Hij ligt nu as we speak helemaal opgerold op mijn bovenlijf te slapen. Foetushouding.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
Jojoortje moet je niet voor je baby zorgen??
Straks mag ikquote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij ligt nu as we speak helemaal opgerold op mijn bovenlijf te slapen. Foetushouding.
Geniet ervan, die fase is sneller voorbij dan je denkt.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij ligt nu as we speak helemaal opgerold op mijn bovenlijf te slapen. Foetushouding.
Wat liefquote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Post eens niet als een gehandicapte idioot, GGMM.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk valt er een noot op je kop.
Bemoei je er niet mee, jongen die is opgegroeid met de dartpijl.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post eens niet als een gehandicapte idioot, GGMM.
nou nou nouquote:Op donderdag 10 november 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post eens niet als een gehandicapte idioot, GGMM.
Dat bepaal ik zelf wel. Ik heb immers knopjes op mijn beeldscherm die jij weer niet hebt.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jongen die is opgegroeid met de dartpijl.
Jij bent werkelijk de enige in dit topic die kinderen constant associeert met seks.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:16 schreef GGMM het volgende:
Kijk uit Jojo, Elan zn interesse in kinderen is twijfelachtig.
Is dit een bedreiging?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik heb immers knopjes op mijn beeldscherm die jij weer niet hebt.
Niet gekliktquote:Op donderdag 10 november 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
M'n Pro Trump topic. Denk dat ie hier wel in de smaak zal vallen....
KLB / Demonstranten vergelijken Trump met Hitler *&^%&*(&*^%
Dat lucht me op. Je luier al vervangen of wacht je tot morgen ?quote:
En dan zeker weer janken in feedback als mensen niet reageren zoals jij wenst.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
M'n Pro Trump topic. Denk dat ie hier wel in de smaak zal vallen....
KLB / Demonstranten vergelijken Trump met Hitler *&^%&*(&*^%
je noemde me een gehandicapte mongool.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar gebruik ik (verbaal) geweld?
Dat is geen bedreiging. Misschien een belediging, zou ook op feiten kunnen berusten.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
je noemde me een gehandicapte mongool.
Beetje zielig dat je meteen weer persoonlijk moet worden. Ze zouden jou eens moeten aanpakken.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat lucht me op. Je luier al vervangen of wacht je tot morgen ?
Nog zo iemand. Het blijft leukquote:Op donderdag 10 november 2016 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan zeker weer janken in feedback als mensen niet reageren zoals jij wenst.
Ha ha haquote:Op donderdag 10 november 2016 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje zielig dat je meteen weer persoonlijk moet worden. Ze zouden jou eens moeten aanpakken.
Hij doet niet aan persoonlijke aanvallen. Dat zie je verkeerd.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje zielig dat je meteen weer persoonlijk moet worden. Ze zouden jou eens moeten aanpakken.
Bijna een pleonasmequote:Op donderdag 10 november 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is een gehandicapte mongool wel redelijk dubbelop.
Jouw borst is te harig.quote:
Kan ik me nog niks bij voorstellenquote:Op donderdag 10 november 2016 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geniet ervan, die fase is sneller voorbij dan je denkt.
Jazeker. Hij komt af en toe nog.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat lief
Slaapt hij al goed door s'nachts?
Ervaring mee?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:16 schreef GGMM het volgende:
Kijk uit Jojo, Elan zn interesse in kinderen is twijfelachtig.
Komt welquote:Op donderdag 10 november 2016 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw borst is te harig.
[..]
Kan ik me nog niks bij voorstellen
[..]
Jazeker. Hij komt af en toe nog.
[..]
Ervaring mee?
Precies ik reageer op mensen met het syndroom van Down die niet weten dat ze ook mongool genoemd kunnen worden, maar Tong dat soort termen nooit gebruikt. Behalve als er tijdens de paardenraces in Mongolië een Mongool van een paard flikkert dan zeg ik wat een mongool die Mongool.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet niet aan persoonlijke aanvallen. Dat zie je verkeerd.
Niet per se, je kan ook een gehandicapt persoon uit Mongolië bedoelen.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is een gehandicapte mongool wel redelijk dubbelop.
Je begint toch met 1 schepje en dan 30cc als ze met geboren zijn?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee 70cc ongeveer. Nu rond de 120cc vermoed ik.
Meestal beginnen ze met borstvoeding. En dan kun je het niet echt meten.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je begint toch met 1 schepje en dan 30cc als ze met geboren zijn?
Eerste flesje bij mijn dochter was 10CC. Moeder lag na geboorte nog twee uur op de OK.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meestal beginnen ze met borstvoeding. En dan kun je het niet echt meten.
Mijn neefje kreeg dat niet. Meteen flesje.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meestal beginnen ze met borstvoeding. En dan kun je het niet echt meten.
Ai, dat is minder. Ik heb natuurlijk alleen mijn eigen vrouw als referentie.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste flesje bij mijn dochter was 10CC. Moeder lag na geboorte nog twee uur op de OK.
Hechtingkje extra?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste flesje bij mijn dochter was 10CC. Moeder lag na geboorte nog twee uur op de OK.
Ja, dacht ik al.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai, dat is minder. Ik heb natuurlijk alleen mijn eigen vrouw als referentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |