Zal steven wel geweest zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hadden ze gefilmd toch? Toen was er zo'n ajacied die altijd stoer deed. En toen zag je hem daar lopen hoor
Ik wilde het pas ten gehore brengen zodra jij ik en GGMM tegelijk online zijn in de SC.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jouw leven dat jouw hoogtepunt mijn spelfout van een week geleden is. Tijd om bij jezelf te rade te gaan.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar jij schijt zovaak door je ziekte. Dat is gewoon niet grappig meer om dat 425 keer op een dag te melden in een groepsapp.
Zit jij met Geo in een groepsapp? Want jullie zitten volgens mij 50% van de tijd te schijten met die zwakke darmen van jullie.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Zit zelf ook in een groepsapp waar zoiets continu gemeld wordt.
lolquote:Op donderdag 10 november 2016 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb dat ooit een keer gedaan, alleen per ongeluk in de verkeerde chat
Geo ook nog naakt.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit jij met Geo in een groepsapp? Want jullie zitten volgens mij 50% van de tijd te schijten met die zwakke darmen van jullie.
quote:
Nee hoor, ben alleen al een half uur aan het doen over teruglezen. Gaat zo snel al 3 jaar niet meer in de SC.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef onlogisch het volgende:
Kapo negeert vakkundig mijn aanval
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet er gewoon uit zoals die man uit je UI
met een discokostuum
Een leuke docu. Ze hadden me gevraagd maar is niks voor mij. Yvonne legt het allemaal leuk uit.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een echte documentaire met yvonne.
Het zou een mooi tegeltje zijnquote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
"vondt"
- Kapiteintje, een week geleden
Mijn stuk over Harry Potter is ook al genegeerd door Adames.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van 50 regels geschreven omdat ie er om vroeg reageert ie er niet op. Voor de kat z'n kut dus.
Jouw Harry Potter obsessie begint sowieso sneue vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn stuk over Harry Potter is ook al genegeerd door Adames.
Denken dat je tussen mij en GGMM kunt komen. Haha!quote:Op donderdag 10 november 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde het pas ten gehore brengen zodra jij ik en GGMM tegelijk online zijn in de SC.
To reach its full potential
Precies. Ik noem mezelf of geniaal of briljant. Zat mensen die de ironie niet inzoien.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfspot moet je hebben hè.
Nee had een baard ofzo. Is al jaren geleden geen idee waar die video staat.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal steven wel geweest zijn.
Ik weet nooit welke titel er bij een liedje hoort, laat gaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga een brief schrijven naar jouw ouders betreffende jouw opvoeding.
En daarna pist ie graag over een prostituee.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En met een liefdesverklaring in viltstift op z'n t-shirt
Het gaat nu zeer pijnlijk worden als GGMM bevestigt dat er nooit een jou en GGMM was, dat besef is er bij je toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat je tussen mij en GGMM kunt komen. Haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |