Momenteel niet, maar op een zender waar niemand naar kijkt hoort ze thuis.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
RTL8 heb ik nog nooit gezien volgens mij, ik wist niet eens dat ze nog een tv-programma had.
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Trump die president wordt is ooit begonnen met Obama die hem vernederde. Zie onderstaande video en gezicht van Trump. Hier nam hij zich voor om president te worden.
5 jaar later...
Pauw gisteren, wat een verschrikking was dat.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet best hoe snel ze getriggerd is, elke opmerking vat ze meteen persoonlijk op, moet je nagaan als ze in debat gaat met iemand van de PVV
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou het overigens wel leuk vinden als Johan Derksengod de politiek in zou gaan
Weet je Kapi, ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Trump die president wordt is ooit begonnen met Obama die hem vernederde. Zie onderstaande video en gezicht van Trump. Hier nam hij zich voor om president te worden.
5 jaar later...
Na deze quote was the Donald natuurlijk helemaal triggeredquote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
5 jaar later...
Dat is goed, want mensen met een mening heb je niet zoveel.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:11 schreef Adames het volgende:
zo, spuit11 geeft ook eindelijk zijn mening
Ik wacht meestal wel een tijdje voor ik een film bezoek.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
je bent toch fan dan moet je er snel bij zijn. Denk dat t wel mee valt
En dan vandaag naast elkaar zitten.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na deze quote was the Donald natuurlijk helemaal triggered
[ afbeelding ]
dit wilt toch niet gezien worden in dat circus van aangeklede apen en sylvanaquote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou het overigens wel leuk vinden als Johan Derksengod de politiek in zou gaan
Maar dat is niet de president van de VS. Kapitale fout van Obama en kijk hem nu eens met een doodsbleke smoel naast Trump zitten in het Witte Huis.quote:
ongelofelijk héquote:Op donderdag 10 november 2016 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pauw gisteren, wat een verschrikking was dat.
Pijnlijker kan niet, maar niet alleen Obama hoor, bijna heel Hollywood ook en vooral die gasten die riepen te emigreren.. Mooi ditquote:Op donderdag 10 november 2016 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat is niet de president van de VS. Kapitale fout van Obama en kijk hem nu eens met een doodsbleke smoel naast Trump zitten in het Witte Huis.
Poeh he.quote:
Lion King godquote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Trump die president wordt is ooit begonnen met Obama die hem publiekelijk vernederde. Zie onderstaande video en gezicht van Trump. Hier nam hij zich voor om president te worden.
5 jaar later...
3D is walgelijk ja en kost nog veel ookquote:Op donderdag 10 november 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht meestal wel een tijdje voor ik een film bezoek.
De film zal verder wel weer alleen in 3D te zien zijn in Pathé's van Amsterdam
Begin december hebben we dat gehaald.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een en al gezelligheid.
#samennaar5000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |