Exact dit dus. 'T is een verkapte democratie.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk niet toch? Door dat rare kiesstelsel daar wint niet per se de persoon met de meeste stemmen.
T is alleen een verkapte democratie als de republikein wintquote:Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Exact dit dus. 'T is een verkapte democratie.
Het is in elk geval zwaar protectionisme. En dat kan je uiteraard zowel als links en rechts uitleggen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gaat niet per se minder samenwerken, hij wil dat meer geld terecht komt bij de Amerikanen. In plaats van bij de EU, NAVO etc.
Wat je weer zou kunnen interpreteren als een links (sociaal) standpunt.
Niet voor mij, ik heb geen voorkeur voor een partij in de VS. Ik vind het gewoon een raar systeem.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
T is alleen een verkapte democratie als de republikein wint
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
T is alleen een verkapte democratie als de republikein wint
Ben juist erg blij dat Trump won, mooi centjes mee gewonnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kiesstelselgebash nu opeens omdat het de democrats niet uitkomt. Met Al Gore ook gebeird en niets veranderd.
Maar goed. Ik ben bijna op station. Doeg.
Wat is hier precies negatief aan?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister. Vandaag ben ik nog niet jarig... heb mijn trein te laat geboekt en alles zit vol. Ik kan dus pas morgen vertrekken en moet dat nog uitleggen aan mijn vrouw.
Hij moet het aan zn vrouw uitleggenquote:Op donderdag 10 november 2016 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is hier precies negatief aan?
Ze had van alles gepland voor mijn verjaardag.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is hier precies negatief aan?
Humberto kan niet omgaan met 'racisme', algemeen bekendquote:Op donderdag 10 november 2016 11:27 schreef JanCees het volgende:
humberto die zegt dat de kkk hem steuntzo ongelofelijk dom
Ah, dat is wel lullig ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had van alles gepland voor mijn verjaardag.
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg net een berichtje terug: kan je niet gewoon daar blijven.
Gister bij Pauw zei iemand het ook maar die werd wel aangepaktquote:Op donderdag 10 november 2016 11:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Humberto kan niet omgaan met 'racisme', algemeen bekend
Oh shit.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Humberto moet lekker in zijn rol als knuffelbeertje van Hilversum blijven.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:27 schreef JanCees het volgende:
humberto die zegt dat de kkk hem steuntzo ongelofelijk dom
oh oh, uber een optie?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 november 2016 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Topshowquote:Sociale Huurwoningen - De beslissing om minimaal een derde van de huizen op de Amsterdamse Zuidas uit sociale huurwoningen te laten bestaan, geeft de stadsschatkist een dreun van 100 miljoen euro. Met dit astronomische bedrag hadden elders in de stad drie keer zoveel goedkope huurhuizen gebouwd kunnen worden.
Gewoon een zon tering flat neerplempen daar over de snelweg. Zal toch veel scheef gehuurd wordenquote:
Dat moet bijna wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon een zon tering flat neerplempen daar over de snelweg. Zal toch veel scheef gehuurd worden
hotmail/outlook loopt al een half jaar te fucken hier met traagheid.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je hotmail niet wil laden?
Of ligt het aan onze internetverbinding in Groningen.
De hele pagina wil nu al een half uur niet laden, blijft volledig witquote:Op donderdag 10 november 2016 12:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hotmail/outlook loopt al een half jaar te fucken hier met traagheid.
Ik wist niet dat hotmail nog bestond...quote:Op donderdag 10 november 2016 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je hotmail niet wil laden?
Of ligt het aan onze internetverbinding in Groningen.
Ik werk er nog altijd mee, nou ja nu vooral via de Windows 10 mailapp.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hotmail nog bestond...
Heet outlook tegenwoordigquote:Op donderdag 10 november 2016 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hotmail nog bestond...
Welke browser?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hele pagina wil nu al een half uur niet laden, blijft volledig wit
Misschien een keer F5 proberenquote:Op donderdag 10 november 2016 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Racisme.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft Intern Transport hiermee te makenquote:Op donderdag 10 november 2016 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede tip, jij zit zeker in de IT?
Ik heb me keihard ingezet voor je terugkeer, en dit is mijn dank?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft Intern Transport hiermee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |