In ieder geval geen bier.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, al die siliconen in je lichaam, of zit daar iets anders in?
zandquote:Op donderdag 10 november 2016 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze doet het anders best aardig zakelijk gezienquote:Op donderdag 10 november 2016 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent in de war met haar hoofd.
Ik dacht siliconen, maar er zijn ook implantaten op soja basisquote:Op donderdag 10 november 2016 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, ik baseer mijn mening enkel op de gifjes die ik hier zie.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze doet het anders best aardig zakelijk gezien
wat is haar beroep dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze doet het anders best aardig zakelijk gezien
Rijst.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep.
Was je weg dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:39 schreef Typisch het volgende:
Terug uit Londen.
inb4 hebben je niet gemist
Hoe was het gister daarquote:Op donderdag 10 november 2016 17:39 schreef Typisch het volgende:
Terug uit Londen.
inb4 hebben je niet gemist
net naar de Indo toko geweestquote:Op donderdag 10 november 2016 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep.
Ze gaan ook gewoon door met het publiceren van e-mails over crooked Hillary.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:16 schreef Typisch het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ivcl8xzt&sh=a01a641f
IAMA met wat mensen van Wikileaks.
Voor de meeste puistige pubers die op reddit posten is dit het belangrijkste wat er in hun leven gebeurt.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze gaan ook gewoon door met het publiceren van e-mails over crooked Hillary.
Ik ken die site eigenlijk nauwelijks, geen idee hoe het er precies aan toegaat daar.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de meeste puistige pubers die op reddit posten is dit het belangrijkste wat er in hun leven gebeurt.
Ik kom alleen op bepaalde subreddits, bij r/soccer vind je altijd streamables van alle doelpunten die er gemaakt zijn in een weekend.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken die site eigenlijk nauwelijks, geen idee hoe het er precies aan toegaat daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |