Ik steun Roland altijd onvoorwaardelijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus. Wat een farce was dat gisteravond zeg. Het was overigens geen plaatje. Maar een opsomming van een reeks gebeurtenissen. Ach, de strekking van het verhaal is hetzelfde.
Kingflopland moet inderdaad eens een voorbeeld nemen aan Stijn. Die stuurt je tenminste nog een DM. Maar nee, onze KingFlopland hangt gelijk bij zijn superieuren in DM.
Wat een zwaktebod
Het was toch ook raar om te denken dat dit wel zou gebeuren? Beetje hetzelfde als met Brexit. Daar werd ook een financiële dreun verwacht, die volledig uitbleef.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:04 schreef napoleonfour het volgende:
Aziatische beurzen gewoon in de plus, voorlopig nog geen economische ramp na het Trump nieuws.
Gevaarlijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik steun Roland altijd onvoorwaardelijk.
Het blijft bewonderenswaardig dat je de zwakkeren uit de samenleving je onvoorwaardelijke steun geeft.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik steun Roland altijd onvoorwaardelijk.
Najah, bij Obama stortte ze toen wel degelijk in. Die rellen zijn wel kansloos en echt een goed voorbeeld hoe het uberhaupt kan dat hij verkozen is.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was toch ook raar om te denken dat dit wel zou gebeuren? Beetje hetzelfde als met Brexit. Daar werd ook een financiële dreun verwacht, die volledig uitbleef.
Alleen de Mexicaantjes denken nu nog een probleem te hebben. Valt ook wel mee.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was toch ook raar om te denken dat dit wel zou gebeuren? Beetje hetzelfde als met Brexit. Daar werd ook een financiële dreun verwacht, die volledig uitbleef.
Er rellen een paar duizend man op een bevolking van 300.000.000 . Poeh poeh.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, bij Obama stortte ze toen wel degelijk in. Die rellen zijn wel kansloos en echt een goed voorbeeld hoe het uberhaupt kan dat hij verkozen is.
CDA'er he.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijft bewonderenswaardig dat je de zwakkeren uit de samenleving je onvoorwaardelijke steun geeft.
vlaggen verbranden e.d. Morgen is er eentje van 30k in New Yorkquote:Op donderdag 10 november 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er rellen een paar duizend man op een bevolking van 300.000.000 . Poeh poeh.
Die Nobelprijs voor de vrede kan mij nauwelijks meer ontgaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijft bewonderenswaardig dat je de zwakkeren uit de samenleving je onvoorwaardelijke steun geeft.
Hopelijk bestaat die partij na de komende verkiezingen niet meer. Wat heb ik een hekel aan die Felix zegquote:Op donderdag 10 november 2016 08:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Solidariteit kent overigens wel zijn grenzen. Anders was ik wel bij de pvda gegaan.
Trump zou niet tolerant genoeg zijn. Een protest tegen een democratisch gekozen leider is dan niet het meest logische antwoord.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vlaggen verbranden e.d. Morgen is er eentje van 30k in New York![]()
hebben ze ook al gedaanquote:Op donderdag 10 november 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje. Straks gooien ze ook nog een paar molotov cocktails.
Publieke omroep terug naar 1 net en geen podium meer bieden aan dit soort stemmingmakerij.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk bestaat die partij na de komende verkiezingen niet meer. Wat heb ik een hekel aan die Felix zeg
Nou ja. Ik kan wel begrijpen dat men een beetje in opstand komt tegen dat electorale kiesstelsel. Qua popular votes had Hilary gewoon gewonnen. Met Gore was dat hetzelfde. Zit de wetgeving van dat kiesstelsel verankerd in de grondwet?quote:Op donderdag 10 november 2016 08:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trump zou niet tolerant genoeg zijn. Een protest tegen een democratisch gekozen leider is dan niet het meest logische antwoord.
Haha. Die zal spijt hebbenquote:Op donderdag 10 november 2016 08:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hebben ze ook al gedaan
beter nieuws:
[ afbeelding ]
WUTANG
Alsof dat protest gericht is tegen het stelsel..quote:Op donderdag 10 november 2016 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja. Ik kan wel begrijpen dat men een beetje in opstand komt tegen dat electorale kiesstelsel. Qua popular votes had Hilary gewoon gewonnen. Met Gore was dat hetzelfde. Zit de wetgeving van dat kiesstelsel verankerd in de grondwet?
deze man heeft toen dat medicijn helemaal verneukt, ging die prijs opeens van 1 dollar naar 150 oidquote:
Onlogodquote:Op donderdag 10 november 2016 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk bestaat die partij na de komende verkiezingen niet meer. Wat heb ik een hekel aan die Felix zeg
Hij zal zeggen dat het een grapje was. Dat zeggen alle celebs die zouden emigreren bij een overwinning van Trump nu ook.quote:
het begon wel met daling maar na zijn toespraak ging het weer stijgen en Brexit (als dat door gaat) verwacht ik toch nog wel wat als het geïmplementeerd wordtquote:Op donderdag 10 november 2016 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat had ie ook. Maar het recht zegeviert.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogod
Dacht dat kingflopland jou een ban had aangesmeerd
had mij dan ingeschakeld, amice.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat had ie ook. Maar het recht zegeviert.
Jij bent te duur.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
had mij dan ingeschakeld, amice.
Dat denk ik ookquote:
Bijna alleen maar, toevoeging is een bitch. Al die criminelen hebben geen geld.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of doen jullie wel eens pro deo zaken om goede sier te maken.
Iedereen is crimineel.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Mij associëren met criminelen.
Ik rekende Nap voorheen altijd tot mijn vriendenkring.
I might have to reconsider
Gelukkig wel. Uiteindelijk zegeviert het recht. Zelfs met zo'n figuur als KingFlopland in de gelederen.quote:
Is dat vandaag?quote:Op donderdag 10 november 2016 10:29 schreef DonRaja het volgende:
Dus... wel 2 ziljard dubbele topics over alcohol in Qatar, maar een verjaardagstopic voor mij...
Oh, dan nog gefeliciteerd Don.quote:
Dank uquote:Op donderdag 10 november 2016 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh, dan nog gefeliciteerd Don.
Mooi. Fijn dat er nog mensen zijn die hem op de vingers tikken wanneer hij weer een blunder begaat. Pijnlijk voor hem dat de eerste beslissing van hem in maanden direct gecorrigeerd wordt.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Uiteindelijk zegeviert het recht. Zelfs met zo'n figuur als KingFlopland in de gelederen.
Ik zal je voortaan steunen in je strijd tegen deze knakker. In beginsel dacht ik dat je nog weleens overdreef. Maar na die smakeloze actie van gisteren kwam de ware aard van het beestje naar boven.
Je had al die tijd gelijk. Een klap in het gezicht, maar tevens een moment dat mijn ogen heeft geopend.
#KingFlopland zou trending moeten worden.
Onlogisch stelt mij erg teleur.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:29 schreef DonRaja het volgende:
Dus... wel 2 ziljard dubbele topics over alcohol in Qatar, maar een verjaardagstopic voor mij...
Thanks, eerste berichtje dat ik las gisterochtend, was van een Spaanse collega: WUAHAHAHAHA you got Trump as bday present.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gefeliciteerd ouwe rukker.
quote:Op donderdag 10 november 2016 10:34 schreef Caland het volgende:
Misschien was zijn ban dan toch terecht.
ach beter dan dat je kind geboren wordt toch op zo'n dag?quote:Op donderdag 10 november 2016 10:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thanks, eerste berichtje dat ik las gisterochtend, was van een Spaanse collega: WUAHAHAHAHA you got Trump as bday present.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |