Het was een keizersnede met spoed ja. Dreigde de verkeerde kant op te gaan. Maar genoeg daarover.quote:
Ik geef borstvoedingquote:Op donderdag 10 november 2016 16:35 schreef Elan het volgende: [..] Je begint toch met 1 schepje en dan 30cc als ze met geboren zijn?
Dat is wel kut ouwe reus.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een keizersnede met spoed ja. Dreigde de verkeerde kant op te gaan. Maar genoeg daarover.
quote:Op donderdag 10 november 2016 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In my defense, er stond eerst een plaatje van Minaj.
Held.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:54 schreef JanCees het volgende:
Nu staat er alsnog een plaatje van Minaj in dit topics
Als je de link met mijn Spongebob plaatje niet begrijpt....quote:Op donderdag 10 november 2016 16:54 schreef JanCees het volgende:
Nu staat er alsnog een plaatje van Minaj in dit topics
Dan is mijn moeder een hoer.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je de link met mijn Spongebob plaatje niet begrijpt....
I know, dat was nog veel erger.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In my defense, er stond eerst een plaatje van Minaj.
Hoiquote:Op donderdag 10 november 2016 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen niet echt, benieuwd hoe vaak ze het bij moet laten spuiten
Ik weet niet wat ik in dit geval erger vind:quote:Op donderdag 10 november 2016 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen niet echt, benieuwd hoe vaak ze het bij moet laten spuiten
ja maar die lopen ook leeg, zeker op het zitvlakquote:Op donderdag 10 november 2016 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik denk dat er implantaten inzitten.
je kan ze gelukkig omdraaienquote:Op donderdag 10 november 2016 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik in dit geval erger vind:
- nep, want opgespoten / implantaten
- nep, want push up
Bij dat laatste ben je toch wel wat meer teleurgesteld als de kleding uitgaat.
Lekker, al die siliconen in je lichaam, of zit daar iets anders in?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die lopen ook leeg, zeker op het zitvlak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |