Ja daar zijn ze helaas wel vrij rigoureus mee.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Red Bull Feyenoord FC, spelend in de Red Bull Arena, nieuw logo, nieuw shirt
Red and White bull shirts.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Red Bull Feyenoord FC, spelend in de Red Bull Arena, nieuw logo, nieuw shirt
Bij psv kunnen ze Gemeente Eindhoven gebruikenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuw stadion zal sowieso wel een of andere merknaam krijgen.
Hulde dat hij zijn weddenschap wel nakomt.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
Je hebt eindbazen en onlogisch, die het begrip eindbaas een gehele nieuwe betekenis geeft. Zelden zo hard gelachen bij het in ontvangst nemen van een pakketje:
[ afbeelding ]
Een man van zijn woord! Daar kunnen anderen hier nog veel van leren.
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
Je hebt eindbazen en onlogisch, die het begrip eindbaas een gehele nieuwe betekenis geeft. Zelden zo hard gelachen bij het in ontvangst nemen van een pakketje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Exact, en dat binnen een dag. Diep respect voor die manquote:Op donderdag 10 november 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hulde dat hij zijn weddenschap wel nakomt.
Onlogodquote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Onlogodquote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha held.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
zou alleen even de barcode weghalen van post nlquote:Op donderdag 10 november 2016 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Exact, en dat binnen een dag. Diep respect voor die man.
Onlogischquote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ie maar mag smaken ouwe reus. Laten we hem even afvinken in het Schoen eet topic.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Oke Rensquote:Op donderdag 10 november 2016 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
Treurige wijk wel waar je woont.
De boodschap was duidelijkquote:Op donderdag 10 november 2016 15:17 schreef onlogisch het volgende:
De J voor HK is wat uitgevlekt... Spijtig
Yes, ik zet 't er ff bijquote:Op donderdag 10 november 2016 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ie maar mag smaken ouwe reus. Laten we hem even afvinken in het Schoen eet topic.
K JeeCeequote:
Ah shit, ff doen nogquote:Op donderdag 10 november 2016 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou alleen even de barcode weghalen van post nl
Haha. Het viel me op bij het versturen. En mijn kinderachtige ik kon het niet latenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De boodschap was duidelijk. Serieus, hardop gelachen
[..]
Yes, ik zet 't er ff bij.
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Het viel me op bij het versturen. En mijn kinderachtige ik kon het niet laten
"weddenschap verloren"quote:Op donderdag 10 november 2016 15:24 schreef onlogisch het volgende:
Die vent vroeg nog "Wat is dit dan?"
Ik zeg : "Niks"
Leuk verhaal.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:24 schreef onlogisch het volgende:
Die vent vroeg nog "Wat is dit dan?"
Ik zeg : "Niks"
wereld vent man.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Gister naar concertje geweest van die ex Golden Earring gozer, Barry Hay ofzo. Wat een vervelende uitstraling heeft die gozer. Bah.
Wel goeie gitarist in z'n nieuwe band.
Oh kijk zo goed ben ik op de hoogtequote:Op donderdag 10 november 2016 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens zit Barry Hay nog steeds bij de golden earring. Die gaan echt niet uit elkaar na ruim 50 jaar.
Hij heeft een wat arrogant karakter maar je kunt goed met hem lachen buiten het podium om.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Hij komt echt vervelend over zo op 't podium. Maar kan maar zo zijn natuurlijk
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh kijk zo goed ben ik op de hoogte. Ik noemde 'm gister ook al Brian May, maar da's van Queen.
Ik klaag daar nooit, dom wicht.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga anders klagen in VBL FB. Dat doe je toch zo graag?
Hij en onlogisch negeren mij tot 1 november. Heerlijkquote:Op donderdag 10 november 2016 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Man je bent één zure pruim de laatste tijd.
Jij bent nogal snel gepikeerd de laatste tijd.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Man je bent één zure pruim de laatste tijd.
Volgend jaar?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij en onlogisch negeren mij tot 1 november. Heerlijk
Vanaf nu moeten we alles winnenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
The strength of the team, is the team. #teamVBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |