quote:
Dit stelt mij weer teleur.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:34 schreef Caland het volgende:
Misschien was zijn ban dan toch terecht.
Noord Korea heeft gewonnen gisteren. Guam uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit stelt mij weer teleur.
Vrienden van onlogisch :
KingFlopland
Napoleonfour
Caland
Het gaat hard op dagen zoals deze
Jij blij.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ben weer weg uit Rotterdam
Stijn op de middelbare ja?quote:Op donderdag 10 november 2016 10:54 schreef Elan het volgende:
Stijn ff wat anders. Jij zit op de middelbare hè?
Moet jij nog ook in een rij staan en je tas achterlaten als je boodschappen doet bij de Appie?
Wat een onmenswaardig beleid
Ik ben in 2015 geslaagd, maar ik had het twee maanden geleden nog. Ging tijdens introdag even met wat volk in de pauze naar het winkelcentrum maar dat gedoe had ik ook bij de Jumbo. Man man man.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:54 schreef Elan het volgende:
Stijn ff wat anders. Jij zit op de middelbare hè?
Moet jij nog ook in een rij staan en je tas achterlaten als je boodschappen doet bij de Appie?
Wat een onmenswaardig beleid
Wat een treurnisquote:Op donderdag 10 november 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben in 2015 geslaagd, maar ik had het twee maanden geleden nog. Ging tijdens introdag even met wat volk in de pauze naar het winkelcentrum maar dat gedoe had ik ook bij de Jumbo. Man man man.
Ik ga gewoon in een rolstoel zitten.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een treurnis. Volgende keer maar ff wat screenshots van je werkzaamheden op FOK! uitprinten en meenemen. Krijg je je boodschappen gratis.
Onverdraagzaam linksquote:Op donderdag 10 november 2016 11:01 schreef JanCees het volgende:
Trumpstemmer aangevallen en zn auto gejat omdat ie een Trumpstemmer is
https://streamable.com/6nwo
https://vid.me/PQBm
What a time to be alive
Je land plat leggen omdat je favoriet niet heeft gewonnen, millennials zijn echt gek in hun hoofd.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:01 schreef JanCees het volgende:
What a time to be alive
Buitenland beleid en gezondheidszorg weer wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn economisch beleid vind ik niet echt links. Ook niet echt van de overheidsbemoeienis.
Trump gaat toch minder samen willen werken met het buitenland? Niet iets wat ik per se links noem.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Buitenland beleid en gezondheidszorg weer wel.
Gister. Vandaag ben ik nog niet jarig... heb mijn trein te laat geboekt en alles zit vol. Ik kan dus pas morgen vertrekken en moet dat nog uitleggen aan mijn vrouw.quote:
Het is wachten op een civil warquote:Op donderdag 10 november 2016 11:01 schreef JanCees het volgende:
What a time to be alive
Gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 10 november 2016 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister. Vandaag ben ik nog niet jarig... heb mijn trein te laat geboekt en alles zit vol. Ik kan dus pas morgen vertrekken en moet dat nog uitleggen aan mijn vrouw.
blaadjes op de railsquote:Op donderdag 10 november 2016 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister. Vandaag ben ik nog niet jarig... heb mijn trein te laat geboekt en alles zit vol. Ik kan dus pas morgen vertrekken en moet dat nog uitleggen aan mijn vrouw.
Waarom? Democratie heeft Trump gekozen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is wachten op een civil war
Eigenlijk niet toch? Door dat rare kiesstelsel daar wint niet per se de persoon met de meeste stemmen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom? Democratie heeft Trump gekozen.
Niet heel serieus bedoeld natuurlijk die civil war, maar 't lijkt net alsof die tweestrijd in dat land alleen maar erger en erger wordt. Al die demonstraties komen ook weer op gang.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom? Democratie heeft Trump gekozen.
Dat is het systeemquote:Op donderdag 10 november 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk niet toch? Door dat rare kiesstelsel daar wint niet per se de persoon met de meeste stemmen.
Thanks, ik hoop het ook.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
Gefeliciteerd Don.
Hopelijk ben je snel thuis.
Hij gaat niet per se minder samenwerken, hij wil dat meer geld terecht komt bij de Amerikanen. In plaats van bij de EU, NAVO etc.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trump gaat toch minder samen willen werken met het buitenland? Niet iets wat ik per se links noem.
Exact dit dus. 'T is een verkapte democratie.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk niet toch? Door dat rare kiesstelsel daar wint niet per se de persoon met de meeste stemmen.
T is alleen een verkapte democratie als de republikein wintquote:Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Exact dit dus. 'T is een verkapte democratie.
Het is in elk geval zwaar protectionisme. En dat kan je uiteraard zowel als links en rechts uitleggen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gaat niet per se minder samenwerken, hij wil dat meer geld terecht komt bij de Amerikanen. In plaats van bij de EU, NAVO etc.
Wat je weer zou kunnen interpreteren als een links (sociaal) standpunt.
Niet voor mij, ik heb geen voorkeur voor een partij in de VS. Ik vind het gewoon een raar systeem.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
T is alleen een verkapte democratie als de republikein wint
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
T is alleen een verkapte democratie als de republikein wint
Ben juist erg blij dat Trump won, mooi centjes mee gewonnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kiesstelselgebash nu opeens omdat het de democrats niet uitkomt. Met Al Gore ook gebeird en niets veranderd.
Maar goed. Ik ben bijna op station. Doeg.
Wat is hier precies negatief aan?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij moet het aan zn vrouw uitleggenquote:Op donderdag 10 november 2016 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is hier precies negatief aan?
Ze had van alles gepland voor mijn verjaardag.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is hier precies negatief aan?
Humberto kan niet omgaan met 'racisme', algemeen bekendquote:Op donderdag 10 november 2016 11:27 schreef JanCees het volgende:
humberto die zegt dat de kkk hem steuntzo ongelofelijk dom
Ah, dat is wel lullig ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had van alles gepland voor mijn verjaardag.
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg net een berichtje terug: kan je niet gewoon daar blijven.
Gister bij Pauw zei iemand het ook maar die werd wel aangepaktquote:Op donderdag 10 november 2016 11:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Humberto kan niet omgaan met 'racisme', algemeen bekend
Oh shit.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Humberto moet lekker in zijn rol als knuffelbeertje van Hilversum blijven.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:27 schreef JanCees het volgende:
humberto die zegt dat de kkk hem steuntzo ongelofelijk dom
oh oh, uber een optie?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Topshowquote:Sociale Huurwoningen - De beslissing om minimaal een derde van de huizen op de Amsterdamse Zuidas uit sociale huurwoningen te laten bestaan, geeft de stadsschatkist een dreun van 100 miljoen euro. Met dit astronomische bedrag hadden elders in de stad drie keer zoveel goedkope huurhuizen gebouwd kunnen worden.
Gewoon een zon tering flat neerplempen daar over de snelweg. Zal toch veel scheef gehuurd wordenquote:
Dat moet bijna wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon een zon tering flat neerplempen daar over de snelweg. Zal toch veel scheef gehuurd worden
hotmail/outlook loopt al een half jaar te fucken hier met traagheid.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je hotmail niet wil laden?
Of ligt het aan onze internetverbinding in Groningen.
De hele pagina wil nu al een half uur niet laden, blijft volledig witquote:Op donderdag 10 november 2016 12:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hotmail/outlook loopt al een half jaar te fucken hier met traagheid.
Ik wist niet dat hotmail nog bestond...quote:Op donderdag 10 november 2016 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je hotmail niet wil laden?
Of ligt het aan onze internetverbinding in Groningen.
Ik werk er nog altijd mee, nou ja nu vooral via de Windows 10 mailapp.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hotmail nog bestond...
Heet outlook tegenwoordigquote:Op donderdag 10 november 2016 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hotmail nog bestond...
Welke browser?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hele pagina wil nu al een half uur niet laden, blijft volledig wit
Misschien een keer F5 proberenquote:Op donderdag 10 november 2016 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Racisme.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft Intern Transport hiermee te makenquote:Op donderdag 10 november 2016 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede tip, jij zit zeker in de IT?
Ik heb me keihard ingezet voor je terugkeer, en dit is mijn dank?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft Intern Transport hiermee te maken
Ik dol maar een beetje ouwe reus. Wist je dat de directiesecretaresse dit serieus een keer heeft gedaan bij onze IT?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb me keihard ingezet voor je terugkeer, en dit is mijn dank?
quote:Op donderdag 10 november 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb me keihard ingezet voor je terugkeer
Je weet de boel behoorlijk te overdrijven jegens iemand die de loftrompet meermaals voor jou heeft afgestoken.quote:
Bedankt, door deze leuke anekdote is je grap wat minder slecht.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dol maar een beetje ouwe reus. Wist je dat de directiesecretaresse dit serieus een keer heeft gedaan bij onze IT?
Er moesten 2 bureaus en een kast verplaatst worden. Zocht ze op de telefoonlijst naar IT en vroeg ze of dit verplaatst kon worden.
Dan heb je meteen een inkijkje in mijn repertoir slechte grapjes en zie je meteen waar ik ze vandaan haal
Zal BUDWEISER leuk vindenquote:Op donderdag 10 november 2016 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar het schijnt geen Alcohol bij het wk in Qatar.
Wel chill, maar als je alleen grid cities bouwt is het heel snel saai. Verder is het vrij frustrerend dat je bepaalde wegen en gebouwen pas erg laat unlockt, daarom speel ik tegenwoordig alleen maar sandbox met unlimited money, kun je tenminste op je gemakje alles neerzetten wat je wilquote:Op donderdag 10 november 2016 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is dat city skylines? Is dat nog wat?
Je kan die unlock All tiles mod installateren, dat is wel chill.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel chill, maar als je alleen grid cities bouwt is het heel snel saai. Verder is het vrij frustrerend dat je bepaalde wegen en gebouwen pas erg laat unlockt, daarom speel ik tegenwoordig alleen maar sandbox met unlimited money, kun je tenminste op je gemakje alles neerzetten wat je wil
Ik geloof het pas als er minimaal 15 topics over dit onderwerp zijn gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar het schijnt geen Alcohol bij het wk in Qatar.
Maak er nog even één aan Rickertman.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als er minimaal 15 topics over dit onderwerp zijn gemaakt.
Voor performance redenenquote:Op donderdag 10 november 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan die unlock All tiles mod installateren, dat is wel chill.
Geen idee waarom aantal tiles restricted is anyway.
quote:Op donderdag 10 november 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan die unlock All tiles mod installateren, dat is wel chill.
Geen idee waarom aantal tiles restricted is anyway.
Die heb ik jaquote:
Oh, had deze vraag helemaal niet gezienquote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Red Bull schijnt Swindon Town over te nemen in Engeland.
SWINDON TOWN KRIJGT VLEEEUGELS.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker subtiel ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een goeie hint, die blikjes Red Bull.
Zou leuker zijn als ze dan dat Mexicaanse merk zouden hebben: Starting today, we will be Swindon Town Bimbo.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Starting today, we will be SWINDON TOWN COCA COLA.
lolquote:Op donderdag 10 november 2016 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
FER EN DE ROON ZIJN OPGEROEPEN U KUNT WEER RUSTIG SLAPEN MVG.
Osnabrückquote:
Swindon Town Parboquote:Op donderdag 10 november 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als ze dan dat Mexicaanse merk zouden hebben: Starting today, we will be Swindon Town Bimbo.
In Nederland zou Red Bull Eagles nog wel kunnen, maar waarschijnlijk kiezen ze dan voor Red Bull JC.quote:
twitter:alidurdenBBC twitterde op donderdag 10-11-2016 om 14:33:46BREAKING: Swindon Town appoint Tim Sherwood as Director of Football. #stfc reageer retweet
quote:Op donderdag 10 november 2016 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:alidurdenBBC twitterde op donderdag 10-11-2016 om 14:33:46BREAKING: Swindon Town appoint Tim Sherwood as Director of Football. #stfc reageer retweet
![]()
![]()
![]()
.
Wat een anticlimax.
quote:Op donderdag 10 november 2016 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Wat een anticlimax.
quote:Op donderdag 10 november 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er in getrapt.
Net als Sylvana.
Mag je in Nederland wel een reclame ding hebben als clubnaam? (PSV heeft ontheffing geloof ik)quote:Op donderdag 10 november 2016 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Nederland zou Red Bull Eagles nog wel kunnen, maar waarschijnlijk kiezen ze dan voor Red Bull JC.
Hahahaha sukkeltjequote:Op donderdag 10 november 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er in getrapt.
Net als Sylvana.
Wat heeft Martin hiermee te maken?quote:Op donderdag 10 november 2016 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Kweenie, zou niet weten waarom niet. Ajax mag het toch ook?quote:Op donderdag 10 november 2016 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag je in Nederland wel een reclame ding hebben als clubnaam? (PSV heeft ontheffing geloof ik)
huhquote:Op donderdag 10 november 2016 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, zou niet weten waarom niet. Ajax mag het toch ook?
Michael van Gerwen?quote:Op donderdag 10 november 2016 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd wanneer ze Nederland aan doen. Misschien nemen ze FC Oss nog over.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze Nederland aan doen. Misschien nemen ze FC Oss nog over.
Red Bull Arenaquote:Op donderdag 10 november 2016 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
Gelijk stadion bouwen voor Red Bull evenementen.
Den Boschquote:Op donderdag 10 november 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze Nederland aan doen. Misschien nemen ze FC Oss nog over.
Almere ofzo. Gelijk een groot hek eromheen.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Red Bull City, Formule 1 circuit er omheen.
Nu nog.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pakweg 6 jaar geleden had dat nog wel gekund.
En de Almeerders er voor laten betalen.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Almere ofzo. Gelijk een groot hek eromheen.
Red Bull Oss vind ik toch leukerquote:Op donderdag 10 november 2016 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Den Bosch
Een jeugdvriend van Tong80 is daar voorzitter.
Ik doelde op jullie 40-45 miljoen schuld toen, nu gaat dat wel prima bij jullie.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu nog.
Alles beter dan het zooitje debielen die er nu zitten.
Red Bull Feyenoord FC, spelend in de Red Bull Arena, nieuw logo, nieuw shirtquote:Op donderdag 10 november 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu nog.
Alles beter dan het zooitje debielen die er nu zitten.
Ja daar zijn ze helaas wel vrij rigoureus mee.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Red Bull Feyenoord FC, spelend in de Red Bull Arena, nieuw logo, nieuw shirt
Red and White bull shirts.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Red Bull Feyenoord FC, spelend in de Red Bull Arena, nieuw logo, nieuw shirt
Bij psv kunnen ze Gemeente Eindhoven gebruikenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuw stadion zal sowieso wel een of andere merknaam krijgen.
Hulde dat hij zijn weddenschap wel nakomt.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
Je hebt eindbazen en onlogisch, die het begrip eindbaas een gehele nieuwe betekenis geeft. Zelden zo hard gelachen bij het in ontvangst nemen van een pakketje:
[ afbeelding ]
Een man van zijn woord! Daar kunnen anderen hier nog veel van leren.
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
Je hebt eindbazen en onlogisch, die het begrip eindbaas een gehele nieuwe betekenis geeft. Zelden zo hard gelachen bij het in ontvangst nemen van een pakketje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Exact, en dat binnen een dag. Diep respect voor die manquote:Op donderdag 10 november 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hulde dat hij zijn weddenschap wel nakomt.
Onlogodquote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Onlogodquote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha held.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
zou alleen even de barcode weghalen van post nlquote:Op donderdag 10 november 2016 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Exact, en dat binnen een dag. Diep respect voor die man.
Onlogischquote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ie maar mag smaken ouwe reus. Laten we hem even afvinken in het Schoen eet topic.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Oke Rensquote:Op donderdag 10 november 2016 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
Treurige wijk wel waar je woont.
De boodschap was duidelijkquote:Op donderdag 10 november 2016 15:17 schreef onlogisch het volgende:
De J voor HK is wat uitgevlekt... Spijtig
Yes, ik zet 't er ff bijquote:Op donderdag 10 november 2016 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ie maar mag smaken ouwe reus. Laten we hem even afvinken in het Schoen eet topic.
K JeeCeequote:
Ah shit, ff doen nogquote:Op donderdag 10 november 2016 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou alleen even de barcode weghalen van post nl
Haha. Het viel me op bij het versturen. En mijn kinderachtige ik kon het niet latenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De boodschap was duidelijk. Serieus, hardop gelachen
[..]
Yes, ik zet 't er ff bij.
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Het viel me op bij het versturen. En mijn kinderachtige ik kon het niet laten
"weddenschap verloren"quote:Op donderdag 10 november 2016 15:24 schreef onlogisch het volgende:
Die vent vroeg nog "Wat is dit dan?"
Ik zeg : "Niks"
Leuk verhaal.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:24 schreef onlogisch het volgende:
Die vent vroeg nog "Wat is dit dan?"
Ik zeg : "Niks"
wereld vent man.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Gister naar concertje geweest van die ex Golden Earring gozer, Barry Hay ofzo. Wat een vervelende uitstraling heeft die gozer. Bah.
Wel goeie gitarist in z'n nieuwe band.
Oh kijk zo goed ben ik op de hoogtequote:Op donderdag 10 november 2016 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens zit Barry Hay nog steeds bij de golden earring. Die gaan echt niet uit elkaar na ruim 50 jaar.
Hij heeft een wat arrogant karakter maar je kunt goed met hem lachen buiten het podium om.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Hij komt echt vervelend over zo op 't podium. Maar kan maar zo zijn natuurlijk
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh kijk zo goed ben ik op de hoogte. Ik noemde 'm gister ook al Brian May, maar da's van Queen.
Ik klaag daar nooit, dom wicht.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga anders klagen in VBL FB. Dat doe je toch zo graag?
Hij en onlogisch negeren mij tot 1 november. Heerlijkquote:Op donderdag 10 november 2016 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Man je bent één zure pruim de laatste tijd.
Jij bent nogal snel gepikeerd de laatste tijd.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgend jaar?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij en onlogisch negeren mij tot 1 november. Heerlijk
Vanaf nu moeten we alles winnenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
The strength of the team, is the team. #teamVBL
Dat duurt nog even zegquote:Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook een enorm kutleven.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal finales.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vanaf nu moeten we alles winnen
Ok, dus ja, volgend jaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
euj dat moest 1 januari zijn.
doch it mar risquote:
Maak een spelfout, dan heb je er één zo te pakkenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou echt in elke post een spelfout stoppen. GGMM draait door.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maak een spelfout, dan heb je er één zo te pakken
Doe het maar eens.quote:
Dat doe je al tochquote:Op donderdag 10 november 2016 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou echt in elke post een spelfout stoppen. GGMM draait door.
Moet dat dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:51 schreef Elan het volgende:
Scrummie waarom woon je in fucking Hardenberg man. Daar is toch niks te beleven.
Hij gaat er spontaan van roken.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou echt in elke post een spelfout stoppen. GGMM draait door.
Ik rook niet meer.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij gaat er spontaan van roken.
Weet ik.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maak een spelfout, dan heb je er één zo te pakken
Ik heb werkelijk geen idee waarom ik hier woon, serieus niet. Redelijk dicht bij werk, het was vrij. Maar goed, mijn vorige adres was in Vroomshoop, dan is alles eigenlijk beter.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:51 schreef Elan het volgende:
Scrummie waarom woon je in fucking Hardenberg man. Daar is toch niks te beleven.
Ik nog nietquote:Op donderdag 10 november 2016 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Hardenberg ja? HHC wel eens geweest.
Ken ik niet manquote:Op donderdag 10 november 2016 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waarom ik hier woon, serieus niet. Redelijk dicht bij werk, het was vrij. Maar goed, mijn vorige adres was in Vroomshoop, dan is alles eigenlijk beter.
Dus met of zonder die fles op ben je sowieso al niet te verstaanquote:Op donderdag 10 november 2016 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waarom ik hier woon, serieus niet. Redelijk dicht bij werk, het was vrij. Maar goed, mijn vorige adres was in Vroomshoop, dan is alles eigenlijk beter.
Noot noot.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus: doe voortaan normaal.
Yes. 2 kwartier heen, 3 uur terug (file kut kuip lang leve HNS). 7 jaar lang ofzo gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet man
Wel fucking ver van rofa zeker? Voor wedstrijden.
Ik praat vrij accentloos, gelukkig.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus met of zonder die fles op ben je sowieso al niet te verstaan
Wij kunnen helemaal niet nóg closer worden toch..? Auw.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OhIk voelde ons al bijna closer worden.
DOE ZELF NORMAALquote:Op donderdag 10 november 2016 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus: doe voortaan normaal.
Laat je niet gek maken door die gasten en wees trots op je afkomstquote:Op donderdag 10 november 2016 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik praat vrij accentloos, gelukkig.
Haha nee, ik vind het verschrikkelijk, dat dialect. Praat het alleen thuis met ouders.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door die gasten en wees trots op je afkomst
Zeg je dat ook tegen Limburgers?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door die gasten en wees trots op je afkomst
Jaquote:Op donderdag 10 november 2016 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen Limburgers?
Lijkt je moeder wel. Ook geen beginnen aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is het droog, maar wel grauw.
Deze had ik kunnen verwachten.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt je moeder wel. Ook geen beginnen aan.
True.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij kunnen helemaal niet nóg closer worden toch..? Auw.
Kijk uit, malloot...quote:Op donderdag 10 november 2016 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk valt er een noot op je kop.
Hij ligt nu as we speak helemaal opgerold op mijn bovenlijf te slapen. Foetushouding.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
Jojoortje moet je niet voor je baby zorgen??
Straks mag ikquote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij ligt nu as we speak helemaal opgerold op mijn bovenlijf te slapen. Foetushouding.
Geniet ervan, die fase is sneller voorbij dan je denkt.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij ligt nu as we speak helemaal opgerold op mijn bovenlijf te slapen. Foetushouding.
Wat liefquote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Post eens niet als een gehandicapte idioot, GGMM.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk valt er een noot op je kop.
Bemoei je er niet mee, jongen die is opgegroeid met de dartpijl.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post eens niet als een gehandicapte idioot, GGMM.
nou nou nouquote:Op donderdag 10 november 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post eens niet als een gehandicapte idioot, GGMM.
Dat bepaal ik zelf wel. Ik heb immers knopjes op mijn beeldscherm die jij weer niet hebt.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jongen die is opgegroeid met de dartpijl.
Jij bent werkelijk de enige in dit topic die kinderen constant associeert met seks.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:16 schreef GGMM het volgende:
Kijk uit Jojo, Elan zn interesse in kinderen is twijfelachtig.
Is dit een bedreiging?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik heb immers knopjes op mijn beeldscherm die jij weer niet hebt.
Niet gekliktquote:Op donderdag 10 november 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
M'n Pro Trump topic. Denk dat ie hier wel in de smaak zal vallen....
KLB / Demonstranten vergelijken Trump met Hitler *&^%&*(&*^%
Dat lucht me op. Je luier al vervangen of wacht je tot morgen ?quote:
En dan zeker weer janken in feedback als mensen niet reageren zoals jij wenst.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
M'n Pro Trump topic. Denk dat ie hier wel in de smaak zal vallen....
KLB / Demonstranten vergelijken Trump met Hitler *&^%&*(&*^%
je noemde me een gehandicapte mongool.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar gebruik ik (verbaal) geweld?
Dat is geen bedreiging. Misschien een belediging, zou ook op feiten kunnen berusten.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
je noemde me een gehandicapte mongool.
Beetje zielig dat je meteen weer persoonlijk moet worden. Ze zouden jou eens moeten aanpakken.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat lucht me op. Je luier al vervangen of wacht je tot morgen ?
Nog zo iemand. Het blijft leukquote:Op donderdag 10 november 2016 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan zeker weer janken in feedback als mensen niet reageren zoals jij wenst.
Ha ha haquote:Op donderdag 10 november 2016 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje zielig dat je meteen weer persoonlijk moet worden. Ze zouden jou eens moeten aanpakken.
Hij doet niet aan persoonlijke aanvallen. Dat zie je verkeerd.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje zielig dat je meteen weer persoonlijk moet worden. Ze zouden jou eens moeten aanpakken.
Bijna een pleonasmequote:Op donderdag 10 november 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is een gehandicapte mongool wel redelijk dubbelop.
Jouw borst is te harig.quote:
Kan ik me nog niks bij voorstellenquote:Op donderdag 10 november 2016 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geniet ervan, die fase is sneller voorbij dan je denkt.
Jazeker. Hij komt af en toe nog.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat lief
Slaapt hij al goed door s'nachts?
Ervaring mee?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:16 schreef GGMM het volgende:
Kijk uit Jojo, Elan zn interesse in kinderen is twijfelachtig.
Komt welquote:Op donderdag 10 november 2016 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw borst is te harig.
[..]
Kan ik me nog niks bij voorstellen
[..]
Jazeker. Hij komt af en toe nog.
[..]
Ervaring mee?
Precies ik reageer op mensen met het syndroom van Down die niet weten dat ze ook mongool genoemd kunnen worden, maar Tong dat soort termen nooit gebruikt. Behalve als er tijdens de paardenraces in Mongolië een Mongool van een paard flikkert dan zeg ik wat een mongool die Mongool.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet niet aan persoonlijke aanvallen. Dat zie je verkeerd.
Niet per se, je kan ook een gehandicapt persoon uit Mongolië bedoelen.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is een gehandicapte mongool wel redelijk dubbelop.
Je begint toch met 1 schepje en dan 30cc als ze met geboren zijn?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee 70cc ongeveer. Nu rond de 120cc vermoed ik.
Meestal beginnen ze met borstvoeding. En dan kun je het niet echt meten.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je begint toch met 1 schepje en dan 30cc als ze met geboren zijn?
Eerste flesje bij mijn dochter was 10CC. Moeder lag na geboorte nog twee uur op de OK.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meestal beginnen ze met borstvoeding. En dan kun je het niet echt meten.
Mijn neefje kreeg dat niet. Meteen flesje.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meestal beginnen ze met borstvoeding. En dan kun je het niet echt meten.
Ai, dat is minder. Ik heb natuurlijk alleen mijn eigen vrouw als referentie.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste flesje bij mijn dochter was 10CC. Moeder lag na geboorte nog twee uur op de OK.
Hechtingkje extra?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste flesje bij mijn dochter was 10CC. Moeder lag na geboorte nog twee uur op de OK.
Ja, dacht ik al.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai, dat is minder. Ik heb natuurlijk alleen mijn eigen vrouw als referentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |