Vergeleken met jouw leven is dat niet echt bruisend nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de meeste puistige pubers die op reddit posten is dit het belangrijkste wat er in hun leven gebeurt.
Ik kijk alleen heel soms bij r/streams (dacht ik) voor een stream.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom alleen op bepaalde subreddits, bij r/soccer vind je altijd streamables van alle doelpunten die er gemaakt zijn in een weekend.
Die gebruik ik niet meer sinds ik FOX heb en Ziggo Sport goden.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk alleen heel soms bij r/streams (dacht ik) voor een stream.
sowquote:Op donderdag 10 november 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met jouw leven is dat niet echt bruisend nee.
Welke?quote:
Heel soms zoek ik nog wel eens een wedstrijd die ik nergens kan vinden. Ik heb gelukkig ook Ziggo, dat kanaal wordt ook steeds beter.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet meer sinds ik FOX heb en Ziggo Sport goden.
Colombia - Chili vind ik ook wel de moeite waard, alleen is die zonder Alexis Sanchez.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
Pfff, maar 1 leuke wedstrijd vandaag en die begint pas om kwart voor 1.
Is anders erg belangrijk wat zij doen. Wikileaks that is.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de meeste puistige pubers die op reddit posten is dit het belangrijkste wat er in hun leven gebeurt.
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Sarah Palin wordt genoemd voor Trump kabinet
Hij heeft ook nog een baantje voor Obama in petto als ik de persco net zo aanzag.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Sarah Palin wordt genoemd voor Trump kabinet
Heb ik niet gezien helaas.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een baantje voor Obama in petto als ik de persco net zo aanzag.
Wat voor competities kijk je dan nog meer?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel soms zoek ik nog wel eens een wedstrijd die ik nergens kan vinden. Ik heb gelukkig ook Ziggo, dat kanaal wordt ook steeds beter.
Ach, als ze maar iets op een voetbalveldje laten zien, uiteraard geen rare dingen, kan het me allemaal niet zoveel schelen.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:04 schreef Sked het volgende:
Ronaldo en Messi zijn tegenwoordig allebei een beetje lachwekkend
Niet echt competities, alleen heel soms wel eens een wedstrijd tussen 2 topclubs uit een land en dat soort dingen. Wat ik vooral volg is Spanje en Engeland, Duitsland en Italië een beetje. Heel soms nog iets in Frankrijk of Turkije of Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor competities kijk je dan nog meer?
Je zou bijna denken dat hij een beetje tattoo verslaafd is geraakt. Met dit tempo heeft hij straks alleen zijn gezicht nog over om vol te tattoeëren.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:08 schreef JanCees het volgende:
Donald Trump grabs a pussy
[ afbeelding ]
Ja ik volg vooral Spanje en Engeland en Eredivisie natuurlijk. De rest kijk ik af en toe wat de stand is, maar echt een wedstrijd opzetten heb ik dan geen zin in.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet echt competities, alleen heel soms wel eens een wedstrijd tussen 2 topclubs uit een land en dat soort dingen. Wat ik vooral volg is Spanje en Engeland, Duitsland en Italië een beetje. Heel soms nog iets in Frankrijk of Turkije of Zuid-Amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |