Het was een keizersnede met spoed ja. Dreigde de verkeerde kant op te gaan. Maar genoeg daarover.quote:
Ik geef borstvoedingquote:Op donderdag 10 november 2016 16:35 schreef Elan het volgende: [..] Je begint toch met 1 schepje en dan 30cc als ze met geboren zijn?
Dat is wel kut ouwe reus.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een keizersnede met spoed ja. Dreigde de verkeerde kant op te gaan. Maar genoeg daarover.
quote:Op donderdag 10 november 2016 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In my defense, er stond eerst een plaatje van Minaj.
Held.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:54 schreef JanCees het volgende:
Nu staat er alsnog een plaatje van Minaj in dit topics
Als je de link met mijn Spongebob plaatje niet begrijpt....quote:Op donderdag 10 november 2016 16:54 schreef JanCees het volgende:
Nu staat er alsnog een plaatje van Minaj in dit topics
Dan is mijn moeder een hoer.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je de link met mijn Spongebob plaatje niet begrijpt....
I know, dat was nog veel erger.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In my defense, er stond eerst een plaatje van Minaj.
Hoiquote:Op donderdag 10 november 2016 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen niet echt, benieuwd hoe vaak ze het bij moet laten spuiten
Ik weet niet wat ik in dit geval erger vind:quote:Op donderdag 10 november 2016 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen niet echt, benieuwd hoe vaak ze het bij moet laten spuiten
ja maar die lopen ook leeg, zeker op het zitvlakquote:Op donderdag 10 november 2016 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik denk dat er implantaten inzitten.
je kan ze gelukkig omdraaienquote:Op donderdag 10 november 2016 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik in dit geval erger vind:
- nep, want opgespoten / implantaten
- nep, want push up
Bij dat laatste ben je toch wel wat meer teleurgesteld als de kleding uitgaat.
Lekker, al die siliconen in je lichaam, of zit daar iets anders in?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die lopen ook leeg, zeker op het zitvlak
In ieder geval geen bier.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, al die siliconen in je lichaam, of zit daar iets anders in?
zandquote:Op donderdag 10 november 2016 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze doet het anders best aardig zakelijk gezienquote:Op donderdag 10 november 2016 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent in de war met haar hoofd.
Ik dacht siliconen, maar er zijn ook implantaten op soja basisquote:Op donderdag 10 november 2016 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, ik baseer mijn mening enkel op de gifjes die ik hier zie.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze doet het anders best aardig zakelijk gezien
wat is haar beroep dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze doet het anders best aardig zakelijk gezien
Rijst.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep.
Was je weg dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:39 schreef Typisch het volgende:
Terug uit Londen.
inb4 hebben je niet gemist
Hoe was het gister daarquote:Op donderdag 10 november 2016 17:39 schreef Typisch het volgende:
Terug uit Londen.
inb4 hebben je niet gemist
net naar de Indo toko geweestquote:Op donderdag 10 november 2016 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep.
Ze gaan ook gewoon door met het publiceren van e-mails over crooked Hillary.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:16 schreef Typisch het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ivcl8xzt&sh=a01a641f
IAMA met wat mensen van Wikileaks.
Voor de meeste puistige pubers die op reddit posten is dit het belangrijkste wat er in hun leven gebeurt.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze gaan ook gewoon door met het publiceren van e-mails over crooked Hillary.
Ik ken die site eigenlijk nauwelijks, geen idee hoe het er precies aan toegaat daar.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de meeste puistige pubers die op reddit posten is dit het belangrijkste wat er in hun leven gebeurt.
Ik kom alleen op bepaalde subreddits, bij r/soccer vind je altijd streamables van alle doelpunten die er gemaakt zijn in een weekend.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken die site eigenlijk nauwelijks, geen idee hoe het er precies aan toegaat daar.
Vergeleken met jouw leven is dat niet echt bruisend nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de meeste puistige pubers die op reddit posten is dit het belangrijkste wat er in hun leven gebeurt.
Ik kijk alleen heel soms bij r/streams (dacht ik) voor een stream.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom alleen op bepaalde subreddits, bij r/soccer vind je altijd streamables van alle doelpunten die er gemaakt zijn in een weekend.
Die gebruik ik niet meer sinds ik FOX heb en Ziggo Sport goden.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk alleen heel soms bij r/streams (dacht ik) voor een stream.
sowquote:Op donderdag 10 november 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met jouw leven is dat niet echt bruisend nee.
Welke?quote:
Heel soms zoek ik nog wel eens een wedstrijd die ik nergens kan vinden. Ik heb gelukkig ook Ziggo, dat kanaal wordt ook steeds beter.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet meer sinds ik FOX heb en Ziggo Sport goden.
Colombia - Chili vind ik ook wel de moeite waard, alleen is die zonder Alexis Sanchez.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
Pfff, maar 1 leuke wedstrijd vandaag en die begint pas om kwart voor 1.
Is anders erg belangrijk wat zij doen. Wikileaks that is.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Sarah Palin wordt genoemd voor Trump kabinet
Hij heeft ook nog een baantje voor Obama in petto als ik de persco net zo aanzag.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Sarah Palin wordt genoemd voor Trump kabinet
Heb ik niet gezien helaas.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een baantje voor Obama in petto als ik de persco net zo aanzag.
Wat voor competities kijk je dan nog meer?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel soms zoek ik nog wel eens een wedstrijd die ik nergens kan vinden. Ik heb gelukkig ook Ziggo, dat kanaal wordt ook steeds beter.
Ach, als ze maar iets op een voetbalveldje laten zien, uiteraard geen rare dingen, kan het me allemaal niet zoveel schelen.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:04 schreef Sked het volgende:
Ronaldo en Messi zijn tegenwoordig allebei een beetje lachwekkend
Niet echt competities, alleen heel soms wel eens een wedstrijd tussen 2 topclubs uit een land en dat soort dingen. Wat ik vooral volg is Spanje en Engeland, Duitsland en Italië een beetje. Heel soms nog iets in Frankrijk of Turkije of Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor competities kijk je dan nog meer?
Je zou bijna denken dat hij een beetje tattoo verslaafd is geraakt. Met dit tempo heeft hij straks alleen zijn gezicht nog over om vol te tattoeëren.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:08 schreef JanCees het volgende:
Donald Trump grabs a pussy
[ afbeelding ]
Ja ik volg vooral Spanje en Engeland en Eredivisie natuurlijk. De rest kijk ik af en toe wat de stand is, maar echt een wedstrijd opzetten heb ik dan geen zin in.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet echt competities, alleen heel soms wel eens een wedstrijd tussen 2 topclubs uit een land en dat soort dingen. Wat ik vooral volg is Spanje en Engeland, Duitsland en Italië een beetje. Heel soms nog iets in Frankrijk of Turkije of Zuid-Amerika.
Laatst heb ik nog wel een leuke Franse wedstrijd gezien, met Balotelli, die vind ik nog wel grappig om te volgen, maar dan heb ik het meer op de achtergrond aanstaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik volg vooral Spanje en Engeland en Eredivisie natuurlijk. De rest kijk ik af en toe wat de stand is, maar echt een wedstrijd opzetten heb ik dan geen zin in.
Wat een overdreven reacties allemaal daar.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
Cali wil zich afscheiden van US of A.
Heel Amerika, en dan maar dom doen dat als Trump had verloren hij een man had moeten zijn en de uitslag accepteren.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een overdreven reacties allemaal daar.
Kwam je zo ook vanaf Heracles bij Juve uit?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was eerst wel fan maar tegenwoordig veel meer Ronaldo fan.
Jij hebt geen humor.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kwam je zo ook vanaf Heracles bij Juve uit?
Balotelligodquote:Op donderdag 10 november 2016 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laatst heb ik nog wel een leuke Franse wedstrijd gezien, met Balotelli, die vind ik nog wel grappig om te volgen, maar dan heb ik het meer op de achtergrond aanstaan.
probeer het opnieuw.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kwam je zo ook vanaf Heracles bij Juve uit?
Standaard fm carrière met Caen in Frankrijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balotelligod
Kijk eigenlijk nooit Franse competitie, heb ook niks met die clubs.
draft lijkt mij wel leuk.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Standaard fm carrière met Caen in Frankrijk.
Ik had ooit een FM-carrière met Auxerre maar daar werd ik ontslagen nadat ik net te weinig overwinningen boekte in een maandquote:Op donderdag 10 november 2016 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Standaard fm carrière met Caen in Frankrijk.
Ik heb een hekel aan die Klaverquote:Op donderdag 10 november 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)tie-rond-winst-trump
Roemer wijst even D66 en GroenLinks terecht.
Bij DWDD heeft Trump zijn overwinning te danken aan Facebook die selectief nieuws voor je zoektquote:Op donderdag 10 november 2016 19:34 schreef JanCees het volgende:
Walgelijk RTL nieuws
De feestvierende mensen worden niet in beeld gebracht
Roemer is een misselijkmakende manquote:Op donderdag 10 november 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)tie-rond-winst-trump
Roemer wijst even D66 en GroenLinks terecht.
Klaver ookquote:Op donderdag 10 november 2016 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die Klaver
Die Klaver heeft ook naast de politiek nergens ervaring in, rechtstreeks na school lekker de politiek ingaan, net als die turkse transgender die nog steeds een uitkering krijgt volgensmij..quote:Op donderdag 10 november 2016 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roemer is een misselijkmakende man
[..]
Klaver ook
Jesse Klaver is een gevaarlijke gek.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die Klaver
nop, zijn wachtgeld is opquote:Op donderdag 10 november 2016 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Klaver heeft ook naast de politiek nergens ervaring in, rechtstreeks na school lekker de politiek ingaan, net als die turkse transgender die nog steeds een uitkering krijgt volgensmij..
wtf? Facebook?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij DWDD heeft Trump zijn overwinning te danken aan Facebook die selectief nieuws voor je zoekt
wmb mag de publieke omroep stoppen, propaganda
Is Tofik trans ja?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Klaver heeft ook naast de politiek nergens ervaring in, rechtstreeks na school lekker de politiek ingaan, net als die turkse transgender die nog steeds een uitkering krijgt volgensmij..
Waar je zin in hebt zeg.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga straks Star Wars 7 kijken. Oke.
Broer van Jamal he. Talentvolle speler van de witte leeuwen ooit.quote:
Ik heb nog nooit iets van Star Wars gezien.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
je mist niet veelquote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van Star Wars gezien.
Op zich wel te doen. Paar maand terug gedownload.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Een trio met twee dames als ik het voor het zeggen zou hebben.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt zeg.
Ze gingen toen bij Lubach een filmpje maken dat hij zijn speeches van Obama had gejatquote:Op donderdag 10 november 2016 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blasfemie.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter. Ik haakte na 10 minuten af.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijven dromen.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een trio met twee dames als ik het voor het zeggen zou hebben.
Ik heb hem al in de bios gezien maar toen had ik iets teveel gedronken.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Op zich wel te doen. Paar maand terug gedownload.
Ik geef het een 6.5/10
Er zitten ook weinig geile tieners zoals Hermione, Luna en Nala in.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder wou anders maar al te graag.quote:
sowquote:Op donderdag 10 november 2016 19:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder wou anders maar al te graag.
Wowquote:Op donderdag 10 november 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles pluis achter de buis, vind je me een lul?
Alles kits met Frits achter de rist.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles pluis achter de buis, vind je me een lul?
oh mijn bloed kookt alquote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze gingen toen bij Lubach een filmpje maken dat hij zijn speeches van Obama had gejat
Eerst ging hij er nog wel mee om met wat zelfspot maar de week er na zei hij dat hij inderdaad wel allerlei paralellen zag tussen hemzelf en ObamaDoe uit dat licht, weg die man.
http://www.elsevier.nl/ne(...)est-op-obama-367128/
Stijn heeft je een ban gegeven gestern.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles kits met Frits achter de rist.
Waarom zou ik jou een lul vinden
Dat was voor haar staar operatie.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder wou anders maar al te graag.
Leugens.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn heeft je een ban gegeven gestern.
quote:
Dat idee had ik al.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter. Ik haakte na 10 minuten af.
PSV penalty gescoord.quote:
Die zijn ondertussen allemaal al moeder van twee.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten ook weinig geile tieners zoals Hermione, Luna en Nala in.
Wat een onzin. KingFlopland is de schuldige.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn heeft je een ban gegeven gestern.
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welkom terug
United we stand, we've got your back!
Woensdag weer hp genot/aidsquote:Op donderdag 10 november 2016 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten ook weinig geile tieners zoals Hermione, Luna en Nala in.
Milfjesquote:Op donderdag 10 november 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn ondertussen allemaal al moeder van twee.
En voor ik haar in haar ogen had gespoten.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was voor haar staar operatie.
Weet je dat zeker? Het laatste wat ik wil is tweespalt tussen 2 van mijn beste fok vrienden.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. KingFlopland is de schuldige.
Ik kon vanmorgen een streep zetten door een x-aantal vrienden. Maar ik ben blij dat ik Stijn nog aan mijn zijde hebquote:Op donderdag 10 november 2016 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De vriendschap die onlogisch en Ajacied422 hebben, daar dromen velen van
doet iets met stand up geloof ikquote:
Er was geen poll.quote:
ik sta op dat lijstje.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen een streep zetten door een x-aantal vrienden. Maar ik ben blij dat ik Stijn nog aan mijn zijde heb
Oh, hopelijk hoor ik nog wel tot dit selecte gezelschap.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen een streep zetten door een x-aantal vrienden. Maar ik ben blij dat ik Stijn nog aan mijn zijde heb
Die kans zit erin. Ik ga er echt zonder verwachting heen. Er is 0,0 hype dat valt me wel tegenquote:
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 10 november 2016 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, hopelijk hoor ik nog wel tot dit selecte gezelschap.
Uiteraard ga ik kijken, misschien zelfs de nachtvoorstelling, moet nog even zien.quote:
Iedereen is natuurlijk nog in afwachting of het niet een enorme kutfilm is.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kans zit erin. Ik ga er echt zonder verwachting heen. Er is 0,0 hype dat valt me wel tegen
Wat hebben deze heren gedaan? Misschien kan ik vrede stichtenquote:Op donderdag 10 november 2016 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend
Met pijn in het hart heb ik afscheid moeten nemen van Caland en Nap. Dat ik van KingFlopland af ben, is alleen maar een mooi geschenk
Trump is gekozen.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat gisteren ondertussen aan school te werken dus ik kan me niet eens meer herinneren wat er gebeurde.
Wat is er voorgevallen onlogisch?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend
Met pijn in het hart heb ik afscheid moeten nemen van Caland en Nap. Dat ik van KingFlopland af ben, is alleen maar een mooi geschenk
Omdat Rowling op een doorlopend verhaal kon komen waar je vijf films van kon maken. Pas achteraf kunnen we concluderen of dat een juiste keuze was.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik kijken, misschien zelfs de nachtvoorstelling, moet nog even zien.
Wel snap ik niet helemaal waarom dit het begin moet worden van een reeks van vijf. (Ja oké, daar verdienen ze geld mee, maar toch)
Ik wil liever een serie van Harry Potter dan van dat ene boekje over Fantastic Beasts wat niemand heeft gelezen vijf films.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk nog in afwachting of het niet een enorme kutfilm is.
Uitmelking genot like the hobbitquote:Op donderdag 10 november 2016 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik kijken, misschien zelfs de nachtvoorstelling, moet nog even zien.
Wel snap ik niet helemaal waarom dit het begin moet worden van een reeks van vijf. (Ja oké, daar verdienen ze geld mee, maar toch)
We hebben iig het vaste halfuurtje weer in de SC ingesteld waarin ik pornogifjes mag posten.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat gisteren ondertussen aan school te werken dus ik kan me niet eens meer herinneren wat er gebeurde.
Wat was het budget eigenlijk in vergelijking met hp?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk nog in afwachting of het niet een enorme kutfilm is.
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat gisteren ondertussen aan school te werken
Stijn doe jij geen ICT meer?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Was dat niet de 9de van de 11de en dus gister?quote:
Ja maar ze gaan natuurlijk niet letterlijk dat boekje verfilmen, ze gebruiken alleen de titel en de "auteur" van dat boekje is dan het hoofdpersonage.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil liever een serie van Harry Potter dan van dat ene boekje over Fantastic Beasts wat niemand heeft gelezen vijf films.
Zo, het hoge woord is er uit.
Dat was echt bittere teleurstelling inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2016 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uitmelking genot like the hobbit
Sorryquote:Op donderdag 10 november 2016 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was dat niet de 9de van de 11de en dus gister?
Nap vergelijkt me met een zooitje criminelen en probeert het vervolgens goed te praten door te suggereren dat iedereen een crimineel is.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat hebben deze heren gedaan? Misschien kan ik vrede stichten
Lijkt me dat dat net zo hoog was.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat was het budget eigenlijk in vergelijking met hp?
Dan heb je de Sylvanashow gemist, was weer ouderwets leukquote:Op donderdag 10 november 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tot 23:35 gekeken en toen ging ik slapen. Moest vroeg op. Wel hard gelachen.
Daar hadden ze op het einde echt geen verhaal meer neequote:Op donderdag 10 november 2016 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt bittere teleurstelling inderdaadOok onbegrijpelijk dat je tien jaar verder bent maar dat een film er duizend keer slechter uitziet dan de LOTR films.
Ze hadden er heel veel dingen bijgehaald maar dingen die ik juist interessant vond heb ik alleen bij de extended editions gezien.
Dat komt nog wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil liever een serie van Harry Potter dan van dat ene boekje over Fantastic Beasts wat niemand heeft gelezen vijf films.
Zo, het hoge woord is er uit.
Ja, ik zag het. ''IK HEB BEWEGENDE BEELDEN GEZIEN''quote:Op donderdag 10 november 2016 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je de Sylvanashow gemist, was weer ouderwets leuk
Bedrijfseconomie toevallig gezoen de vakken die je noemde? Mag ik vragen waarom je de switch maakte?quote:
Oh sorry onlo, wist niet dat jij je daar zo gekwetst over voelt.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nap vergelijkt me met een zooitje criminelen en probeert het vervolgens goed te praten door te suggereren dat iedereen een crimineel is.
Caland vond mijn ban wellicht terecht.
Dit heeft begrijpelijkerwijs de spanningen op scherp gezet.
Het schijnt dat Sylvana zei over die Trump quote dat Republicans de domste groep voters zouden zijn dat ze dat interview live had gezien, maar dat bleek een grote hoax te zijn.quote:
Plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 10 november 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. ''IK HEB BEWEGENDE BEELDEN GEZIEN''
Ze werd op het eind op haar plek gezet door Pauw dat het een hoax was..quote:Op donderdag 10 november 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. ''IK HEB BEWEGENDE BEELDEN GEZIEN''
Excuus geaccepteerdquote:Op donderdag 10 november 2016 19:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh sorry onlo, wist niet dat jij je daar zo gekwetst over voelt.
Wel alleen als JKR het zelft schrijft.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder niks mis mee dat ze de wereld van Harry Potter uitbreiden.
Ja ze was weer goed bezigquote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Sylvana zei over die Trump quote dat Republicans de domste groep voters zouden zijn dat ze dat interview live had gezien, maar dat bleek een grote hoax te zijn.
Ik heb dit helaas niet zelf gezien maar als Sylvana voor schut staat is dat genot.
Ja the hobbit was vreselijk. Dieptepunt toch wel die witte ork en Alfred. En dan kun je na 9 uur niet eens een normaal afscheid van Bilbo laten zien. Wat een tegenvaller was datquote:Op donderdag 10 november 2016 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt bittere teleurstelling inderdaadOok onbegrijpelijk dat je tien jaar verder bent maar dat een film er duizend keer slechter uitziet dan de LOTR films.
Ze hadden er heel veel dingen bijgehaald maar dingen die ik juist interessant vond heb ik alleen bij de extended editions gezien.
ze zei een paar moeilijke engelse woorden. Klaarblijkelijk apprecieert ze het engels meer dan het Nederlanders.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Sylvana zei over die Trump quote dat Republicans de domste groep voters zouden zijn dat ze dat interview live had gezien, maar dat bleek een grote hoax te zijn.
Ik heb dit helaas niet zelf gezien maar als Sylvana voor schut staat is dat genot.
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel alleen als JKR het zelft schrijft.
Heb je dat gezien van Onlogisch?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel alleen als JKR het zelft schrijft.
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ze was weer goed bezig
WOON JIJ DAAR? WOON JIJ DAAR? WOON JIJ DAAR? WOON JIJ DAAR?
Die Alfred was een mensonterend personage.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja the hobbit was vreselijk. Dieptepunt toch wel die witte ork en Alfred. En dan kun je na 9 uur niet eens een normaal afscheid van Bilbo laten zien. Wat een tegenvaller was dat
Alleen is usa niet echt de hp wereldquote:Op donderdag 10 november 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder niks mis mee dat ze de wereld van Harry Potter uitbreiden.
Wat?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je dat gezien van Onlogisch?
Net als Jezus moet je je vijanden liefhebben en je andere wang laten zien. Ik denk dat jij groot genoeg bent deze heren te vergeven en nog lang samen met hun quotes zult uitwisselen over het internet. Ik snap dat dit lastig kan zijn maar ik geloof dat jij in staat zult zijn Caland en Napo in je hart te sluiten, en te liefkozen zoals je ze altijd hebt geliefkoosd.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nap vergelijkt me met een zooitje criminelen en probeert het vervolgens goed te praten door te suggereren dat iedereen een crimineel is.
Caland vond mijn ban wellicht terecht.
Dit heeft begrijpelijkerwijs de spanningen op scherp gezet.
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook het bewijs in dit topic dan:
[ afbeelding ]
Een man van zijn woord! Daar kunnen anderen hier nog veel van leren.
quote:
Niks mis mee als ze ook de magie laten zien in het buitenland, volgende film komt in Parijs.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen is usa niet echt de hp wereld.
Ik heb mij gewaagd aan 1 Johannes 1:9.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net als Jezus moet je je vijanden liefhebben en je andere wang laten zien. Ik denk dat jij groot genoeg bent deze heren te vergeven en nog lang samen met hun quotes zult uitwisselen over het internet. Ik snap dat dit lastig kan zijn maar ik geloof dat jij in staat zult zijn Caland en Napo in je hart te sluiten, en te liefkozen zoals je ze altijd hebt geliefkoosd.
Pfew, bedankt, ik had het toch even nodigquote:Op donderdag 10 november 2016 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat komt nog wel.
Geen dank voor deze geruststelling.
Ik ben blij dat je mijn evangelie lief hebt. Ik ben de weg, de waarheid en het leven.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb mij gewaagd aan 1 Johannes 1:9.
nbaquote:Op donderdag 10 november 2016 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie toevallig gezoen de vakken die je noemde? Mag ik vragen waarom je de switch maakte?
Ga je volgende week ook ?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee als ze ook de magie laten zien in het buitenland, volgende film komt in Parijs.
Zal qua verhaal waarschijnlijk wel minder zijn, maar denk dat het best nog vermakelijk genoeg zal zijn.
Klopt, dat plaatje had een foto van Trump met een interview met Oprah van tien jaar eerder.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze werd op het eind op haar plek gezet door Pauw dat het een hoax was..
Het wordt wel mooi als ze straks in de kamer komt, dan gaat ze mensen aanvallen met stukjes van facebook, daar kan geen comedy tegenop.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze werd op het eind op haar plek gezet door Pauw dat het een hoax was..
Moet je een kalmeringspilletje nemen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer ik ga, de eerste tijd zal het wel nog vies druk zijn.
Maar ik denk wel dat ik dan een prequel wil.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pfew, bedankt, ik had het toch even nodig
Je had al ervaring met korfbal. Dus dat komt goed uit. Wat ik me wel altijd heb afgevraagd; How does one choose korfball?quote:
Typisch heeft toch geld overgemaakt om een kratje te kopen?quote:
Ik heb liever dat Sylvana terug gaat naar RTL8 en niet naar de politiek.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt wel mooi als ze straks in de kamer komt, dan gaat ze mensen aanvallen met stukjes van facebook, daar kan geen comedy tegenop.
Het is niet best hoe snel ze getriggerd is, elke opmerking vat ze meteen persoonlijk op, moet je nagaan als ze in debat gaat met iemand van de PVVquote:Op donderdag 10 november 2016 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt wel mooi als ze straks in de kamer komt, dan gaat ze mensen aanvallen met stukjes van facebook, daar kan geen comedy tegenop.
Dat heb ik gemist, mijn excuses als dat zo is.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Typisch heeft toch geld overgemaakt om een kratje te kopen?
je bent toch fan dan moet je er snel bij zijn. Denk dat t wel mee valtquote:Op donderdag 10 november 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer ik ga, de eerste tijd zal het wel nog vies druk zijn.
RTL8 heb ik nog nooit gezien volgens mij, ik wist niet eens dat ze nog een tv-programma had.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Sylvana terug gaat naar RTL8 en niet naar de politiek.
Momenteel niet, maar op een zender waar niemand naar kijkt hoort ze thuis.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
RTL8 heb ik nog nooit gezien volgens mij, ik wist niet eens dat ze nog een tv-programma had.
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Trump die president wordt is ooit begonnen met Obama die hem vernederde. Zie onderstaande video en gezicht van Trump. Hier nam hij zich voor om president te worden.
5 jaar later...
Pauw gisteren, wat een verschrikking was dat.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet best hoe snel ze getriggerd is, elke opmerking vat ze meteen persoonlijk op, moet je nagaan als ze in debat gaat met iemand van de PVV
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou het overigens wel leuk vinden als Johan Derksengod de politiek in zou gaan
Weet je Kapi, ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Trump die president wordt is ooit begonnen met Obama die hem vernederde. Zie onderstaande video en gezicht van Trump. Hier nam hij zich voor om president te worden.
5 jaar later...
Na deze quote was the Donald natuurlijk helemaal triggeredquote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
5 jaar later...
Dat is goed, want mensen met een mening heb je niet zoveel.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:11 schreef Adames het volgende:
zo, spuit11 geeft ook eindelijk zijn mening
Ik wacht meestal wel een tijdje voor ik een film bezoek.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
je bent toch fan dan moet je er snel bij zijn. Denk dat t wel mee valt
En dan vandaag naast elkaar zitten.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na deze quote was the Donald natuurlijk helemaal triggered
[ afbeelding ]
dit wilt toch niet gezien worden in dat circus van aangeklede apen en sylvanaquote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou het overigens wel leuk vinden als Johan Derksengod de politiek in zou gaan
Maar dat is niet de president van de VS. Kapitale fout van Obama en kijk hem nu eens met een doodsbleke smoel naast Trump zitten in het Witte Huis.quote:
ongelofelijk héquote:Op donderdag 10 november 2016 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pauw gisteren, wat een verschrikking was dat.
Pijnlijker kan niet, maar niet alleen Obama hoor, bijna heel Hollywood ook en vooral die gasten die riepen te emigreren.. Mooi ditquote:Op donderdag 10 november 2016 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat is niet de president van de VS. Kapitale fout van Obama en kijk hem nu eens met een doodsbleke smoel naast Trump zitten in het Witte Huis.
Poeh he.quote:
Lion King godquote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Trump die president wordt is ooit begonnen met Obama die hem publiekelijk vernederde. Zie onderstaande video en gezicht van Trump. Hier nam hij zich voor om president te worden.
5 jaar later...
3D is walgelijk ja en kost nog veel ookquote:Op donderdag 10 november 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht meestal wel een tijdje voor ik een film bezoek.
De film zal verder wel weer alleen in 3D te zien zijn in Pathé's van Amsterdam
Begin december hebben we dat gehaald.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een en al gezelligheid.
#samennaar5000
Natuurlijk. Je ziet toch hoe Trump zich inhoudt. Volgens mij ging het hem eigenlijk meer om het bewijzen dat hij het kon worden dan dat hij echt het ambt van president wilde uitvoeren.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet je Kapi, ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen.
https://www.pathe.nl/film(...)d-where-to-find-themquote:Op donderdag 10 november 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht meestal wel een tijdje voor ik een film bezoek.
De film zal verder wel weer alleen in 3D te zien zijn in Pathé's van Amsterdam
De reden dat ik veel films niet in de bioscoop ga kijken omdat je niet eens een keuze hebtquote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3D is walgelijk ja en kost nog veel ook
Die muur gaat er komen. Al moet ik hem zelf bouwen. Fucking hekel aan Mexicanen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je ziet toch hoe Trump zich inhoudt. Volgens mij ging het hem eigenlijk meer om het bewijzen dat hij het kon worden dan dat hij echt het ambt van president wilde uitvoeren.
Zou leuk zijn als er wat oude bekenden zoals Steven en Stokstaart langs zouden komen in dat jubileumtopic.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een en al gezelligheid.
#samennaar5000
*5 krattenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft typisch dat kratje nog betaald door geld naar je over te maken?
Dan valt het bij deze film wel mee ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.pathe.nl/film(...)d-where-to-find-them
Meestal 1 of 2 2D versies per dag.
Misschien een crowdfunding starten?quote:
en dan nog soms 48 fps ookquote:Op donderdag 10 november 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De reden dat ik veel films niet in de bioscoop ga kijken omdat je niet eens een keuze hebt
Triest idd, nu is ie ook weer weg..quote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, zo. Mja hij blijft het maar triest negeren.
Ik wacht al jarenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 dan. Maar hij heeft ze betaald?
en danquote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaat goffetomme een Taco Bell naar Eindhoven komen.
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nap komt dus met verkeerde info aan.
Net een advocaat die kerel.
Begin met een muur om Eindhoven dan.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja wat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Typisch heeft toch geld overgemaakt om een kratje te kopen?
*pluimveehouderijquote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Voorzitter van de landelijke vereniging van de pluiveehouderij heet Hennie de Haan
Vandaag gvd 4,45 betaald voor een middelmatig grote wrap met twee krokante stukjes kipfilet en ijsbergsla. Bij de Burger King.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Oh dan was dat iemand anders, ik zag dat eens voorbij komen in het live topiek.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nap komt dus met verkeerde info aan.
Net een advocaat die kerel.
De radioman van vanmorgen moest er ook om lachen, terwijl Hennie aan de telefoon was.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Voorzitter van de landelijke vereniging van de pluiveehouderij heet Hennie de Haan
Gewoon KFC, fuck de restquote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag gvd 4,45 betaald voor een middelmatig grote wrap met twee krokante stukjes kipfilet en ijsbergsla. Bij de Burger King.
En het smaakte zeker nergens naar?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag gvd 4,45 betaald voor een middelmatig grote wrap met twee krokante stukjes kipfilet en ijsbergsla. Bij de Burger King.
Dat is wel heel schitterend inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, ik ben benieuwd naar zijn verklaring.
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat ik dan een prequel wil.
Van de boeken zelf zal nog wel wat langer duren voordat ze daar aan gaan beginnen.
[..]
Van de boeken zelf zal nog wel wat langer duren voordat ze daar aan gaan beginnen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beter komt Typisch met een verklaring over het ontbreken van de kratjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, ik ben benieuwd naar zijn verklaring.
Alles is beter dan de McD.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hoor je ook dikke XXL King Whoppers naar binnen te schuivenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Indd.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En het smaakte zeker nergens naar?
Typisch is linkse elite die A zegt en B doet. Hij gaat toch geen weddenschappen nakomen die je op een forum afsluit?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter komt Typisch met een verklaring over het ontbreken van de kratjes.
Maar jij bent dan ook een allochtoon. Dus dat is logisch.quote:
Oneens. Mac vind ik altijd eigenlijk best prima. Vind juist die andere ketens altijd wat smoezelig overkomen.quote:
Eet niet makkelijk als je achter het stuur zit.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hoor je ook dikke XXL King Whoppers naar binnen te schuiven
Ik heb hier geen weddenschappen afgesloten, noch ben ik woordvoerder van Typisch.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch is linkse elite die A zegt en B doet. Hij gaat toch geen weddenschappen nakomen die je op een forum afsluit?
Je gaat je toch niet aan je woord houden?
Zo noem ik mijn genotsknots ook wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hoor je ook dikke XXL King Whoppers naar binnen te schuiven
Mcflurryquote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oneens. Mac vind ik altijd eigenlijk best prima. Vind juist die andere ketens altijd wat smoezelig overkomen.
Dat ben ik helemaal niet, Surinamer.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een allochtoon. Dus dat is logisch.
Word er altijd ziek van.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oneens. Mac vind ik altijd eigenlijk best prima. Vind juist die andere ketens altijd wat smoezelig overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |