dat is waarquote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas heb je nooit genoeg. En of je nu 3k per maand verdient of 5k. Het gaat toch wel op. Je past je levensstijl er op aan.
Als je je best er een beetje voor doet wel.quote:
Je wordt gigolo?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar niet nadat ik hier heb verteld, aan mijn vrienden, dat ik enorm twijfel over een aanbod wat ik heb gekregen. 13e en 14e maand. 3 maanden bonus mogelijk. Goed salaris. Goede secondaire voorwaarden. 1 dag in de randstad, de rest thuis.
Maar ik zit eigenlijk ook heel goed waar ik nu zit.
#struggles.
Altijd Stijn. Altijd.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen we nog de lucht klaren?
Ach m;n neus is gebroken in een café. Een tand er uit door een gegooide glazen asbak. Sommige mensen kunnen er niet tegen op hun plaats gezet te worden. 'Toen m'n neus werd gebroken, maakte ik een foutje. Met carnaval zat ik naast iemand die m'n vriendin lastig viel. Ik zei iets en eindigde met kuthomo. Bij de laatste o stond m'n neus al scheef. bleek het later een 2 meter lange marinier te zijn uit Groningen. Dat zie je niet als iemand aan de bar hangtquote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, als iemand irl zo grof over mijn moeder praat is het toch wat anders
Ik was er laatst ook, bij station Alexander met al die winkels..quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn is in Rotterdam geweest vandaag, trauma's moet men verwerken.
Ik denk altijd dat jij heel klein bent en een maagzweer hebt op de een of andere manier.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ron denkt nog steeds dat ik lang studentachtig haar heb.
Welterusten, mijn wekker gaat 10 minuten later.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je je best er een beetje voor doet wel.
Wisten zij ook dat jij er was?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met FOK!kers naar Ajax geweest Ierse Pub Utrecht, Concerten in Den Bosch en Utrecht
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier kom ik straks op terug.
Dit verhaal heb je al eens eerder verteldquote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach m;n neus is gebroken in een café. Een tand er uit door een gegooide glazen asbak. Sommige mensen kunnen er niet tegen op hun plaats gezet te worden. 'Toen m'n neus werd gebroken, maakte ik een foutje. Met carnaval zat ik naast iemand die m'n vriendin lastig viel. Ik zei iets en eindigde met kuthomo. Bij de laatste o stond m'n neus al scheef. bleek het later een 2 meter lange marinier te zijn uit Groningen. Dat zie je niet als iemand aan de bar hangt
Ik denk altijd dat jij gewoon een witte man bent.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jij heel klein bent en een maagzweer hebt op de een of andere manier.
Hoezo?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kapo is even de weg kwijt geloof ik..?
Dat zou wat zijn he.quote:
Stuk of 15 denk ikz in 15 jaar tijd. Niet de grote. Maar met max 8 of zo.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op zoveel meets ben je toch niet geweest? Hoe kan je dit dan stellen?
Speltip 4045: weet wanneer je moet stoppen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach m;n neus is gebroken in een café. Een tand er uit door een gegooide glazen asbak. Sommige mensen kunnen er niet tegen op hun plaats gezet te worden. 'Toen m'n neus werd gebroken, maakte ik een foutje. Met carnaval zat ik naast iemand die m'n vriendin lastig viel. Ik zei iets en eindigde met kuthomo. Bij de laatste o stond m'n neus al scheef. bleek het later een 2 meter lange marinier te zijn uit Groningen. Dat zie je niet als iemand aan de bar hangt
Nergens door. Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ben je door gekwetst en waarvoor moet ik mijn excuses aanbieden?
Dat is een hoax toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
Er staat toch ook zon FOk meet op youtube? Als in een soort van verjaardagsopstelling?
Dan is 't wat anders idd. Zag laatst zo'n zaklamp waar je een complete bergwand mee kunt beschijnen en dan nog de muggen kunt tellen bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb de leyzne 600 powerdrive XL. Dat is net zo veel licht als een scooter heeft. Achterop 2 lampjes en ik heb overschoenen van sealskinz met lampjes erin. veilig genoeg hoor.
Qua wegdek en bladeren, gewoon opletten.
Je moet van mij niet, maar het kan makkelijk.
die is leuk hèquote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
Er staat toch ook zon FOk meet op youtube? Als in een soort van verjaardagsopstelling?
Waarom hadden we dan ruzie?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nergens door. Hoe kom je daar bij?
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jij gewoon een witte man bent.
Dit gaat zelfs bij mij al mis en ik ben volbloed Hollander.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk altijd dat iedereen op FOK! blank is, blauwe ogen heeft.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
Volgens mij heb ik die laatst ergens gezien.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Over users die IRL anders blijken te zijn dan ze zich voordoen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ja dat heb je goed verzonnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb kanovinnie trouwens teringhard gedisst in het feedbacktopic.
Yup.quote:
Met onlo en tomasso. En elke ochtend melden we elkaar wanneer we aan het schijten zijn. Mooie chat is dat.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik voor mijn werk wel, en familie.
Dacht eigenlijk dat jij met Onlo in een groep zat.
weet jij wie het is?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet er gewoon uit zoals die man uit je UI
met een discokostuum
Ik onderstreep dat. Niet omdat het waarheid zou zijn. Meer omdat ik totaal, maar dan ook totaal geen eigen mening hebquote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
Zou jij jezelf disskoning willen noemen?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
Incl. pics?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met onlo en tomasso. En elke ochtend melden we elkaar wanneer we aan het schijten zijn. Mooie chat is dat.
Nee, maar ik werkte daar ook niet wekelijks. ben niet echt een goede ober.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wisten zij ook dat jij er was?
Misschien een vervolg maken met huidige users als Fylax en Stijn.quote:
Hadden we ruzie? Mijn excuses daarvoor dan. Ik heb het in ieder geval niet zo bedoeld.quote:
Ik kan dit bevestigen noch ontkennen. Wel kan ik je vertellen dat ik extreem gespierd en intelligent ben.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat wel mee bij mij, heb niet perse een beeld bij een user. Tenzij ik iets heb opgevangen hoe iemand eruit ziet, zo zie jij eruit als Jake Gyllenhaal in mijn gedachten omdat ik dat eens las in deze SC.
Wist ik niet meer.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit verhaal heb je al eens eerder verteld
een documentaire over fok geloof ikquote:
De app waar jij vondt typte. Lees je mee GGMM? Kapo zei "vondt"quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met onlo en tomasso. En elke ochtend melden we elkaar wanneer we aan het schijten zijn. Mooie chat is dat.
Haha oke.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed verzonnen.
Klopt ja. Maar was dat geen hoax?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
Ik wil wel eens te bijdehand doen en ik zie het gevaar nooit. Zelf heb ik die agressie niet in me.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speltip 4045: weet wanneer je moet stoppen.
Al wil ik ook nog wel eens verder gaan dan goed voor mij is (met mijn postuur)
Zei Kapi echt "vondt" ?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De app waar jij vondt typte. Lees je mee GGMM? Kapo zei "vondt"
I got the screens to back it up
Ik weet alleen hoe JR, Hafc en Onlo eruit zien.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen noch ontkennen. Wel kan ik je vertellen dat ik extreem gespierd en intelligent ben.
Lachen is dat dat is beyond zolderkamerautisten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef JanCees het volgende:
Wisten jullie dat inso eigenlijk een enorme hipster is?
(grapje inso)
Hadden ze gefilmd toch? Toen was er zo'n ajacied die altijd stoer deed. En toen zag je hem daar lopen hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook eens naar een bioscoopmeet geweest, maar toen postte ik nog niet echt actief. Was in Eindhoven, rare figuren waren daar toen.Book of Eli was dat als ik me niet vergis.
Zegt voodoo child jou iets?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar jij wel aan je vraag te horen.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was de dag dat mijn zelfvertrouwen de grond in werd gestampt.
Een echte documentaire met yvonne.quote:
Dat is heel normaal hoor. Zit zelf ook in een groepsapp waar zoiets continu gemeld wordt.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van 50 regels geschreven omdat ie er om vroeg reageert ie er niet op. Voor de kat z'n kut dus.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik wel. Donkere haren Mix van italiaan en Bommelse deernequote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk altijd dat iedereen op FOK! blank is, blauwe ogen heeft.
Zegt genoeg over jouw leven dat jouw hoogtepunt mijn spelfout van een week geleden is. Tijd om bij jezelf te rade te gaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De app waar jij vondt typte. Lees je mee GGMM? Kapo zei "vondt"
I got the screens to back it up
Ik ook niet, zelfspot moet je hebben hè.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens te bijdehand doen en ik zie het gevaar nooit. Zelf heb ik die agressie niet in me.
Ja, maar jij schijt zovaak door je ziekte. Dat is gewoon niet grappig meer om dat 425 keer op een dag te melden in een groepsapp.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Zit zelf ook in een groepsapp waar zoiets continu gemeld wordt.
Onlo ook? Hoe danquote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe JR, Hafc en Onlo eruit zien.
Dat doet hij omdat hij constant met een strijd bezig is wie er zal winnen. Je moet je vooral niet druk maken om dat soort zielepietjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van 50 regels geschreven omdat ie er om vroeg reageert ie er niet op. Voor de kat z'n kut dus.
Nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zegt voodoo child jou iets?
Zal steven wel geweest zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hadden ze gefilmd toch? Toen was er zo'n ajacied die altijd stoer deed. En toen zag je hem daar lopen hoor
Ik wilde het pas ten gehore brengen zodra jij ik en GGMM tegelijk online zijn in de SC.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jouw leven dat jouw hoogtepunt mijn spelfout van een week geleden is. Tijd om bij jezelf te rade te gaan.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar jij schijt zovaak door je ziekte. Dat is gewoon niet grappig meer om dat 425 keer op een dag te melden in een groepsapp.
Zit jij met Geo in een groepsapp? Want jullie zitten volgens mij 50% van de tijd te schijten met die zwakke darmen van jullie.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Zit zelf ook in een groepsapp waar zoiets continu gemeld wordt.
lolquote:Op donderdag 10 november 2016 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb dat ooit een keer gedaan, alleen per ongeluk in de verkeerde chat
Geo ook nog naakt.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit jij met Geo in een groepsapp? Want jullie zitten volgens mij 50% van de tijd te schijten met die zwakke darmen van jullie.
quote:
Nee hoor, ben alleen al een half uur aan het doen over teruglezen. Gaat zo snel al 3 jaar niet meer in de SC.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef onlogisch het volgende:
Kapo negeert vakkundig mijn aanval
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet er gewoon uit zoals die man uit je UI
met een discokostuum
Een leuke docu. Ze hadden me gevraagd maar is niks voor mij. Yvonne legt het allemaal leuk uit.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een echte documentaire met yvonne.
Het zou een mooi tegeltje zijnquote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
"vondt"
- Kapiteintje, een week geleden
Mijn stuk over Harry Potter is ook al genegeerd door Adames.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van 50 regels geschreven omdat ie er om vroeg reageert ie er niet op. Voor de kat z'n kut dus.
Jouw Harry Potter obsessie begint sowieso sneue vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn stuk over Harry Potter is ook al genegeerd door Adames.
Denken dat je tussen mij en GGMM kunt komen. Haha!quote:Op donderdag 10 november 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde het pas ten gehore brengen zodra jij ik en GGMM tegelijk online zijn in de SC.
To reach its full potential
Precies. Ik noem mezelf of geniaal of briljant. Zat mensen die de ironie niet inzoien.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfspot moet je hebben hè.
Nee had een baard ofzo. Is al jaren geleden geen idee waar die video staat.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal steven wel geweest zijn.
Ik weet nooit welke titel er bij een liedje hoort, laat gaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga een brief schrijven naar jouw ouders betreffende jouw opvoeding.
En daarna pist ie graag over een prostituee.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En met een liefdesverklaring in viltstift op z'n t-shirt
Het gaat nu zeer pijnlijk worden als GGMM bevestigt dat er nooit een jou en GGMM was, dat besef is er bij je toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat je tussen mij en GGMM kunt komen. Haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |