Dat duurt nog even zegquote:Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij en onlogisch negeren mij tot 1 november. Heerlijk
Hij heeft dan ook een enorm kutleven.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Man je bent één zure pruim de laatste tijd.
Het zijn allemaal finales.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vanaf nu moeten we alles winnen
Ok, dus ja, volgend jaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
euj dat moest 1 januari zijn.
doch it mar risquote:
Maak een spelfout, dan heb je er één zo te pakkenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij en onlogisch negeren mij tot 1 november. Heerlijk
Ik zou echt in elke post een spelfout stoppen. GGMM draait door.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maak een spelfout, dan heb je er één zo te pakken
Doe het maar eens.quote:
Dat doe je al tochquote:Op donderdag 10 november 2016 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou echt in elke post een spelfout stoppen. GGMM draait door.
Moet dat dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:51 schreef Elan het volgende:
Scrummie waarom woon je in fucking Hardenberg man. Daar is toch niks te beleven.
Hij gaat er spontaan van roken.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou echt in elke post een spelfout stoppen. GGMM draait door.
Ik rook niet meer.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij gaat er spontaan van roken.
Weet ik.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maak een spelfout, dan heb je er één zo te pakken
Ik heb werkelijk geen idee waarom ik hier woon, serieus niet. Redelijk dicht bij werk, het was vrij. Maar goed, mijn vorige adres was in Vroomshoop, dan is alles eigenlijk beter.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:51 schreef Elan het volgende:
Scrummie waarom woon je in fucking Hardenberg man. Daar is toch niks te beleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |