Heb je ook een paar gedaan? Of gaat die eer alleen naar Tong?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb denk ik zeker 200 FOK!kers ontmoet. Misschien wel meer. En dan tel ik die bioscoopmeets niet mee.
Leuk dat je er was.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen dinsdag nog in Den Haag geweest. Visjes weer meegepakt aldaar.
Ik ben ooit ook eens naar een bioscoopmeet geweest, maar toen postte ik nog niet echt actief. Was in Eindhoven, rare figuren waren daar toen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb denk ik zeker 200 FOK!kers ontmoet. Misschien wel meer. En dan tel ik die bioscoopmeets niet mee.
Kan uiteraard beter, maar kon weinig rijden in het voorjaar en najaar. Dus heb dan alleen de zomer gehad, en als je dan fulltime werkt ga je niet na 6-en nog even 100 aantikken.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan beter. Zit zelf nu op 9K volgens mij. Heb in het voorjaar te maken gehad met een blessure anders stond er wel meer op de teller.
Ik loop hier al effe langer dan jou rondquote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf
Ik maar 7 en dat vond ik al veel.
Nice. Zitten er uit dat lijstje zeker tussen die ik ook wel buiten fok om een keer zou willen meeten ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF
Onlogisch
DonRaja
SjaakBauer
Charmed_Angel
Tomasso
Dekatria
Happel
Typisch
Prima mensen.
Misschien nog meer, maar kan even niet op meer komen.
Ik ben er best wel regelmatig.quote:
2.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je ook een paar gedaan? Of gaat die eer alleen naar Tong?
Wil je mijn mening weten?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik loop hier al effe langer dan jou rond
Ik heb veel meets uit ABO gehad. En vroeger uit PUB. Wat crewmeets. Ben misschien op wel 30 meetings geweest.
Aan de andere kant, wat is een meeting? Ik fiets vaak met wat jongens van FOK!. Is elke keer als ik ze zie het een meeting?
Nu is het helemaal kut. Al donker voor je thuis bent. Ben zelf in Augustus al gestopt met fietsen. Volgend jaar zo vroeg mogelijk beginnen, ga deze winter een nieuwe fiets kopen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan uiteraard beter, maar kon weinig rijden in het voorjaar en najaar. Dus heb dan alleen de zomer gehad, en als je dan fulltime werkt ga je niet na 6-en nog even 100 aantikken.
Ik denk niet dat ik zoveel mensen zal meeten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik loop hier al effe langer dan jou rond
Ik heb veel meets uit ABO gehad. En vroeger uit PUB. Wat crewmeets. Ben misschien op wel 30 meetings geweest.
Aan de andere kant, wat is een meeting? Ik fiets vaak met wat jongens van FOK!. Is elke keer als ik ze zie het een meeting?
Ik ben niet in eindhoven geweest. Wel de eerste toendertijd waar 600 man was. Maar dat telt niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook eens naar een bioscoopmeet geweest, maar toen postte ik nog niet echt actief. Was in Eindhoven, rare figuren waren daar toen.Book of Eli was dat als ik me niet vergis.
Alleen HMF in principe.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Zitten er uit dat lijstje zeker tussen die ik ook wel buiten fok om een keer zou willen meeten ja.
Opper en ik zullen jou de volgende keer opwachten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben er best wel regelmatig.
HMF zeker?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Zitten er uit dat lijstje zeker tussen die ik ook wel buiten fok om een keer zou willen meeten ja.
Ik werk ook fulltime. Rij wel elke dag naar m'n werk heen en weer wat zo'n 28-30 km is dus dat tikt wel lekker aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan uiteraard beter, maar kon weinig rijden in het voorjaar en najaar. Dus heb dan alleen de zomer gehad, en als je dan fulltime werkt ga je niet na 6-en nog even 100 aantikken.
Dat mag natuurlijk altijd. Ik zal zwaaien als ik voorbij rij.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper en ik zullen jou de volgende keer opwachten.
Als die serieus is wel. Als je alleen maar een "mening" gaat neerzetten om lollig te zijn niet.quote:
Ja dat is beter, mijn werk is denk net 5km oid, net als de uni.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik werk ook fulltime. Rij wel elke dag naar m'n werk heen en weer wat zo'n 28-30 km is dus dat tikt wel lekker aan.
HMF is sowieso een van mijn beste maten geworden. Onlogisch spreek ik ook bijna dagelijks. DonRaja is echt een gouden kerel. Tomasso spreek ik op de whatsapp regelmatig. Ja, gewoon prima mensen, leuke toevoeging aan je leven. Wat dat betreft heeft Fok! mij behalve tijdverspilling ook goede dingen gebracht.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie hem meestal ook maar een paar dagen voor hij weer een halfjaar weg is.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken ik niet goed genoeg.
Moet nog steeds tilburg - antwerp - tilburg fietsen. Of Paris-Tilburg met MEET.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu is het helemaal kut. Al donker voor je thuis bent. Ben zelf in Augustus al gestopt met fietsen. Volgend jaar zo vroeg mogelijk beginnen, ga deze winter een nieuwe fiets kopen.
't is ook leuk om mensen die je nauwelijks kent te meeten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel mensen zal meeten.
Van die hele drukke groepsmeets zou ik ook niet snel gaan bezoeken, moet ze wel allemaal kennen gewoon.
Wij hadden ooit nog een hele leuke groepschat waar jij de hele tijd schijtlollige plaatjes in stuurdequote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zelfs een paar fokkers op FB, en een aantal op whatsapp. Kicke zeg!
Zit ze op FOK!?quote:
Wij zijn ooit eens samen gaan eten voor de wedstrijd. Daar zaten ze dan hoor, een 8-tal Fok!-ers in een spare-rib restaurant in Rotterdam.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel mensen zal meeten.
Van die hele drukke groepsmeets zou ik ook niet snel gaan bezoeken, moet ze wel allemaal kennen gewoon.
Daar ben ik goffetomme wel jaloers op.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
lulquote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk altijd. Ik zal zwaaien als ik voorbij rij.
Gewoon doorrijden. Lampjes en gaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu is het helemaal kut. Al donker voor je thuis bent. Ben zelf in Augustus al gestopt met fietsen. Volgend jaar zo vroeg mogelijk beginnen, ga deze winter een nieuwe fiets kopen.
HMF het hoogste woord?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn ooit eens samen gaan eten voor de wedstrijd. Daar zaten ze dan hoor, een 8-tal Fok!-ers in een spare-rib restaurant in Rotterdam.
Als GGMM en Stijn komen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
't is ook leuk om mensen die je nauwelijks kent te meeten.
Ik zou naar een VBL SC meet komen als die er eens is
Ik was vandaag in Rotterdamquote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn ooit eens samen gaan eten voor de wedstrijd. Daar zaten ze dan hoor, een 8-tal Fok!-ers in een spare-rib restaurant in Rotterdam.
quote:
Met asssaver is het nog te doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden. Lampjes en gaan.
Nice.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF is sowieso een van mijn beste maten geworden. Onlogisch spreek ik ook bijna dagelijks. DonRaja is echt een gouden kerel. Tomasso spreek ik op de whatsapp regelmatig. Ja, gewoon prima mensen, leuke toevoeging aan je leven. Wat dat betreft heeft Fok! mij behalve tijdverspilling ook goede dingen gebracht.
#emo
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Davy gelukkiger wordt van 5 big macs.
Ik heb er denk ik wel 20 ofzo op FB.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, daar ben ik maar uit gestapt.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hadden ooit nog een hele leuke groepschat waar jij de hele tijd schijtlollige plaatjes in stuurde#kliekje
Stijn hoef ik voorlopig niet meer te zien of te horen.quote:
Moet kunnen toch, als je elkaar al een beetje kent. Ik ging ook toen met een aantal FOK!kers bier drinken in Amsterdam, was best leuk.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voeg mij ff toe op whatsapp dan pik.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lul niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ben ik goffetomme wel jaloers op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |