En je bent bang omdat je denkt dat Fok!-ers eng zijn?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uh ja, Opper en Saind staan ook nog in de wachtrij.
God.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wielrenner.
5 kratjes bier die hij verschuldigd is aan Davy.. (al een paar jaar)quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke verantwoordelijkheden?
Nee hoor, niet eng. Het is er gewoon (nog) niet van gekomen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je bent bang omdat je denkt dat Fok!-ers eng zijn?
Ik heb van VBL 8 Fok!-ers ontmoet. Allemaal prima mensen.
Is goed.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je je onzekerheid niet op onze vriendschappelijke verstandhouding projecteren? Alvast bedankt.
Hebben wij elkaar ooit ontmoet Kapi?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdikkeme. Heb ik nu je donderdagavond vergalt?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan houdt het snel op, dit is niet leuk meer
Denk dat Davy gelukkiger wordt van 5 big macs.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
5 kratjes bier die hij verschuldigd is aan Davy.. (al een paar jaar)
Wat voor fiets heb je/hoeveel km dit jaar?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wielrenner.
SOWquote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Davy gelukkiger wordt van 5 big macs.
Reserveer dan godverredomme eens een tafeltje bij Simonis voor je kameraden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, niet eng. Het is er gewoon (nog) niet van gekomen.
Jaquote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verdikkeme. Heb ik nu je donderdagavond vergalt?
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Reserveer dan godverredomme eens een tafeltje bij Simonis voor je kameraden.
Overigens heb ik een aantal hele goede vrienden aan Fok! over gehouden.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke fokkers! heb jij ontmoet Kapi?
Nee, sta hier uiteraard wel voor open. No homo.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar ooit ontmoet Kapi?
Idem.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens heb ik een aantal hele goede vrienden aan Fok! over gehouden.
FOK!kers zijn in het echt best normaal jaquote:Op donderdag 10 november 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sensa Umbria, volgens strava 1.5k, maar ik heb de helft van mijn ritten niet genoteerd ivm nieuwe tellert die niet helemaal chill doet/deed met strava. Du?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor fiets heb je/hoeveel km dit jaar?
HMFquote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke fokkers! heb jij ontmoet Kapi?
Wtfquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb denk ik zeker 200 FOK!kers ontmoet. Misschien wel meer. En dan tel ik die bioscoopmeets niet mee.
Je moet GGMM eens vragen naar zijn bioscoopmeet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb denk ik zeker 200 FOK!kers ontmoet. Misschien wel meer. En dan tel ik die bioscoopmeets niet mee.
Dat kan beterquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sensa Umbria, volgens strava 1.5k, maar ik heb de helft van mijn ritten niet genoteerd ivm nieuwe tellert die niet helemaal chill doet/deed met strava.
Ik ben afgelopen dinsdag nog in Den Haag geweest. Visjes weer meegepakt aldaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Simonis ook echt
Lekkere vis daar wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |