kant, wat is een meeting? Ik fiets vaak met wat jongens van FOK!. Is elke keer als ik ze zie het een meeting?
Nu is het helemaal kut. Al donker voor je thuis bent. Ben zelf in Augustus al gestopt met fietsen. Volgend jaar zo vroeg mogelijk beginnen, ga deze winter een nieuwe fiets kopen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan uiteraard beter, maar kon weinig rijden in het voorjaar en najaar. Dus heb dan alleen de zomer gehad, en als je dan fulltime werkt ga je niet na 6-en nog even 100 aantikken.
Ik denk niet dat ik zoveel mensen zal meeten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik loop hier al effe langer dan jou rond
Ik heb veel meets uit ABO gehad. En vroeger uit PUB. Wat crewmeets. Ben misschien op wel 30 meetings geweest.
Aan de andere kant, wat is een meeting? Ik fiets vaak met wat jongens van FOK!. Is elke keer als ik ze zie het een meeting?
Ik ben niet in eindhoven geweest. Wel de eerste toendertijd waar 600 man was. Maar dat telt niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook eens naar een bioscoopmeet geweest, maar toen postte ik nog niet echt actief. Was in Eindhoven, rare figuren waren daar toen.Book of Eli was dat als ik me niet vergis.
Alleen HMF in principe.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Zitten er uit dat lijstje zeker tussen die ik ook wel buiten fok om een keer zou willen meeten ja.
Opper en ik zullen jou de volgende keer opwachten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben er best wel regelmatig.
HMF zeker?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Zitten er uit dat lijstje zeker tussen die ik ook wel buiten fok om een keer zou willen meeten ja.
Ik werk ook fulltime. Rij wel elke dag naar m'n werk heen en weer wat zo'n 28-30 km is dus dat tikt wel lekker aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan uiteraard beter, maar kon weinig rijden in het voorjaar en najaar. Dus heb dan alleen de zomer gehad, en als je dan fulltime werkt ga je niet na 6-en nog even 100 aantikken.
Dat mag natuurlijk altijd. Ik zal zwaaien als ik voorbij rij.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper en ik zullen jou de volgende keer opwachten.
Als die serieus is wel. Als je alleen maar een "mening" gaat neerzetten om lollig te zijn niet.quote:
Ja dat is beter, mijn werk is denk net 5km oid, net als de uni.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik werk ook fulltime. Rij wel elke dag naar m'n werk heen en weer wat zo'n 28-30 km is dus dat tikt wel lekker aan.
HMF is sowieso een van mijn beste maten geworden. Onlogisch spreek ik ook bijna dagelijks. DonRaja is echt een gouden kerel. Tomasso spreek ik op de whatsapp regelmatig. Ja, gewoon prima mensen, leuke toevoeging aan je leven. Wat dat betreft heeft Fok! mij behalve tijdverspilling ook goede dingen gebracht.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie hem meestal ook maar een paar dagen voor hij weer een halfjaar weg is.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken ik niet goed genoeg.
Moet nog steeds tilburg - antwerp - tilburg fietsen. Of Paris-Tilburg met MEET.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu is het helemaal kut. Al donker voor je thuis bent. Ben zelf in Augustus al gestopt met fietsen. Volgend jaar zo vroeg mogelijk beginnen, ga deze winter een nieuwe fiets kopen.
't is ook leuk om mensen die je nauwelijks kent te meeten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel mensen zal meeten.
Van die hele drukke groepsmeets zou ik ook niet snel gaan bezoeken, moet ze wel allemaal kennen gewoon.
Wij hadden ooit nog een hele leuke groepschat waar jij de hele tijd schijtlollige plaatjes in stuurdequote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zelfs een paar fokkers op FB, en een aantal op whatsapp. Kicke zeg!
Zit ze op FOK!?quote:
Wij zijn ooit eens samen gaan eten voor de wedstrijd. Daar zaten ze dan hoor, een 8-tal Fok!-ers in een spare-rib restaurant in Rotterdam.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel mensen zal meeten.
Van die hele drukke groepsmeets zou ik ook niet snel gaan bezoeken, moet ze wel allemaal kennen gewoon.
Daar ben ik goffetomme wel jaloers op.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
lulquote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk altijd. Ik zal zwaaien als ik voorbij rij.
Gewoon doorrijden. Lampjes en gaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu is het helemaal kut. Al donker voor je thuis bent. Ben zelf in Augustus al gestopt met fietsen. Volgend jaar zo vroeg mogelijk beginnen, ga deze winter een nieuwe fiets kopen.
HMF het hoogste woord?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn ooit eens samen gaan eten voor de wedstrijd. Daar zaten ze dan hoor, een 8-tal Fok!-ers in een spare-rib restaurant in Rotterdam.
Als GGMM en Stijn komen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
't is ook leuk om mensen die je nauwelijks kent te meeten.
Ik zou naar een VBL SC meet komen als die er eens is
Ik was vandaag in Rotterdamquote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn ooit eens samen gaan eten voor de wedstrijd. Daar zaten ze dan hoor, een 8-tal Fok!-ers in een spare-rib restaurant in Rotterdam.
quote:
Met asssaver is het nog te doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden. Lampjes en gaan.
Nice.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF is sowieso een van mijn beste maten geworden. Onlogisch spreek ik ook bijna dagelijks. DonRaja is echt een gouden kerel. Tomasso spreek ik op de whatsapp regelmatig. Ja, gewoon prima mensen, leuke toevoeging aan je leven. Wat dat betreft heeft Fok! mij behalve tijdverspilling ook goede dingen gebracht.
#emo
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Davy gelukkiger wordt van 5 big macs.
Ik heb er denk ik wel 20 ofzo op FB.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, daar ben ik maar uit gestapt.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hadden ooit nog een hele leuke groepschat waar jij de hele tijd schijtlollige plaatjes in stuurde#kliekje
Stijn hoef ik voorlopig niet meer te zien of te horen.quote:
Moet kunnen toch, als je elkaar al een beetje kent. Ik ging ook toen met een aantal FOK!kers bier drinken in Amsterdam, was best leuk.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voeg mij ff toe op whatsapp dan pik.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lul niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ben ik goffetomme wel jaloers op.
Weet ik niet eens meer, werd toch nooit in gepraat.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik maar uit gestapt.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet zo bedoel hè.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet of er iemand is die ik wil meeten.
Kunnen wel eens een mooie ronde in Belgie rijden?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet nog steeds tilburg - antwerp - tilburg fietsen. Of Paris-Tilburg met MEET.
Jij wil vast wel Davy meeten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben serieus voor.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
't is ook leuk om mensen die je nauwelijks kent te meeten.
Ik zou naar een VBL SC meet komen als die er eens is
Dat was het plan van knutsan toch, VBL SC Tour.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen wel eens een mooie ronde in Belgie rijden?
Ik ga lekker in badje.quote:
Nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil vast wel Davy meeten.
Ik heb er twee geloof ik.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik wel 20 ofzo op FB.
Het zijn net mensen.
Moeten we hem mee in een karretjequote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was het plan van knutsan toch, VBL SC Tour.
Een meet tussen jou en GGMM lijkt mij wel hilarisch.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Op een brancardquote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moeten we hem mee in een karretje
ah nee, dan krijg ik zon laatste levenswens gevoelquote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moeten we hem mee in een karretje
Die hoef ik ook oprecht niet te meeten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een meet tussen jou en GGMM lijkt mij wel hilarisch.
Het was ook wel zo van okay geen zin meer in, DOEI!quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meer, werd toch nooit in gepraat.
JR en ik vinden dit niet leukquote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie tvquote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een meet tussen jou en GGMM lijkt mij wel hilarisch.
Maar even serieus, er zijn vast wel wat users waarmee je al jaren post die je wil meeten toch.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hoef ik ook oprecht niet te meeten.
Mijn ervaring is dat mensen in het echt heel anders zijn dan op FOK!. Vaak zitten bepaalde gewoontes zoals sneren op elkaar er ingebakken op FOK!, maar is daar in het cafe niets van te merken.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hoef ik ook oprecht niet te meeten.
Knut ligt af te sterven dus dat gaat hem voorlopig niet worden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar even serieus, er zijn vast wel wat users waarmee je al jaren post die je wil meeten toch.
jammer hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou niemand willen meeten, ben namelijk een heel vervelend persoon in het echt.
Lekker donker. Dan zie je elkaar niet. Win-win.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel eens een bioscoopmeet met GGMM willen!
Geloof ik niets van.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou niemand willen meeten, ben namelijk een heel vervelend persoon in het echt.
Bij dit soort vragen moet je bij Tarado en de Don zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar niet nadat ik hier heb verteld, aan mijn vrienden, dat ik enorm twijfel over een aanbod wat ik heb gekregen. 13e en 14e maand. 3 maanden bonus mogelijk. Goed salaris. Goede secondaire voorwaarden. 1 dag in de randstad, de rest thuis.
Maar ik zit eigenlijk ook heel goed waar ik nu zit.
#struggles.
Als het werk even leuk is, waarom niet?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar niet nadat ik hier heb verteld, aan mijn vrienden, dat ik enorm twijfel over een aanbod wat ik heb gekregen. 13e en 14e maand. 3 maanden bonus mogelijk. Goed salaris. Goede secondaire voorwaarden. 1 dag in de randstad, de rest thuis.
#struggles.
Denk dat de aantal moeder grappen minder zal zijn iddquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen in het echt heel anders zijn dan op FOK!. Vaak zitten bepaalde gewoontes zoals sneren op elkaar er ingebakken op FOK!, maar is daar in het cafe niets van te merken.
En anders stomp ik 'm in elkaar voor je.
Nou, het verlies voor mij is dat ie niet komt.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker donker. Dan zie je elkaar niet. Win-win.
Je ziet GGMM sowieso niet dan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker donker. Dan zie je elkaar niet. Win-win.
klinkt wel goedquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
#struggles.
Hij zit in het buitenland op 't moment heb ik vernomen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut ligt af te sterven dus dat gaat hem voorlopig niet worden.
Op FOK! heb je dan ook de tijd om een bepaalde dis te bedenken, waar je irl ad rem moet zijnquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen in het echt heel anders zijn dan op FOK!. Vaak zitten bepaalde gewoontes zoals sneren op elkaar er ingebakken op FOK!, maar is daar in het cafe niets van te merken.
Met FOK!kers naar Ajax geweest Ierse Pub Utrecht, Concerten in Den Bosch en Utrechtquote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vier meets gedaan, eentje algemeen en drie van Tukkers op Fok
Als jij op ziekenbezoek komt knapt hij vast wel op.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut ligt af te sterven dus dat gaat hem voorlopig niet worden.
Stijn zou graag met mij over voetbal praten alleen is er momenteel even een soort van radiostilte. Er is iets voorgevallen, maar we weten eigenlijk allebei niet wat. Heel ongemakkelijk in ieder geval. Zeker nadat ik hem gisteren in het Live-topic met hand en tand verdedigt heb.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar even serieus, er zijn vast wel wat users waarmee je al jaren post die je wil meeten toch.
Oh ja, Sevilla.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij zit in het buitenland op 't moment heb ik vernomen.
Hier kom ik straks op terug.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op FOK! heb je dan ook de tijd om een bepaalde dis te bedenken, waar je irl ad rem moet zijn
Waar ben je door gekwetst?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn zou graag met mij over voetbal praten alleen is er momenteel even een soort van radiostilte. Er is iets voorgevallen, maar we weten eigenlijk allebei niet wat. Heel ongemakkelijk in ieder geval. Zeker nadat ik hem gisteren in het Live-topic met hand en tand verdedigt heb.
Waarom?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij dit soort vragen moet je bij Tarado en de Don zijn.
Dat kun je vooraf moeilijk bepalen hè.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het werk even leuk is, waarom niet?
Stijn is in Rotterdam geweest vandaag, trauma's moet men verwerken.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn zou graag met mij over voetbal praten alleen is er momenteel even een soort van radiostilte. Er is iets voorgevallen, maar we weten eigenlijk allebei niet wat. Heel ongemakkelijk in ieder geval. Zeker nadat ik hem gisteren in het Live-topic met hand en tand verdedigt heb.
Je ziet wel vaak dat mensen met een grote bek op FOK! irl kneusjes zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op FOK! heb je dan ook de tijd om een bepaalde dis te bedenken, waar je irl ad rem moet zijn
Mwah, als iemand irl zo grof over mijn moeder praat is het toch wat andersquote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je een vrouw hebben als je zo vervelend bent.quote:
Heb je in ieder geval nog geld.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kun je vooraf moeilijk bepalen hè.
Het grappigste is dat al ontmoet je iemand meer één keer een minuutje je al anders tegen zo iemand kijkt en anders benaderd. Dat is althans mijn ervaring.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond het er prima vertoeven hoor. Gezellig dat het was.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn is in Rotterdam geweest vandaag, trauma's moet men verwerken.
Klopt. Je kan iig een inschatting maken.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kun je vooraf moeilijk bepalen hè.
Ik heb iemand gevonden die met mijn vervelende trekken om kan gaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je een vrouw hebben als je zo vervelend bent.
En jij niet degene was met het meeste geld.
Nee die rijzen juist de pan uit.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat de aantal moeder grappen minder zal zijn idd
Omdat zij de wijze uit het oosten zijn.quote:
Mwoah, schiet in die echte donkere tijden niet zo op. Vind 't wat onveilig, ook qua wegdek. Je hebt toch een flinke snelheid.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden. Lampjes en gaan.
Meteen BAM IRL!quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, als iemand irl zo grof over mijn moeder praat is het toch wat anders
Penisbaard?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je ziet wel vaak dat mensen met een grote bek op FOK! irl kneusjes zijn.
Wie was dat figuur ookweer van de KLB kaste die zich hier als een hele bink voordeed maar irl een schaakkoning was?
Ik heb geen idee, maar verdenk een GGMM er wel van dat hij zich in het echt anders gedraagtquote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie was dat figuur ookweer van de KLB kaste die zich hier als een hele bink voordeed maar irl een schaakkoning was?
Op zoveel meets ben je toch niet geweest? Hoe kan je dit dan stellen?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee die rijzen juist de pan uit.
Zit je daar in het donker njaar bambi te kijken en niemand die je tranen afveegtquote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, het verlies voor mij is dat ie niet komt.
Met vrienden maakte ik ook vaak zat je moeder grappen irl. Moet toch gewoon kunnen in de juiste sfeer, niet bij de begroeting meteen al.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Past ie wel tussen de stoelen dan ?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je ziet GGMM sowieso niet dan.
Vroeger was het prima discussiëren met HMF.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij HMF zit er een draadje los, maar ik hou daar wel van. Gouden vent.
Geld is overrated.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval nog geld.
nee hij komt niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Past ie wel tussen de stoelen dan ?
Ik heb geen idee, misschien ik niet want ben erger me vrij snel aan mensen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb iemand gevonden die met mijn vervelende trekken om kan gaan.
Dat kunnen niet veel mensen
Ik heb de leyzne 600 powerdrive XL. Dat is net zo veel licht als een scooter heeft. Achterop 2 lampjes en ik heb overschoenen van sealskinz met lampjes erin. veilig genoeg hoor.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, schiet in die echte donkere tijden niet zo op. Vind 't wat onveilig, ook qua wegdek. Je hebt toch een flinke snelheid.
Salaris is overrated.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Je kan iig een inschatting maken.
Salaristechnisch zou ik 't doen als ik jou was.
Je hebt heel netjes gezegd dat ze oud zijn nu.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat zij de wijze uit het oosten zijn.
In real life ben ik sneller ben een langzame typerquote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier kom ik straks op terug.
Dit meen je niet. Dat ie zulke risico's durft te nemenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebben ook veel ervaring.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt heel netjes gezegd dat ze oud zijn nu.
Ik doe niet meer aan actieve groepschats. Lieve mensen, maar ik het is een overload aan berichten voor mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik maar uit gestapt.
meer geld=eerder met pensioen.quote:
Helaas heb je nooit genoeg. En of je nu 3k per maand verdient of 5k. Het gaat toch wel op. Je past je levensstijl er op aan.quote:
Heb jij ook dat je een bepaald gezicht/verwachting hebt bij iemand en dat dit dan totaal niet klopt?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, als je elkaar al een beetje kent. Ik ging ook toen met een aantal FOK!kers bier drinken in Amsterdam, was best leuk.
Al is het apart om bepaalde users te bespreken irl
Ik zal hem TR noemen post hier niet meer. Wel op WZV. Was hier een hele bink, zat in de organisatie bij FC Den Bosch. Zoontje van een vriend voetbalde daar in de B1 TR was gewoon vlagger in de C2 en geen model atleet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik voor mijn werk wel, en familie.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan actieve groepschats. Lieve mensen, maar ik het is een overload aan berichten voor mij.
welterusten ome kanoquote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, ik ga te bed.
5:50 gaat de wekker weer.
Die onzekerheid over jezelf verdwijnt zo halverwege de twintig.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we nog de lucht klaren?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas heb je nooit genoeg. En of je nu 3k per maand verdient of 5k. Het gaat toch wel op. Je past je levensstijl er op aan.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal hem TR noemen post hier niet meer. Wel op WZV. Was hier een hele bink, zat in de organisatie bij FC Den Bosch. Zoontje van een vriend voetbalde daar in de B1 TR was gewoon vlagger in de C2 en geen model atleet.
mijn chats zijn allemaal uitgestorven. Denk door mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan actieve groepschats. Lieve mensen, maar ik het is een overload aan berichten voor mij.
Nope.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
meer geld=eerder met pensioen.
Ron denkt nog steeds dat ik lang studentachtig haar heb.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je een bepaald gezicht/verwachting hebt bij iemand en dat dit dan totaal niet klopt?
Eigenlijk valt dat wel mee bij mij, heb niet perse een beeld bij een user. Tenzij ik iets heb opgevangen hoe iemand eruit ziet, zo zie jij eruit als Jake Gyllenhaal in mijn gedachten omdat ik dat eens las in deze SC.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je een bepaald gezicht/verwachting hebt bij iemand en dat dit dan totaal niet klopt?
dat is waarquote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas heb je nooit genoeg. En of je nu 3k per maand verdient of 5k. Het gaat toch wel op. Je past je levensstijl er op aan.
Als je je best er een beetje voor doet wel.quote:
Je wordt gigolo?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
#struggles.
Altijd Stijn. Altijd.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen we nog de lucht klaren?
Ach m;n neus is gebroken in een café. Een tand er uit door een gegooide glazen asbak. Sommige mensen kunnen er niet tegen op hun plaats gezet te worden. 'Toen m'n neus werd gebroken, maakte ik een foutje. Met carnaval zat ik naast iemand die m'n vriendin lastig viel. Ik zei iets en eindigde met kuthomo. Bij de laatste o stond m'n neus al scheef. bleek het later een 2 meter lange marinier te zijn uit Groningen. Dat zie je niet als iemand aan de bar hangtquote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was er laatst ook, bij station Alexander met al die winkels..quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jij heel klein bent en een maagzweer hebt op de een of andere manier.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ron denkt nog steeds dat ik lang studentachtig haar heb.
Welterusten, mijn wekker gaat 10 minuten later.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je je best er een beetje voor doet wel.
Wisten zij ook dat jij er was?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met FOK!kers naar Ajax geweest Ierse Pub Utrecht, Concerten in Den Bosch en Utrecht
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier kom ik straks op terug.
Dit verhaal heb je al eens eerder verteldquote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach m;n neus is gebroken in een café. Een tand er uit door een gegooide glazen asbak. Sommige mensen kunnen er niet tegen op hun plaats gezet te worden. 'Toen m'n neus werd gebroken, maakte ik een foutje. Met carnaval zat ik naast iemand die m'n vriendin lastig viel. Ik zei iets en eindigde met kuthomo. Bij de laatste o stond m'n neus al scheef. bleek het later een 2 meter lange marinier te zijn uit Groningen. Dat zie je niet als iemand aan de bar hangt
Ik denk altijd dat jij gewoon een witte man bent.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jij heel klein bent en een maagzweer hebt op de een of andere manier.
Hoezo?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kapo is even de weg kwijt geloof ik..?
Dat zou wat zijn he.quote:
Stuk of 15 denk ikz in 15 jaar tijd. Niet de grote. Maar met max 8 of zo.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op zoveel meets ben je toch niet geweest? Hoe kan je dit dan stellen?
Speltip 4045: weet wanneer je moet stoppen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach m;n neus is gebroken in een café. Een tand er uit door een gegooide glazen asbak. Sommige mensen kunnen er niet tegen op hun plaats gezet te worden. 'Toen m'n neus werd gebroken, maakte ik een foutje. Met carnaval zat ik naast iemand die m'n vriendin lastig viel. Ik zei iets en eindigde met kuthomo. Bij de laatste o stond m'n neus al scheef. bleek het later een 2 meter lange marinier te zijn uit Groningen. Dat zie je niet als iemand aan de bar hangt
Nergens door. Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ben je door gekwetst en waarvoor moet ik mijn excuses aanbieden?
Dat is een hoax toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
Er staat toch ook zon FOk meet op youtube? Als in een soort van verjaardagsopstelling?
Dan is 't wat anders idd. Zag laatst zo'n zaklamp waar je een complete bergwand mee kunt beschijnen en dan nog de muggen kunt tellen bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb de leyzne 600 powerdrive XL. Dat is net zo veel licht als een scooter heeft. Achterop 2 lampjes en ik heb overschoenen van sealskinz met lampjes erin. veilig genoeg hoor.
Qua wegdek en bladeren, gewoon opletten.
Je moet van mij niet, maar het kan makkelijk.
die is leuk hèquote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
Er staat toch ook zon FOk meet op youtube? Als in een soort van verjaardagsopstelling?
Waarom hadden we dan ruzie?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nergens door. Hoe kom je daar bij?
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jij gewoon een witte man bent.
Dit gaat zelfs bij mij al mis en ik ben volbloed Hollander.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk altijd dat iedereen op FOK! blank is, blauwe ogen heeft.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
Volgens mij heb ik die laatst ergens gezien.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Over users die IRL anders blijken te zijn dan ze zich voordoen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ja dat heb je goed verzonnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb kanovinnie trouwens teringhard gedisst in het feedbacktopic.
Yup.quote:
Met onlo en tomasso. En elke ochtend melden we elkaar wanneer we aan het schijten zijn. Mooie chat is dat.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik voor mijn werk wel, en familie.
Dacht eigenlijk dat jij met Onlo in een groep zat.
weet jij wie het is?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet er gewoon uit zoals die man uit je UI
met een discokostuum
Ik onderstreep dat. Niet omdat het waarheid zou zijn. Meer omdat ik totaal, maar dan ook totaal geen eigen mening hebquote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
Zou jij jezelf disskoning willen noemen?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
Incl. pics?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met onlo en tomasso. En elke ochtend melden we elkaar wanneer we aan het schijten zijn. Mooie chat is dat.
Nee, maar ik werkte daar ook niet wekelijks. ben niet echt een goede ober.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wisten zij ook dat jij er was?
Misschien een vervolg maken met huidige users als Fylax en Stijn.quote:
Hadden we ruzie? Mijn excuses daarvoor dan. Ik heb het in ieder geval niet zo bedoeld.quote:
Ik kan dit bevestigen noch ontkennen. Wel kan ik je vertellen dat ik extreem gespierd en intelligent ben.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat wel mee bij mij, heb niet perse een beeld bij een user. Tenzij ik iets heb opgevangen hoe iemand eruit ziet, zo zie jij eruit als Jake Gyllenhaal in mijn gedachten omdat ik dat eens las in deze SC.
Wist ik niet meer.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit verhaal heb je al eens eerder verteld
een documentaire over fok geloof ikquote:
De app waar jij vondt typte. Lees je mee GGMM? Kapo zei "vondt"quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met onlo en tomasso. En elke ochtend melden we elkaar wanneer we aan het schijten zijn. Mooie chat is dat.
Haha oke.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed verzonnen.
Klopt ja. Maar was dat geen hoax?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
Ik wil wel eens te bijdehand doen en ik zie het gevaar nooit. Zelf heb ik die agressie niet in me.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speltip 4045: weet wanneer je moet stoppen.
Al wil ik ook nog wel eens verder gaan dan goed voor mij is (met mijn postuur)
Zei Kapi echt "vondt" ?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De app waar jij vondt typte. Lees je mee GGMM? Kapo zei "vondt"
I got the screens to back it up
Ik weet alleen hoe JR, Hafc en Onlo eruit zien.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen noch ontkennen. Wel kan ik je vertellen dat ik extreem gespierd en intelligent ben.
Lachen is dat dat is beyond zolderkamerautisten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef JanCees het volgende:
Wisten jullie dat inso eigenlijk een enorme hipster is?
(grapje inso)
Hadden ze gefilmd toch? Toen was er zo'n ajacied die altijd stoer deed. En toen zag je hem daar lopen hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook eens naar een bioscoopmeet geweest, maar toen postte ik nog niet echt actief. Was in Eindhoven, rare figuren waren daar toen.Book of Eli was dat als ik me niet vergis.
Zegt voodoo child jou iets?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar jij wel aan je vraag te horen.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was de dag dat mijn zelfvertrouwen de grond in werd gestampt.
Een echte documentaire met yvonne.quote:
Dat is heel normaal hoor. Zit zelf ook in een groepsapp waar zoiets continu gemeld wordt.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van 50 regels geschreven omdat ie er om vroeg reageert ie er niet op. Voor de kat z'n kut dus.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik wel. Donkere haren Mix van italiaan en Bommelse deernequote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk altijd dat iedereen op FOK! blank is, blauwe ogen heeft.
Zegt genoeg over jouw leven dat jouw hoogtepunt mijn spelfout van een week geleden is. Tijd om bij jezelf te rade te gaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De app waar jij vondt typte. Lees je mee GGMM? Kapo zei "vondt"
I got the screens to back it up
Ik ook niet, zelfspot moet je hebben hè.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens te bijdehand doen en ik zie het gevaar nooit. Zelf heb ik die agressie niet in me.
Ja, maar jij schijt zovaak door je ziekte. Dat is gewoon niet grappig meer om dat 425 keer op een dag te melden in een groepsapp.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Zit zelf ook in een groepsapp waar zoiets continu gemeld wordt.
Onlo ook? Hoe danquote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe JR, Hafc en Onlo eruit zien.
Dat doet hij omdat hij constant met een strijd bezig is wie er zal winnen. Je moet je vooral niet druk maken om dat soort zielepietjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van 50 regels geschreven omdat ie er om vroeg reageert ie er niet op. Voor de kat z'n kut dus.
Nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zegt voodoo child jou iets?
Zal steven wel geweest zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hadden ze gefilmd toch? Toen was er zo'n ajacied die altijd stoer deed. En toen zag je hem daar lopen hoor
Ik wilde het pas ten gehore brengen zodra jij ik en GGMM tegelijk online zijn in de SC.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jouw leven dat jouw hoogtepunt mijn spelfout van een week geleden is. Tijd om bij jezelf te rade te gaan.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar jij schijt zovaak door je ziekte. Dat is gewoon niet grappig meer om dat 425 keer op een dag te melden in een groepsapp.
Zit jij met Geo in een groepsapp? Want jullie zitten volgens mij 50% van de tijd te schijten met die zwakke darmen van jullie.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Zit zelf ook in een groepsapp waar zoiets continu gemeld wordt.
lolquote:Op donderdag 10 november 2016 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb dat ooit een keer gedaan, alleen per ongeluk in de verkeerde chat
Geo ook nog naakt.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit jij met Geo in een groepsapp? Want jullie zitten volgens mij 50% van de tijd te schijten met die zwakke darmen van jullie.
quote:
Nee hoor, ben alleen al een half uur aan het doen over teruglezen. Gaat zo snel al 3 jaar niet meer in de SC.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef onlogisch het volgende:
Kapo negeert vakkundig mijn aanval
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet er gewoon uit zoals die man uit je UI
met een discokostuum
Een leuke docu. Ze hadden me gevraagd maar is niks voor mij. Yvonne legt het allemaal leuk uit.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een echte documentaire met yvonne.
Het zou een mooi tegeltje zijnquote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
"vondt"
- Kapiteintje, een week geleden
Mijn stuk over Harry Potter is ook al genegeerd door Adames.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van 50 regels geschreven omdat ie er om vroeg reageert ie er niet op. Voor de kat z'n kut dus.
Jouw Harry Potter obsessie begint sowieso sneue vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn stuk over Harry Potter is ook al genegeerd door Adames.
Denken dat je tussen mij en GGMM kunt komen. Haha!quote:Op donderdag 10 november 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde het pas ten gehore brengen zodra jij ik en GGMM tegelijk online zijn in de SC.
To reach its full potential
Precies. Ik noem mezelf of geniaal of briljant. Zat mensen die de ironie niet inzoien.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfspot moet je hebben hè.
Nee had een baard ofzo. Is al jaren geleden geen idee waar die video staat.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal steven wel geweest zijn.
Ik weet nooit welke titel er bij een liedje hoort, laat gaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga een brief schrijven naar jouw ouders betreffende jouw opvoeding.
En daarna pist ie graag over een prostituee.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En met een liefdesverklaring in viltstift op z'n t-shirt
Het gaat nu zeer pijnlijk worden als GGMM bevestigt dat er nooit een jou en GGMM was, dat besef is er bij je toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat je tussen mij en GGMM kunt komen. Haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |