De dorpjes zijn beter, vooral mijn dorpquote:Op woensdag 9 november 2016 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je de rest van twente gewend bent misschien.
Waarom krijgt zij eigenlijk nog een podiumquote:Op donderdag 10 november 2016 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
Wat erg he die aardbevingen in Italië.
WOON JIJ DAAR!
Sylvana...
Maar ze heeft wel bewegend beeld gezien hoor.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom krijgt zij eigenlijk nog een podium
Gelukkig moest ze het op het eind nog inslikkenquote:Op donderdag 10 november 2016 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel bewegend beeld gezien hoor.
Ik heb ooit op de Facebookpagina van DENK een discussie gehad met 30 Turken. Het niveau was om te janken. Op het moment dat ik mensen diss moet jij je toch wel zorgen gaan maken hoor.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig moest ze het op het eind nog inslikken
Met haar achterlijke kutkop
Gelukkig volg ik die pagina niet en zie ik dat überhaupt niet op mijn timeline, zou daar erg vermoeid van raken. En geen eens energie in willen steken.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ooit op de Facebookpagina van DENK een discussie gehad met 30 Turken. Het niveau was om te janken. Op het moment dat ik mensen diss moet jij je toch wel zorgen gaan maken hoor.
Ik ben fan van de nieuwe jr. was jij vroeger gewoon een hele goede troll of wat is er gebeurd met je?quote:Op donderdag 10 november 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig volg ik die pagina niet en zie ik dat überhaupt niet op mijn timeline, zou daar erg vermoeid van raken. En geen eens energie in willen steken.
Jr is weinig veranderd hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben fan van de nieuwe jr. was jij vroeger gewoon een hele goede troll of wat is er gebeurd met je?
Zelfreflectie is het toverwoord.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben fan van de nieuwe jr. was jij vroeger gewoon een hele goede troll of wat is er gebeurd met je?
Luister jij wel eens iets niet-metal?quote:
Hear hear ik kan ook door één deur met hem. Leuke user.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik juist niet meer. Ik ben er ziek van. Heel verhaal. Dan wordt het klagen dat wil ik niet. Voel me klote en goed tergelijk. Ben wel mezelf weer op FOK!quote:
Het is toch absurd dat je in deze tijd een buitenlander neemt als bondscoach en nog een derderangs ookquote:Op donderdag 10 november 2016 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Martinez is een hele slechte bondscoach.
Gitaar undergroundquote:Op donderdag 10 november 2016 04:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Luister jij wel eens iets niet-metal?
Goeiemorgenquote:
Heb je uitgeslapen ?quote:
Ik moet om half negen bij de arts zijn. Alle waarden waren vorige week te hoog. Bloeddruk van 205....quote:Op donderdag 10 november 2016 06:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig ben ik morgen weer vrij.
Dat noemen we hier een streupnagel.quote:Op donderdag 10 november 2016 06:39 schreef Doublepain het volgende:
Wat zijn tekort geknipte nagels toch kut
Huh, vaag zeg.quote:Op donderdag 10 november 2016 06:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus ik heb een voet en enkel die momenteel water vast houden. lijkt wel een klompvoet van een melaatse.
Heb het vaker gehad vernauwde bloedvaten maar dan van de vochthuishouding. Het water kan niet weg en stroomt terug. Dat wordt tapen en zwachtelen een paar keer per week door de buurthulp. Steeds iets losser tot het weer goed is.quote:
Bedankt ouwe reus. Wat een farce was dat gisteravond zeg. Het was overigens geen plaatje. Maar een opsomming van een reeks gebeurtenissen. Ach, de strekking van het verhaal is hetzelfde.quote:Op donderdag 10 november 2016 07:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB #138] Welke chips heb jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |