Natuurlijk. Je ziet toch hoe Trump zich inhoudt. Volgens mij ging het hem eigenlijk meer om het bewijzen dat hij het kon worden dan dat hij echt het ambt van president wilde uitvoeren.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet je Kapi, ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen.
https://www.pathe.nl/film(...)d-where-to-find-themquote:Op donderdag 10 november 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht meestal wel een tijdje voor ik een film bezoek.
De film zal verder wel weer alleen in 3D te zien zijn in Pathé's van Amsterdam
De reden dat ik veel films niet in de bioscoop ga kijken omdat je niet eens een keuze hebtquote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3D is walgelijk ja en kost nog veel ook
Die muur gaat er komen. Al moet ik hem zelf bouwen. Fucking hekel aan Mexicanen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je ziet toch hoe Trump zich inhoudt. Volgens mij ging het hem eigenlijk meer om het bewijzen dat hij het kon worden dan dat hij echt het ambt van president wilde uitvoeren.
Zou leuk zijn als er wat oude bekenden zoals Steven en Stokstaart langs zouden komen in dat jubileumtopic.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een en al gezelligheid.
#samennaar5000
*5 krattenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft typisch dat kratje nog betaald door geld naar je over te maken?
Dan valt het bij deze film wel mee ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.pathe.nl/film(...)d-where-to-find-them
Meestal 1 of 2 2D versies per dag.
Misschien een crowdfunding starten?quote:
en dan nog soms 48 fps ookquote:Op donderdag 10 november 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De reden dat ik veel films niet in de bioscoop ga kijken omdat je niet eens een keuze hebt
Triest idd, nu is ie ook weer weg..quote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, zo. Mja hij blijft het maar triest negeren.
Ik wacht al jarenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 dan. Maar hij heeft ze betaald?
en danquote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaat goffetomme een Taco Bell naar Eindhoven komen.
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nap komt dus met verkeerde info aan.
Net een advocaat die kerel.
Begin met een muur om Eindhoven dan.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja wat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Typisch heeft toch geld overgemaakt om een kratje te kopen?
*pluimveehouderijquote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Voorzitter van de landelijke vereniging van de pluiveehouderij heet Hennie de Haan
Vandaag gvd 4,45 betaald voor een middelmatig grote wrap met twee krokante stukjes kipfilet en ijsbergsla. Bij de Burger King.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Oh dan was dat iemand anders, ik zag dat eens voorbij komen in het live topiek.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nap komt dus met verkeerde info aan.
Net een advocaat die kerel.
De radioman van vanmorgen moest er ook om lachen, terwijl Hennie aan de telefoon was.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Voorzitter van de landelijke vereniging van de pluiveehouderij heet Hennie de Haan
Gewoon KFC, fuck de restquote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag gvd 4,45 betaald voor een middelmatig grote wrap met twee krokante stukjes kipfilet en ijsbergsla. Bij de Burger King.
En het smaakte zeker nergens naar?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag gvd 4,45 betaald voor een middelmatig grote wrap met twee krokante stukjes kipfilet en ijsbergsla. Bij de Burger King.
Dat is wel heel schitterend inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, ik ben benieuwd naar zijn verklaring.
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat ik dan een prequel wil.
Van de boeken zelf zal nog wel wat langer duren voordat ze daar aan gaan beginnen.
[..]
Van de boeken zelf zal nog wel wat langer duren voordat ze daar aan gaan beginnen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beter komt Typisch met een verklaring over het ontbreken van de kratjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, ik ben benieuwd naar zijn verklaring.
Alles is beter dan de McD.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hoor je ook dikke XXL King Whoppers naar binnen te schuivenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Indd.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En het smaakte zeker nergens naar?
Typisch is linkse elite die A zegt en B doet. Hij gaat toch geen weddenschappen nakomen die je op een forum afsluit?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter komt Typisch met een verklaring over het ontbreken van de kratjes.
Maar jij bent dan ook een allochtoon. Dus dat is logisch.quote:
Oneens. Mac vind ik altijd eigenlijk best prima. Vind juist die andere ketens altijd wat smoezelig overkomen.quote:
Eet niet makkelijk als je achter het stuur zit.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hoor je ook dikke XXL King Whoppers naar binnen te schuiven
Ik heb hier geen weddenschappen afgesloten, noch ben ik woordvoerder van Typisch.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch is linkse elite die A zegt en B doet. Hij gaat toch geen weddenschappen nakomen die je op een forum afsluit?
Je gaat je toch niet aan je woord houden?
Zo noem ik mijn genotsknots ook wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hoor je ook dikke XXL King Whoppers naar binnen te schuiven
Mcflurryquote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oneens. Mac vind ik altijd eigenlijk best prima. Vind juist die andere ketens altijd wat smoezelig overkomen.
Dat ben ik helemaal niet, Surinamer.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een allochtoon. Dus dat is logisch.
Word er altijd ziek van.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oneens. Mac vind ik altijd eigenlijk best prima. Vind juist die andere ketens altijd wat smoezelig overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |