Waar je zin in hebt zeg.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga straks Star Wars 7 kijken. Oke.
Broer van Jamal he. Talentvolle speler van de witte leeuwen ooit.quote:
Ik heb nog nooit iets van Star Wars gezien.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
je mist niet veelquote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van Star Wars gezien.
Op zich wel te doen. Paar maand terug gedownload.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Een trio met twee dames als ik het voor het zeggen zou hebben.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt zeg.
Ze gingen toen bij Lubach een filmpje maken dat hij zijn speeches van Obama had gejatquote:Op donderdag 10 november 2016 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Klaver heeft ook naast de politiek nergens ervaring in, rechtstreeks na school lekker de politiek ingaan, net als die turkse transgender die nog steeds een uitkering krijgt volgensmij..
Blasfemie.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter. Ik haakte na 10 minuten af.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijven dromen.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een trio met twee dames als ik het voor het zeggen zou hebben.
Ik heb hem al in de bios gezien maar toen had ik iets teveel gedronken.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Op zich wel te doen. Paar maand terug gedownload.
Ik geef het een 6.5/10
Er zitten ook weinig geile tieners zoals Hermione, Luna en Nala in.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder wou anders maar al te graag.quote:
sowquote:Op donderdag 10 november 2016 19:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder wou anders maar al te graag.
Wowquote:Op donderdag 10 november 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles pluis achter de buis, vind je me een lul?
Alles kits met Frits achter de rist.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles pluis achter de buis, vind je me een lul?
oh mijn bloed kookt alquote:Op donderdag 10 november 2016 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze gingen toen bij Lubach een filmpje maken dat hij zijn speeches van Obama had gejat
Eerst ging hij er nog wel mee om met wat zelfspot maar de week er na zei hij dat hij inderdaad wel allerlei paralellen zag tussen hemzelf en ObamaDoe uit dat licht, weg die man.
http://www.elsevier.nl/ne(...)est-op-obama-367128/
Stijn heeft je een ban gegeven gestern.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles kits met Frits achter de rist.
Waarom zou ik jou een lul vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |