Laatst heb ik nog wel een leuke Franse wedstrijd gezien, met Balotelli, die vind ik nog wel grappig om te volgen, maar dan heb ik het meer op de achtergrond aanstaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik volg vooral Spanje en Engeland en Eredivisie natuurlijk. De rest kijk ik af en toe wat de stand is, maar echt een wedstrijd opzetten heb ik dan geen zin in.
Wat een overdreven reacties allemaal daar.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
Cali wil zich afscheiden van US of A.
Heel Amerika, en dan maar dom doen dat als Trump had verloren hij een man had moeten zijn en de uitslag accepteren.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een overdreven reacties allemaal daar.
Kwam je zo ook vanaf Heracles bij Juve uit?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was eerst wel fan maar tegenwoordig veel meer Ronaldo fan.
Jij hebt geen humor.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kwam je zo ook vanaf Heracles bij Juve uit?
Balotelligodquote:Op donderdag 10 november 2016 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laatst heb ik nog wel een leuke Franse wedstrijd gezien, met Balotelli, die vind ik nog wel grappig om te volgen, maar dan heb ik het meer op de achtergrond aanstaan.
probeer het opnieuw.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kwam je zo ook vanaf Heracles bij Juve uit?
Standaard fm carrière met Caen in Frankrijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balotelligod
Kijk eigenlijk nooit Franse competitie, heb ook niks met die clubs.
draft lijkt mij wel leuk.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Standaard fm carrière met Caen in Frankrijk.
Ik had ooit een FM-carrière met Auxerre maar daar werd ik ontslagen nadat ik net te weinig overwinningen boekte in een maandquote:Op donderdag 10 november 2016 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Standaard fm carrière met Caen in Frankrijk.
Ik heb een hekel aan die Klaverquote:Op donderdag 10 november 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)tie-rond-winst-trump
Roemer wijst even D66 en GroenLinks terecht.
Bij DWDD heeft Trump zijn overwinning te danken aan Facebook die selectief nieuws voor je zoektquote:Op donderdag 10 november 2016 19:34 schreef JanCees het volgende:
Walgelijk RTL nieuws
De feestvierende mensen worden niet in beeld gebracht
Roemer is een misselijkmakende manquote:Op donderdag 10 november 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)tie-rond-winst-trump
Roemer wijst even D66 en GroenLinks terecht.
Klaver ookquote:Op donderdag 10 november 2016 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die Klaver
Die Klaver heeft ook naast de politiek nergens ervaring in, rechtstreeks na school lekker de politiek ingaan, net als die turkse transgender die nog steeds een uitkering krijgt volgensmij..quote:Op donderdag 10 november 2016 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roemer is een misselijkmakende man
[..]
Klaver ook
Jesse Klaver is een gevaarlijke gek.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die Klaver
nop, zijn wachtgeld is opquote:Op donderdag 10 november 2016 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Klaver heeft ook naast de politiek nergens ervaring in, rechtstreeks na school lekker de politiek ingaan, net als die turkse transgender die nog steeds een uitkering krijgt volgensmij..
wtf? Facebook?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij DWDD heeft Trump zijn overwinning te danken aan Facebook die selectief nieuws voor je zoekt
wmb mag de publieke omroep stoppen, propaganda
Is Tofik trans ja?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Klaver heeft ook naast de politiek nergens ervaring in, rechtstreeks na school lekker de politiek ingaan, net als die turkse transgender die nog steeds een uitkering krijgt volgensmij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |