Ik nog nietquote:Op donderdag 10 november 2016 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Hardenberg ja? HHC wel eens geweest.
Ken ik niet manquote:Op donderdag 10 november 2016 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waarom ik hier woon, serieus niet. Redelijk dicht bij werk, het was vrij. Maar goed, mijn vorige adres was in Vroomshoop, dan is alles eigenlijk beter.
Dus met of zonder die fles op ben je sowieso al niet te verstaanquote:Op donderdag 10 november 2016 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waarom ik hier woon, serieus niet. Redelijk dicht bij werk, het was vrij. Maar goed, mijn vorige adres was in Vroomshoop, dan is alles eigenlijk beter.
Noot noot.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus: doe voortaan normaal.
Yes. 2 kwartier heen, 3 uur terug (file kut kuip lang leve HNS). 7 jaar lang ofzo gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet man
Wel fucking ver van rofa zeker? Voor wedstrijden.
Ik praat vrij accentloos, gelukkig.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus met of zonder die fles op ben je sowieso al niet te verstaan
Wij kunnen helemaal niet nóg closer worden toch..? Auw.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OhIk voelde ons al bijna closer worden.
DOE ZELF NORMAALquote:Op donderdag 10 november 2016 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus: doe voortaan normaal.
Laat je niet gek maken door die gasten en wees trots op je afkomstquote:Op donderdag 10 november 2016 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik praat vrij accentloos, gelukkig.
Haha nee, ik vind het verschrikkelijk, dat dialect. Praat het alleen thuis met ouders.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door die gasten en wees trots op je afkomst
Zeg je dat ook tegen Limburgers?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door die gasten en wees trots op je afkomst
Jaquote:Op donderdag 10 november 2016 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen Limburgers?
Lijkt je moeder wel. Ook geen beginnen aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is het droog, maar wel grauw.
Deze had ik kunnen verwachten.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt je moeder wel. Ook geen beginnen aan.
True.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij kunnen helemaal niet nóg closer worden toch..? Auw.
Kijk uit, malloot...quote:Op donderdag 10 november 2016 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk valt er een noot op je kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |