Hoezo?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over fout gesproken, dat hele wielrennen hé, fucking gay
Heb jij ook een poosje last van gehad.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over voetbal willen mensen nog wel eens emotioneel raken.
Benen scheren hè.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij ook een poosje last van gehad.
Wat nu weer? Moet ik even met Tong praten? huehuequote:Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tong mag zijn gang weer gaan door in de slachtofferrol te kruipen. En hij krijgt er een podium voor in FB.
Klopt. Als het een topic is over een leuk onderwerp post ik er best normaal mee, maar vaak kunnen veel zaken ook behandeld worden in clubtopics.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doelde meer op de mensen die hem echt structureel aanvallen. Al overschat hij zijn eigeb topics wel. Vaak genoeg troep
DPGod.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over fout gesproken, dat hele wielrennen hé, fucking gay
Hij komt opzich niet eens zo heel debiel over alleen als het over Ajax of mocro's gaat is die de weg kwijtquote:Op donderdag 10 november 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik neem het allemaal ook niet zo serieus, maar ik vraag me af of hij nu trollt of dat hij echt een idioot is.
Zijn nog wat users waarmee ik dat heb.
Ik raak vaak nog steeds emotioneel hoor.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij ook een poosje last van gehad.
Ik probeer het waar dan ook op orde te houden als het een binnen de grenzen topic is.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doelde meer op de mensen die hem echt structureel aanvallen. Al overschat hij zijn eigeb topics wel. Vaak genoeg troep
quote:
Wat ik bizar vind is dat er alleen mannen commentaar op hebben.quote:
Ga eens naar een wedstrijd in het stadion, kan je je emoties echt goed kwijt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raak vaak nog steeds emotioneel hoor.
Mijn posts worden vaak verwijderd in livetopics
In het verkiezingstopic vond ik hem ook niet helemaal competent overkomen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij komt opzich niet eens zo heel debiel over alleen als het over Ajax of mocro's gaat is die de weg kwijt
Vrouwen zijn dan ook heel lovend over homo's bff'squote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat ik bizar vind is dat er alleen mannen commentaar op hebben.
Van vrouwen krijg ik er lovende woorden voor.
Dan hou ik me wel in om geen mensen te kwetsenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga eens naar een wedstrijd in het stadion, kan je je emoties echt goed kwijt.
Vond Tong vroeger wel irritant, maar tegenwoordig kan ik 'm prima hebben. Heeft zich ook wel aangepast en daar moeite voor gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik nou echt de enige die niet tegen hem is op fok!?
Kan mij het nou verrotten wat hij post. Verder gewoon een aardige kerel.
Ik ben ook niet antitong. ik vond hem een paar jaar geleden nog leuk.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat doe je 1, misschien 2 keer. Daarna laat je je vanzelf meeslepen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hou ik me wel in om geen mensen te kwetsenEn dan lach ik het vaak gewoon weg of raak ik gefascineerd door andere toeschouwers die uit hun plaat gaan.
Ik ben ook zeker niet tegen hem. Maar als je ook maar wat kritiek ergens op levert vliegt hij meteen de bocht uit. Ook als je het niet zo hebt bedoeld of iets post wat niet in zijn straatje past.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Draag je ook oogschaduw?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat ik bizar vind is dat er alleen mannen commentaar op hebben.
Van vrouwen krijg ik er lovende woorden voor.
ditquote:Op donderdag 10 november 2016 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond Tong vroeger wel irritant, maar tegenwoordig kan ik 'm prima hebben. Heeft zich ook wel aangepast en daar moeite voor gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |