Natuurlijk. Je ziet toch hoe Trump zich inhoudt. Volgens mij ging het hem eigenlijk meer om het bewijzen dat hij het kon worden dan dat hij echt het ambt van president wilde uitvoeren.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet je Kapi, ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen.
https://www.pathe.nl/film(...)d-where-to-find-themquote:Op donderdag 10 november 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht meestal wel een tijdje voor ik een film bezoek.
De film zal verder wel weer alleen in 3D te zien zijn in Pathé's van Amsterdam
De reden dat ik veel films niet in de bioscoop ga kijken omdat je niet eens een keuze hebtquote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3D is walgelijk ja en kost nog veel ook
Die muur gaat er komen. Al moet ik hem zelf bouwen. Fucking hekel aan Mexicanen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je ziet toch hoe Trump zich inhoudt. Volgens mij ging het hem eigenlijk meer om het bewijzen dat hij het kon worden dan dat hij echt het ambt van president wilde uitvoeren.
Zou leuk zijn als er wat oude bekenden zoals Steven en Stokstaart langs zouden komen in dat jubileumtopic.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een en al gezelligheid.
#samennaar5000
*5 krattenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft typisch dat kratje nog betaald door geld naar je over te maken?
Dan valt het bij deze film wel mee ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.pathe.nl/film(...)d-where-to-find-them
Meestal 1 of 2 2D versies per dag.
Misschien een crowdfunding starten?quote:
en dan nog soms 48 fps ookquote:Op donderdag 10 november 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De reden dat ik veel films niet in de bioscoop ga kijken omdat je niet eens een keuze hebt
Triest idd, nu is ie ook weer weg..quote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, zo. Mja hij blijft het maar triest negeren.
Ik wacht al jarenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 dan. Maar hij heeft ze betaald?
en danquote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaat goffetomme een Taco Bell naar Eindhoven komen.
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nap komt dus met verkeerde info aan.
Net een advocaat die kerel.
Begin met een muur om Eindhoven dan.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaat goffetomme een Taco Bell naar Eindhoven komen.
Ja wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |