Trump gaat toch minder samen willen werken met het buitenland? Niet iets wat ik per se links noem.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Buitenland beleid en gezondheidszorg weer wel.
Gister. Vandaag ben ik nog niet jarig... heb mijn trein te laat geboekt en alles zit vol. Ik kan dus pas morgen vertrekken en moet dat nog uitleggen aan mijn vrouw.quote:
Het is wachten op een civil warquote:Op donderdag 10 november 2016 11:01 schreef JanCees het volgende:
Trumpstemmer aangevallen en zn auto gejat omdat ie een Trumpstemmer is
https://streamable.com/6nwo
https://vid.me/PQBm
What a time to be alive
Gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 10 november 2016 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister. Vandaag ben ik nog niet jarig... heb mijn trein te laat geboekt en alles zit vol. Ik kan dus pas morgen vertrekken en moet dat nog uitleggen aan mijn vrouw.
blaadjes op de railsquote:Op donderdag 10 november 2016 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister. Vandaag ben ik nog niet jarig... heb mijn trein te laat geboekt en alles zit vol. Ik kan dus pas morgen vertrekken en moet dat nog uitleggen aan mijn vrouw.
Waarom? Democratie heeft Trump gekozen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is wachten op een civil war
Eigenlijk niet toch? Door dat rare kiesstelsel daar wint niet per se de persoon met de meeste stemmen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom? Democratie heeft Trump gekozen.
Niet heel serieus bedoeld natuurlijk die civil war, maar 't lijkt net alsof die tweestrijd in dat land alleen maar erger en erger wordt. Al die demonstraties komen ook weer op gang.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom? Democratie heeft Trump gekozen.
Dat is het systeemquote:Op donderdag 10 november 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk niet toch? Door dat rare kiesstelsel daar wint niet per se de persoon met de meeste stemmen.
Thanks, ik hoop het ook.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
Gefeliciteerd Don.
Hopelijk ben je snel thuis.
Hij gaat niet per se minder samenwerken, hij wil dat meer geld terecht komt bij de Amerikanen. In plaats van bij de EU, NAVO etc.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trump gaat toch minder samen willen werken met het buitenland? Niet iets wat ik per se links noem.
Exact dit dus. 'T is een verkapte democratie.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk niet toch? Door dat rare kiesstelsel daar wint niet per se de persoon met de meeste stemmen.
T is alleen een verkapte democratie als de republikein wintquote:Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Exact dit dus. 'T is een verkapte democratie.
Het is in elk geval zwaar protectionisme. En dat kan je uiteraard zowel als links en rechts uitleggen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gaat niet per se minder samenwerken, hij wil dat meer geld terecht komt bij de Amerikanen. In plaats van bij de EU, NAVO etc.
Wat je weer zou kunnen interpreteren als een links (sociaal) standpunt.
Niet voor mij, ik heb geen voorkeur voor een partij in de VS. Ik vind het gewoon een raar systeem.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
T is alleen een verkapte democratie als de republikein wint
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
T is alleen een verkapte democratie als de republikein wint
Ben juist erg blij dat Trump won, mooi centjes mee gewonnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kiesstelselgebash nu opeens omdat het de democrats niet uitkomt. Met Al Gore ook gebeird en niets veranderd.
Maar goed. Ik ben bijna op station. Doeg.
Wat is hier precies negatief aan?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |