Ik dol maar een beetje ouwe reus. Wist je dat de directiesecretaresse dit serieus een keer heeft gedaan bij onze IT?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb me keihard ingezet voor je terugkeer, en dit is mijn dank?
quote:Op donderdag 10 november 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb me keihard ingezet voor je terugkeer
Je weet de boel behoorlijk te overdrijven jegens iemand die de loftrompet meermaals voor jou heeft afgestoken.quote:
Bedankt, door deze leuke anekdote is je grap wat minder slecht.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dol maar een beetje ouwe reus. Wist je dat de directiesecretaresse dit serieus een keer heeft gedaan bij onze IT?
Er moesten 2 bureaus en een kast verplaatst worden. Zocht ze op de telefoonlijst naar IT en vroeg ze of dit verplaatst kon worden.
Dan heb je meteen een inkijkje in mijn repertoir slechte grapjes en zie je meteen waar ik ze vandaan haal
Zal BUDWEISER leuk vindenquote:Op donderdag 10 november 2016 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar het schijnt geen Alcohol bij het wk in Qatar.
Wel chill, maar als je alleen grid cities bouwt is het heel snel saai. Verder is het vrij frustrerend dat je bepaalde wegen en gebouwen pas erg laat unlockt, daarom speel ik tegenwoordig alleen maar sandbox met unlimited money, kun je tenminste op je gemakje alles neerzetten wat je wilquote:Op donderdag 10 november 2016 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is dat city skylines? Is dat nog wat?
Je kan die unlock All tiles mod installateren, dat is wel chill.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel chill, maar als je alleen grid cities bouwt is het heel snel saai. Verder is het vrij frustrerend dat je bepaalde wegen en gebouwen pas erg laat unlockt, daarom speel ik tegenwoordig alleen maar sandbox met unlimited money, kun je tenminste op je gemakje alles neerzetten wat je wil
Ik geloof het pas als er minimaal 15 topics over dit onderwerp zijn gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar het schijnt geen Alcohol bij het wk in Qatar.
Maak er nog even één aan Rickertman.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als er minimaal 15 topics over dit onderwerp zijn gemaakt.
Voor performance redenenquote:Op donderdag 10 november 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan die unlock All tiles mod installateren, dat is wel chill.
Geen idee waarom aantal tiles restricted is anyway.
quote:Op donderdag 10 november 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan die unlock All tiles mod installateren, dat is wel chill.
Geen idee waarom aantal tiles restricted is anyway.
Die heb ik jaquote:
Oh, had deze vraag helemaal niet gezienquote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Red Bull schijnt Swindon Town over te nemen in Engeland.
SWINDON TOWN KRIJGT VLEEEUGELS.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Red Bull schijnt Swindon Town over te nemen in Engeland.
Lekker subtiel ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een goeie hint, die blikjes Red Bull.
Zou leuker zijn als ze dan dat Mexicaanse merk zouden hebben: Starting today, we will be Swindon Town Bimbo.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Starting today, we will be SWINDON TOWN COCA COLA.
lolquote:Op donderdag 10 november 2016 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
FER EN DE ROON ZIJN OPGEROEPEN U KUNT WEER RUSTIG SLAPEN MVG.
Osnabrückquote:
Swindon Town Parboquote:Op donderdag 10 november 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als ze dan dat Mexicaanse merk zouden hebben: Starting today, we will be Swindon Town Bimbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |