SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Nee ik kan het wel objectief analyseren, vraag maar aan Tjackaquote:Op donderdag 10 november 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe je 1, misschien 2 keer. Daarna laat je je vanzelf meeslepen.
Dat is dan wel zoquote:Op donderdag 10 november 2016 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ze mij als BFF zien terwijl we seks hebben vind ik het allemaal prima.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik kan het wel objectief analyseren, vraag maar aan Tjacka
Nee.quote:
Dat valt mij iig niet op. Waar merk jij dat dan aan?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond Tong vroeger wel irritant, maar tegenwoordig kan ik 'm prima hebben. Heeft zich ook wel aangepast en daar moeite voor gedaan.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook heel lovend over homo's bff's
Ik denk dat je benen en ballen door elkaar haalt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat ik bizar vind is dat er alleen mannen commentaar op hebben.
Van vrouwen krijg ik er lovende woorden voor.
Dat houdt ik liever voor mijzelf en Doublepain.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat valt mij iig niet op. Waar merk jij dat dan aan?
Ik kan me er eigenlijk niet zo druk maken over jouw mening hierover.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is dan wel zo
Maar toch supergay
Deze man snapt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je benen en ballen door elkaar haalt.
Al laat ik het in den winter wel gewoon groeien hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat ik bizar vind is dat er alleen mannen commentaar op hebben.
Van vrouwen krijg ik er lovende woorden voor.
HK wanneer gaan wij eens bieren dan.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er met Typisch dan? Snap de TT niet zo.
Beide.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je benen en ballen door elkaar haalt.
Beetje gayquote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat houdt ik liever voor mijzelf en Doublepain.
Napo, je gaat me toch niet vertellen dat jij je benen scheert. Of je bent wielrenner, dan mag het wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al laat ik het in den winter wel gewoon groeien hoor
Ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al laat ik het in den winter wel gewoon groeien hoor
Wij gingen iedereen uitlachen die aan het schelden was op de scheids, terwijl die objectief gezien gewoon goed zat.quote:
Weglopen voor je verantwoordelijkhedenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er met Typisch dan? Snap de TT niet zo.
Wil je je onzekerheid niet op onze vriendschappelijke verstandhouding projecteren? Alvast bedankt.quote:
Uh ja, Opper en Saind staan ook nog in de wachtrij.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK wanneer gaan wij eens bieren dan.
Ik ben inderdaad wielrenner.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo, je gaat me toch niet vertellen dat jij je benen scheert. Of je bent wielrenner, dan mag het wel.
Maar dan houdt het snel op, dit is niet leuk meerquote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk niet zo druk maken over jouw mening hierover.
Welke verantwoordelijkheden?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weglopen voor je verantwoordelijkheden
Ghehe.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij gingen iedereen uitlachen die aan het schelden was op de scheids, terwijl die objectief gezien gewoon goed zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |