Zeg je dat ook tegen Limburgers?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door die gasten en wees trots op je afkomst
Jaquote:Op donderdag 10 november 2016 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen Limburgers?
Lijkt je moeder wel. Ook geen beginnen aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is het droog, maar wel grauw.
Deze had ik kunnen verwachten.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt je moeder wel. Ook geen beginnen aan.
True.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij kunnen helemaal niet nóg closer worden toch..? Auw.
Kijk uit, malloot...quote:Op donderdag 10 november 2016 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk valt er een noot op je kop.
Hij ligt nu as we speak helemaal opgerold op mijn bovenlijf te slapen. Foetushouding.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
Jojoortje moet je niet voor je baby zorgen??
Straks mag ikquote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij ligt nu as we speak helemaal opgerold op mijn bovenlijf te slapen. Foetushouding.
Geniet ervan, die fase is sneller voorbij dan je denkt.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij ligt nu as we speak helemaal opgerold op mijn bovenlijf te slapen. Foetushouding.
Wat liefquote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Post eens niet als een gehandicapte idioot, GGMM.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk valt er een noot op je kop.
Bemoei je er niet mee, jongen die is opgegroeid met de dartpijl.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post eens niet als een gehandicapte idioot, GGMM.
nou nou nouquote:Op donderdag 10 november 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post eens niet als een gehandicapte idioot, GGMM.
Dat bepaal ik zelf wel. Ik heb immers knopjes op mijn beeldscherm die jij weer niet hebt.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jongen die is opgegroeid met de dartpijl.
Jij bent werkelijk de enige in dit topic die kinderen constant associeert met seks.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:16 schreef GGMM het volgende:
Kijk uit Jojo, Elan zn interesse in kinderen is twijfelachtig.
Is dit een bedreiging?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik heb immers knopjes op mijn beeldscherm die jij weer niet hebt.
Niet gekliktquote:Op donderdag 10 november 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
M'n Pro Trump topic. Denk dat ie hier wel in de smaak zal vallen....
KLB / Demonstranten vergelijken Trump met Hitler *&^%&*(&*^%
Dat lucht me op. Je luier al vervangen of wacht je tot morgen ?quote:
En dan zeker weer janken in feedback als mensen niet reageren zoals jij wenst.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
M'n Pro Trump topic. Denk dat ie hier wel in de smaak zal vallen....
KLB / Demonstranten vergelijken Trump met Hitler *&^%&*(&*^%
je noemde me een gehandicapte mongool.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar gebruik ik (verbaal) geweld?
Dat is geen bedreiging. Misschien een belediging, zou ook op feiten kunnen berusten.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
je noemde me een gehandicapte mongool.
Beetje zielig dat je meteen weer persoonlijk moet worden. Ze zouden jou eens moeten aanpakken.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat lucht me op. Je luier al vervangen of wacht je tot morgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |