Ik heb geen idee, misschien ik niet want ben erger me vrij snel aan mensen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb iemand gevonden die met mijn vervelende trekken om kan gaan.
Dat kunnen niet veel mensen
Ik heb de leyzne 600 powerdrive XL. Dat is net zo veel licht als een scooter heeft. Achterop 2 lampjes en ik heb overschoenen van sealskinz met lampjes erin. veilig genoeg hoor.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, schiet in die echte donkere tijden niet zo op. Vind 't wat onveilig, ook qua wegdek. Je hebt toch een flinke snelheid.
Salaris is overrated.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Je kan iig een inschatting maken.
Salaristechnisch zou ik 't doen als ik jou was.
Je hebt heel netjes gezegd dat ze oud zijn nu.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat zij de wijze uit het oosten zijn.
In real life ben ik sneller ben een langzame typerquote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier kom ik straks op terug.
Dit meen je niet. Dat ie zulke risico's durft te nemenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn is in Rotterdam geweest vandaag, trauma's moet men verwerken.
Ze hebben ook veel ervaring.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt heel netjes gezegd dat ze oud zijn nu.
Ik doe niet meer aan actieve groepschats. Lieve mensen, maar ik het is een overload aan berichten voor mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik maar uit gestapt.
meer geld=eerder met pensioen.quote:
Helaas heb je nooit genoeg. En of je nu 3k per maand verdient of 5k. Het gaat toch wel op. Je past je levensstijl er op aan.quote:
Heb jij ook dat je een bepaald gezicht/verwachting hebt bij iemand en dat dit dan totaal niet klopt?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, als je elkaar al een beetje kent. Ik ging ook toen met een aantal FOK!kers bier drinken in Amsterdam, was best leuk.
Al is het apart om bepaalde users te bespreken irl
Ik zal hem TR noemen post hier niet meer. Wel op WZV. Was hier een hele bink, zat in de organisatie bij FC Den Bosch. Zoontje van een vriend voetbalde daar in de B1 TR was gewoon vlagger in de C2 en geen model atleet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je ziet wel vaak dat mensen met een grote bek op FOK! irl kneusjes zijn.
Wie was dat figuur ookweer van de KLB kaste die zich hier als een hele bink voordeed maar irl een schaakkoning was?
Ja, ik voor mijn werk wel, en familie.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan actieve groepschats. Lieve mensen, maar ik het is een overload aan berichten voor mij.
welterusten ome kanoquote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, ik ga te bed.
5:50 gaat de wekker weer.
Die onzekerheid over jezelf verdwijnt zo halverwege de twintig.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet of er iemand is die ik wil meeten.
Kunnen we nog de lucht klaren?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas heb je nooit genoeg. En of je nu 3k per maand verdient of 5k. Het gaat toch wel op. Je past je levensstijl er op aan.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal hem TR noemen post hier niet meer. Wel op WZV. Was hier een hele bink, zat in de organisatie bij FC Den Bosch. Zoontje van een vriend voetbalde daar in de B1 TR was gewoon vlagger in de C2 en geen model atleet.
mijn chats zijn allemaal uitgestorven. Denk door mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan actieve groepschats. Lieve mensen, maar ik het is een overload aan berichten voor mij.
Nope.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
meer geld=eerder met pensioen.
Ron denkt nog steeds dat ik lang studentachtig haar heb.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je een bepaald gezicht/verwachting hebt bij iemand en dat dit dan totaal niet klopt?
Eigenlijk valt dat wel mee bij mij, heb niet perse een beeld bij een user. Tenzij ik iets heb opgevangen hoe iemand eruit ziet, zo zie jij eruit als Jake Gyllenhaal in mijn gedachten omdat ik dat eens las in deze SC.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je een bepaald gezicht/verwachting hebt bij iemand en dat dit dan totaal niet klopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |