Correct, daarom staan mijn bijdragen ook niet in het artikel van de NOS, en die van jou ook niet. Daar ligt het probleem: Niet bij de sporters maar bij de NOS.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, dat is het gros van de kiezers ook niet, en het gros van de mensen hier in principe ook niet etc
Ik voorspel wel dat media op zoek gaan naar mensen die spijt hebben. Zoals bij de Brexit, paar mensen die spijt hadden werden uitgebreid in beeld gebracht met als impliciete boodschap: zie je wel, ze snappen er niets van.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef Re het volgende:
Hèhè trump fans due nu al boos zijn op zijn kiezersbedrog speech, dat gaat nog wat worden.
Nou, als ik die exit polls nakijk doet Clinton het daar toch gewoon goed bij de minderheden.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Really?
Je weet dat Trump in Ohio, Michigan en Wisconsin enorm veel Obama stemmers heeft overgenomen.
Die stemmers zijn doorslaggevend geven en dat zijn dus echt geen racisten.
Ach, het is maar in hoeverre je er een probleem van maakt. Wat sporters hebben, zoals vele tienduizenden mensen, hun mening op Twitter gezet. NOS harkt er wat bij elkaar en zet ze onder elkaar. Boeiend, kost de NOS een kwartiertje zoeken en genoeg mensen zullen het lezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:11 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Correct, daarom staan mijn bijdragen ook niet in het artikel van de NOS, en die van jou ook niet. Daar ligt het probleem: Niet bij de sporters maar bij de NOS.
Behoorlijk hypocriet ook, nadat haar campagne - terecht - zo had ingezet op het eventueel niet accepteren van de verkiezingsuitslag door Trump. Nu accepteerde ze het wel, maar met een achter-de-schermentelefoontje en een Podesta die aan de microfoon even doodleuk komt vertellen dat het nog 'too close to call' was, ergens rond zeven uur Nederlandse tijd, wat echt potsierlijk was.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd een erg slechte verliezer dat ze zelfs der eigen supporters niet eens bedankt maar zich gewoon niet eens meer liet zien.
Ach, net als de democraten geen heilbrengers (blijken te) zijn, zullen de republikeinen geen duivelszaaiers (gaan) worden. Kans is wel groot dat gemaakte regels eindelijk 's worden gehandhaafd.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met vrijwel alleen maar Republikeinen aan het roer is optimisme daarin toch wat ongepast.
is inderdaad een bredere trend. The people gedragen zich steeds minder volgens de modellen omdat ze ook steeds meer in allerlei hokjes zitten ipv een duidelijk eenduidig profiel hebben waar stemgedrag aan kan worden afgeleid. In dit geval is het hokje klaar met Bush - Clinton dynastie en de gevestigde orde beetje onderschatquote:Op woensdag 9 november 2016 14:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, ze zaten er gewoonweg verschrikkelijk naast. Met verouderde technologie en smoke en mirrors doen alsof ze de wijsheid in pacht hadden...
Je mag hopen dat de polling agencies en iedereen die ze slaafs volgen na de Brexit en dit debacle de volgende keer wat minder zeker van hun zaak zijn.
Wat ik las over jou snachts is dus waar.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan. Je bent dus eigenlijk net als die overdreven Obama-fanboys, die hem in 2008 al direct uitriepen tot godheid?
Alleen pretendeert de NOS redelijk objectief te zijn, terwijl WNL en VARA een wat duidelijkere kleur hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je experts (zoals Luyendijk) in alle smaken hebt. Het is nogal verschil wie je aan tafel hebt zitten. Bij WNL zat Wierd Duk de afgelopen weken een paar een keer tafel. Hij is een fervent voorstander van Trump. Dat terwijl DWDD gedomineerd wordt door Clinton-fans.
Mijn punt: beoordeel de media niet te hard.
Ik heb het Podesta verhaaltje gezien inderdaad. Ze spugen nog net niet de kiezers in de bek.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Behoorlijk hypocriet ook, nadat haar campagne - terecht - zo had ingezet op het eventueel niet accepteren van de verkiezingsuitslag door Trump. Nu accepteerde ze het wel, maar met een achter-de-schermentelefoontje en een Podesta die aan de microfoon even doodleuk komt vertellen dat het nog 'too close to call' was, ergens rond zeven uur Nederlandse tijd, wat echt potsierlijk was.
Ik denk dat vooral de Republikeinse partij zelf de loterij nu gewonnen heeft, ze kunnen hun gang gaan in de Senaat en het Huis en als het niet goed afloopt met Trump kunnen ze altijd zeggen dat ze hem zelf eigenlijk ook niet wilden.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:46 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat de gevolgen van dit Presidentschap uiteindelijk wel mee zullen vallen. Hij krijgt heus niet de vrije hand.
Veel counties die voor Obama gingen zijn nu duidelijk naar Trump gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, als ik die exit polls nakijk doet Clinton het daar toch gewoon goed bij de minderheden.
http://edition.cnn.com/election/results/exit-polls/ohio/president
http://edition.cnn.com/el(...)/wisconsin/president
http://edition.cnn.com/el(...)s/michigan/president
Tussen de 90% en 93% van de stemmen van de zwarte gemeenschap, bijvoorbeeld. Daarnaast zie je dat lager opgeleiden meer op Trump stemmen, wat ook redelijk in de lijn der verwachting lag. Het valt mij vooral op dat Trump vrij veel vrouwen achter zich heeft, ik had hem daar toch wat lager mee ingeschat eigenlijk.
En gaan ze gewoon weer achter in de bus zitten?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien dat de media nu eindelijk stopt met de glorification van zwarte Amerikanen.
Heerlijk, dit soort berichten.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:43 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet nodig, hoor, ben pas net wakker.
Jammer dat de opkomst van racistische boeren die het nodig vinden om vrouwen, homo's en minderheden weer te moeten kunnen onderdrukken.
Maar goed, alle Trump fan's mogen nu lekker alle uitspraken van mede Trumpets in de zin van "donkere mensen moeten maar weer lekker katoen plukken" en "moslims en Mexicanen mogen maar lekker hard gaan rennen want Trump komt achter jullie aan" verdedigen. Want da's jullie groep.
Zal die mongool trouwens president worden. Succes met alle mogelijke effecten in Europa. Peace out.
Hoe spreekt er precies minachting uit die post?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat ik las over jou snachts is dus waar.
Minderwaardig naar anders denkenden.
De NOS maakt items die hooguit een paar minuten lang zijn. Daarin zit geen ruimte voor al teveel diepgang.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen pretendeert de NOS redelijk objectief te zijn, terwijl WNL en VARA een wat duidelijkere kleur hebben.
Op 4chan /pol/ genoeg van dit soort threads waar men social media berichten plaatst van jankende mensen e.d. Heeeeeeeerlijk!quote:
we gaan het wel zien, ben benieuwd wat er overblijft van de retoriek van Trump tijdens de campagne en daadwerkelijk zitten als presidentquote:Op woensdag 9 november 2016 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik voorspel wel dat media op zoek gaan naar mensen die spijt hebben. Zoals bij de Brexit, paar mensen die spijt hadden werden uitgebreid in beeld gebracht met als impliciete boodschap: zie je wel, ze snappen er niets van.
In Amsterdam doen zij dat veelal sowieso al.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
En gaan ze gewoon weer achter in de bus zitten?
Haha dank, mijn mening over Trump is nog steeds hetzelfde en ben ook nog steeds van mening dat Clinton van de 2 kanshebbers de minst slechte kandidaat was.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:50 schreef Refragmental het volgende:
Ik moet het Koos, Chewie, en Ludachrist nageven. Ze zijn erg sportief en dragen nog bij aan de discussie.
Het was een lange nacht voor sommigen denk ik.quote:Dat kan van een aantal mensen niet echt gezegd worden, hell, sommigen laten zich niet eens zien
Dat klopt, maar of dat komt omdat Trump de Obama-kiezers heeft weten te lokken of dat Clinton de Obama-kiezers niet naar de stembus heeft weten te krijgen is volgens mij de vraag. Er zijn ongeveer 400.000 minder stemmen naar Trump/Clinton gegaan dan naar Obama/Romney, derde partijen buiten beschouwing latend. Trump heeft bijvoorbeeld ook maar 100.000 stemmen meer dan Romney, dus of er echt sprake is van een dergelijke overstap van partij vraag ik me af.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:16 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Veel counties die voor Obama gingen zijn nu duidelijk naar Trump gegaan.
Laat dit nou een les zijn voor de Democraten en laat ze in 2020 een Elizabeth Warren nomineren.
''Deal with strength or get crushed everytime!''quote:Op woensdag 9 november 2016 14:20 schreef kipknots het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)-kids-lawsuit-trump/
in het echt stinken ze jaquote:Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien dat de media nu eindelijk stopt met de glorification van zwarte Amerikanen.
Onze meningen verschillen inderdaad over wie de minst slechte zou zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Haha dank, mijn mening over Trump is nog steeds hetzelfde en ben ook nog steeds van mening dat Clinton van de 2 kanshebbers de minst slechte kandidaat was.
Met een beetje normale kandidaat hadden de democraten met gemak gewonnen en dat geld eigenlijk ook voor de republikeinen (dan was het een stuk minder spannend geworden. South Park heeft dit keer wel heel erg gelijk met "giant douche vs turd sandwich"
Ik vind het ook genieten. Vrouwen, homo's, minderheden (van alles ondertussen wel wat in de familie) die weer lekker onderdrukt moeten mogen worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Op 4chan /pol/ genoeg van dit soort threads waar men social media berichten plaatst van jankende mensen e.d. Heeeeeeeerlijk!
Ben al de hele dag lekker aan het genieten
Hij heeft gewonnen zonder zijn taxes vrij te geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:22 schreef Ulx het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wat hij er van zal bakken.
Ben je nog dronken van al je bier van gisteren? Sluit je vrouw maar niet op in je bierkelder want straks drinkt ze van ellende alles nog op.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vind het ook genieten. Vrouwen, homo's, minderheden (van alles ondertussen wel wat in de familie) die weer lekker onderdrukt moeten mogen worden.
En dan heul hard roepen dat Obamacare eraan moet. En vervangen met wat? Weten we niet. Ik weet wel dat ik mensen in m'n familie die met bepaalde aandoenen zijn geboren, en dankzij de ACA eindelijk verzekerd zijn.
Maar goed, als de ACA eraan gaat, dan verdient iedere randmongool het die plots geen verzekering meer heeft of het niet kan betalen en voor Trump heeft gestemd. Aangezien we toch niet weten of en met wat het vervangen wordt. Genieten, joh.
Oef nu moet je gaan stoppen.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vind het ook genieten. Vrouwen, homo's, minderheden (van alles ondertussen wel wat in de familie) die weer lekker onderdrukt moeten mogen worden.
En dan heul hard roepen dat Obamacare eraan moet. En vervangen met wat? Weten we niet. Ik weet wel dat ik mensen in m'n familie die met bepaalde aandoenen zijn geboren, en dankzij de ACA eindelijk verzekerd zijn.
Maar goed, als de ACA eraan gaat, dan verdient iedere randmongool het die plots geen verzekering meer heeft of het niet kan betalen en voor Trump heeft gestemd. Aangezien we toch niet weten of en met wat het vervangen wordt. Genieten, joh.
Verdriet van anderen, het mooiste wat er is.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Op 4chan /pol/ genoeg van dit soort threads waar men social media berichten plaatst van jankende mensen e.d. Heeeeeeeerlijk!
Ben al de hele dag lekker aan het genieten
Die zijn gewoon domquote:Op woensdag 9 november 2016 13:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan je het echt niet hebben? Hij heeft ongeveer 30% van de Latijns-Amerikaanse stemmen gekregen. Tegen wie zijn die racistisch dan?
Nouja, wat die zorgverzekeringen betreft heeft hij natuurlijk wel een punt. Als private verzekeraars straks gewoon weer de touwtjes in handen vallen een heleboel mensen met bestaande aandoeningen buiten de boot natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je nog dronken van al je bier van gisteren? Sluit je vrouw maar niet op in je bierkelder want straks drinkt ze van ellende alles nog op.
Je hebt verdriet, en je hebt zwaar overtrokken aanstellerij (zie OMG).quote:Op woensdag 9 november 2016 14:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Verdriet van anderen, het mooiste wat er is.
Voor comediens wordt het leuke jaren, Bush jr on steroids voor die lui.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:23 schreef Refragmental het volgende:
Komend seizoen South Park gaat genieten zijn
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De NOS maakt items die hooguit een paar minuten lang zijn. Daarin zit geen ruimte voor al teveel diepgang.
Snap ook niet dat mensen nog het journaal kijken.
Trump zegt dat het allemaal geweldig wordt, dus dan zal dat ook wel zo zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet zo madquote:Op woensdag 9 november 2016 14:27 schreef Re het volgende:
[..]
he bent een mongoloide racist, walgelijk tyoetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |