Weet ik niet eens meer, werd toch nooit in gepraat.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik maar uit gestapt.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet zo bedoel hè.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet of er iemand is die ik wil meeten.
Kunnen wel eens een mooie ronde in Belgie rijden?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet nog steeds tilburg - antwerp - tilburg fietsen. Of Paris-Tilburg met MEET.
Jij wil vast wel Davy meeten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben serieus voor.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
't is ook leuk om mensen die je nauwelijks kent te meeten.
Ik zou naar een VBL SC meet komen als die er eens is
Dat was het plan van knutsan toch, VBL SC Tour.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen wel eens een mooie ronde in Belgie rijden?
Ik ga lekker in badje.quote:
Nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil vast wel Davy meeten.
Ik heb er twee geloof ik.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik wel 20 ofzo op FB.
Het zijn net mensen.
Moeten we hem mee in een karretjequote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was het plan van knutsan toch, VBL SC Tour.
Een meet tussen jou en GGMM lijkt mij wel hilarisch.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Op een brancardquote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moeten we hem mee in een karretje
ah nee, dan krijg ik zon laatste levenswens gevoelquote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moeten we hem mee in een karretje
Die hoef ik ook oprecht niet te meeten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een meet tussen jou en GGMM lijkt mij wel hilarisch.
Het was ook wel zo van okay geen zin meer in, DOEI!quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meer, werd toch nooit in gepraat.
JR en ik vinden dit niet leukquote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie tvquote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een meet tussen jou en GGMM lijkt mij wel hilarisch.
Maar even serieus, er zijn vast wel wat users waarmee je al jaren post die je wil meeten toch.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hoef ik ook oprecht niet te meeten.
Mijn ervaring is dat mensen in het echt heel anders zijn dan op FOK!. Vaak zitten bepaalde gewoontes zoals sneren op elkaar er ingebakken op FOK!, maar is daar in het cafe niets van te merken.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hoef ik ook oprecht niet te meeten.
Knut ligt af te sterven dus dat gaat hem voorlopig niet worden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar even serieus, er zijn vast wel wat users waarmee je al jaren post die je wil meeten toch.
jammer hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou niemand willen meeten, ben namelijk een heel vervelend persoon in het echt.
Lekker donker. Dan zie je elkaar niet. Win-win.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel eens een bioscoopmeet met GGMM willen!
Geloof ik niets van.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou niemand willen meeten, ben namelijk een heel vervelend persoon in het echt.
Bij dit soort vragen moet je bij Tarado en de Don zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar niet nadat ik hier heb verteld, aan mijn vrienden, dat ik enorm twijfel over een aanbod wat ik heb gekregen. 13e en 14e maand. 3 maanden bonus mogelijk. Goed salaris. Goede secondaire voorwaarden. 1 dag in de randstad, de rest thuis.
Maar ik zit eigenlijk ook heel goed waar ik nu zit.
#struggles.
Als het werk even leuk is, waarom niet?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar niet nadat ik hier heb verteld, aan mijn vrienden, dat ik enorm twijfel over een aanbod wat ik heb gekregen. 13e en 14e maand. 3 maanden bonus mogelijk. Goed salaris. Goede secondaire voorwaarden. 1 dag in de randstad, de rest thuis.
#struggles.
Denk dat de aantal moeder grappen minder zal zijn iddquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen in het echt heel anders zijn dan op FOK!. Vaak zitten bepaalde gewoontes zoals sneren op elkaar er ingebakken op FOK!, maar is daar in het cafe niets van te merken.
En anders stomp ik 'm in elkaar voor je.
Nou, het verlies voor mij is dat ie niet komt.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker donker. Dan zie je elkaar niet. Win-win.
Je ziet GGMM sowieso niet dan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker donker. Dan zie je elkaar niet. Win-win.
klinkt wel goedquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
#struggles.
Hij zit in het buitenland op 't moment heb ik vernomen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut ligt af te sterven dus dat gaat hem voorlopig niet worden.
Op FOK! heb je dan ook de tijd om een bepaalde dis te bedenken, waar je irl ad rem moet zijnquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen in het echt heel anders zijn dan op FOK!. Vaak zitten bepaalde gewoontes zoals sneren op elkaar er ingebakken op FOK!, maar is daar in het cafe niets van te merken.
En anders stomp ik 'm in elkaar voor je.
Met FOK!kers naar Ajax geweest Ierse Pub Utrecht, Concerten in Den Bosch en Utrechtquote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vier meets gedaan, eentje algemeen en drie van Tukkers op Fok
Als jij op ziekenbezoek komt knapt hij vast wel op.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut ligt af te sterven dus dat gaat hem voorlopig niet worden.
Stijn zou graag met mij over voetbal praten alleen is er momenteel even een soort van radiostilte. Er is iets voorgevallen, maar we weten eigenlijk allebei niet wat. Heel ongemakkelijk in ieder geval. Zeker nadat ik hem gisteren in het Live-topic met hand en tand verdedigt heb.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar even serieus, er zijn vast wel wat users waarmee je al jaren post die je wil meeten toch.
Oh ja, Sevilla.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij zit in het buitenland op 't moment heb ik vernomen.
Hier kom ik straks op terug.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op FOK! heb je dan ook de tijd om een bepaalde dis te bedenken, waar je irl ad rem moet zijn
Waar ben je door gekwetst?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn zou graag met mij over voetbal praten alleen is er momenteel even een soort van radiostilte. Er is iets voorgevallen, maar we weten eigenlijk allebei niet wat. Heel ongemakkelijk in ieder geval. Zeker nadat ik hem gisteren in het Live-topic met hand en tand verdedigt heb.
Waarom?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij dit soort vragen moet je bij Tarado en de Don zijn.
Dat kun je vooraf moeilijk bepalen hè.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het werk even leuk is, waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |