abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166535669
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar goed, dat is het gros van de kiezers ook niet, en het gros van de mensen hier in principe ook niet etc :+
Correct, daarom staan mijn bijdragen ook niet in het artikel van de NOS, en die van jou ook niet. Daar ligt het probleem: Niet bij de sporters maar bij de NOS.
pi_166535679
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef Re het volgende:
Hèhè trump fans due nu al boos zijn op zijn kiezersbedrog speech, dat gaat nog wat worden.
Ik voorspel wel dat media op zoek gaan naar mensen die spijt hebben. Zoals bij de Brexit, paar mensen die spijt hadden werden uitgebreid in beeld gebracht met als impliciete boodschap: zie je wel, ze snappen er niets van.
pi_166535689
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Really?

Je weet dat Trump in Ohio, Michigan en Wisconsin enorm veel Obama stemmers heeft overgenomen.

Die stemmers zijn doorslaggevend geven en dat zijn dus echt geen racisten.
Nou, als ik die exit polls nakijk doet Clinton het daar toch gewoon goed bij de minderheden.

http://edition.cnn.com/election/results/exit-polls/ohio/president

http://edition.cnn.com/el(...)/wisconsin/president

http://edition.cnn.com/el(...)s/michigan/president

Tussen de 90% en 93% van de stemmen van de zwarte gemeenschap, bijvoorbeeld. Daarnaast zie je dat lager opgeleiden meer op Trump stemmen, wat ook redelijk in de lijn der verwachting lag. Het valt mij vooral op dat Trump vrij veel vrouwen achter zich heeft, ik had hem daar toch wat lager mee ingeschat eigenlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 9 november 2016 @ 14:12:53 #154
284411 crew  heywoodu
pi_166535694
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:11 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Correct, daarom staan mijn bijdragen ook niet in het artikel van de NOS, en die van jou ook niet. Daar ligt het probleem: Niet bij de sporters maar bij de NOS.
Ach, het is maar in hoeverre je er een probleem van maakt. Wat sporters hebben, zoals vele tienduizenden mensen, hun mening op Twitter gezet. NOS harkt er wat bij elkaar en zet ze onder elkaar. Boeiend, kost de NOS een kwartiertje zoeken en genoeg mensen zullen het lezen.
pi_166535695
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd een erg slechte verliezer dat ze zelfs der eigen supporters niet eens bedankt maar zich gewoon niet eens meer liet zien.
Behoorlijk hypocriet ook, nadat haar campagne - terecht - zo had ingezet op het eventueel niet accepteren van de verkiezingsuitslag door Trump. Nu accepteerde ze het wel, maar met een achter-de-schermentelefoontje en een Podesta die aan de microfoon even doodleuk komt vertellen dat het nog 'too close to call' was, ergens rond zeven uur Nederlandse tijd, wat echt potsierlijk was.
  woensdag 9 november 2016 @ 14:13:22 #156
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_166535701
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met vrijwel alleen maar Republikeinen aan het roer is optimisme daarin toch wat ongepast.
Ach, net als de democraten geen heilbrengers (blijken te) zijn, zullen de republikeinen geen duivelszaaiers (gaan) worden. Kans is wel groot dat gemaakte regels eindelijk 's worden gehandhaafd.

Ik proef wel hier en daar een complete frustratie dat de gedoodverfde winnaar, het toch niet is geworden. Ik ga met veel popcorn genieten van het politieke spel dat zich voor onze ogen zal gaan afspelen. Ik "geniet" hoe de gevesitigde media-elite alsmede zg. leiders zich in alle bochten draaien.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_166535708
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:04 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee, ze zaten er gewoonweg verschrikkelijk naast. Met verouderde technologie en smoke en mirrors doen alsof ze de wijsheid in pacht hadden...

Je mag hopen dat de polling agencies en iedereen die ze slaafs volgen na de Brexit en dit debacle de volgende keer wat minder zeker van hun zaak zijn.
is inderdaad een bredere trend. The people gedragen zich steeds minder volgens de modellen omdat ze ook steeds meer in allerlei hokjes zitten ipv een duidelijk eenduidig profiel hebben waar stemgedrag aan kan worden afgeleid. In dit geval is het hokje klaar met Bush - Clinton dynastie en de gevestigde orde beetje onderschat :')
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 9 november 2016 @ 14:13:58 #159
284411 crew  heywoodu
pi_166535713
Dat Clinton niet uitgebreid gaat speechen is wel te begrijpen, maar inderdaad, dat ze niet even een halve minuut op het podium komt om Trump publiekelijk te feliciteren/te erkennen als winnaar is best schandalig.
pi_166535718
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kan. Je bent dus eigenlijk net als die overdreven Obama-fanboys, die hem in 2008 al direct uitriepen tot godheid?
Wat ik las over jou snachts is dus waar.
Minderwaardig naar anders denkenden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166535727
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat je experts (zoals Luyendijk) in alle smaken hebt. Het is nogal verschil wie je aan tafel hebt zitten. Bij WNL zat Wierd Duk de afgelopen weken een paar een keer tafel. Hij is een fervent voorstander van Trump. Dat terwijl DWDD gedomineerd wordt door Clinton-fans.

Mijn punt: beoordeel de media niet te hard.
Alleen pretendeert de NOS redelijk objectief te zijn, terwijl WNL en VARA een wat duidelijkere kleur hebben.
pi_166535732
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:12 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Behoorlijk hypocriet ook, nadat haar campagne - terecht - zo had ingezet op het eventueel niet accepteren van de verkiezingsuitslag door Trump. Nu accepteerde ze het wel, maar met een achter-de-schermentelefoontje en een Podesta die aan de microfoon even doodleuk komt vertellen dat het nog 'too close to call' was, ergens rond zeven uur Nederlandse tijd, wat echt potsierlijk was.
Ik heb het Podesta verhaaltje gezien inderdaad. Ze spugen nog net niet de kiezers in de bek.
pi_166535735
Misschien dat de media nu eindelijk stopt met de glorification van zwarte Amerikanen.
pi_166535757
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:46 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat de gevolgen van dit Presidentschap uiteindelijk wel mee zullen vallen. Hij krijgt heus niet de vrije hand.
Ik denk dat vooral de Republikeinse partij zelf de loterij nu gewonnen heeft, ze kunnen hun gang gaan in de Senaat en het Huis en als het niet goed afloopt met Trump kunnen ze altijd zeggen dat ze hem zelf eigenlijk ook niet wilden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166535772
quote:
2s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, als ik die exit polls nakijk doet Clinton het daar toch gewoon goed bij de minderheden.

http://edition.cnn.com/election/results/exit-polls/ohio/president

http://edition.cnn.com/el(...)/wisconsin/president

http://edition.cnn.com/el(...)s/michigan/president

Tussen de 90% en 93% van de stemmen van de zwarte gemeenschap, bijvoorbeeld. Daarnaast zie je dat lager opgeleiden meer op Trump stemmen, wat ook redelijk in de lijn der verwachting lag. Het valt mij vooral op dat Trump vrij veel vrouwen achter zich heeft, ik had hem daar toch wat lager mee ingeschat eigenlijk.
Veel counties die voor Obama gingen zijn nu duidelijk naar Trump gegaan.

Laat dit nou een les zijn voor de Democraten en laat ze in 2020 een Elizabeth Warren nomineren.
  woensdag 9 november 2016 @ 14:17:04 #166
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166535780
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien dat de media nu eindelijk stopt met de glorification van zwarte Amerikanen.
En gaan ze gewoon weer achter in de bus zitten?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 9 november 2016 @ 14:17:20 #167
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_166535789
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:43 schreef OMG het volgende:

[..]

Niet nodig, hoor, ben pas net wakker.

Jammer dat de opkomst van racistische boeren die het nodig vinden om vrouwen, homo's en minderheden weer te moeten kunnen onderdrukken.

Maar goed, alle Trump fan's mogen nu lekker alle uitspraken van mede Trumpets in de zin van "donkere mensen moeten maar weer lekker katoen plukken" en "moslims en Mexicanen mogen maar lekker hard gaan rennen want Trump komt achter jullie aan" verdedigen. Want da's jullie groep.

Zal die mongool trouwens president worden. Succes met alle mogelijke effecten in Europa. Peace out.
Heerlijk, dit soort berichten. :7
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_166535800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Wat ik las over jou snachts is dus waar.
Minderwaardig naar anders denkenden.
Hoe spreekt er precies minachting uit die post?

Mensen die in 2008 Obama al tot superheld bombarderen, nog voordat hij iets hadden gepresteerd, liep veel te hard van stapel. Hetzelfde geldt voor figuren die Trump nu dezelfde behandeling geven,
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166535808
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Alleen pretendeert de NOS redelijk objectief te zijn, terwijl WNL en VARA een wat duidelijkere kleur hebben.
De NOS maakt items die hooguit een paar minuten lang zijn. Daarin zit geen ruimte voor al teveel diepgang.

Snap ook niet dat mensen nog het journaal kijken.
pi_166535812
Weten jullie waar dat interview van vannacht op de NPO met de deelnemers van The Apprentice (relletje zwarte vrouw en Russische man) nog te zien is?
pi_166535819
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:17 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Heerlijk, dit soort berichten. :7
Op 4chan /pol/ genoeg van dit soort threads waar men social media berichten plaatst van jankende mensen e.d. Heeeeeeeerlijk!
Ben al de hele dag lekker aan het genieten *O*
  woensdag 9 november 2016 @ 14:19:16 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166535825
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik voorspel wel dat media op zoek gaan naar mensen die spijt hebben. Zoals bij de Brexit, paar mensen die spijt hadden werden uitgebreid in beeld gebracht met als impliciete boodschap: zie je wel, ze snappen er niets van.
we gaan het wel zien, ben benieuwd wat er overblijft van de retoriek van Trump tijdens de campagne en daadwerkelijk zitten als president
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166535831
quote:
15s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

En gaan ze gewoon weer achter in de bus zitten?
In Amsterdam doen zij dat veelal sowieso al.
Ik stap gewoon in mijn pick-up.
pi_166535847
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:50 schreef Refragmental het volgende:
Ik moet het Koos, Chewie, en Ludachrist nageven. Ze zijn erg sportief en dragen nog bij aan de discussie. ^O^
Haha dank, mijn mening over Trump is nog steeds hetzelfde en ben ook nog steeds van mening dat Clinton van de 2 kanshebbers de minst slechte kandidaat was.

Met een beetje normale kandidaat hadden de democraten met gemak gewonnen en dat geld eigenlijk ook voor de republikeinen (dan was het een stuk minder spannend geworden. South Park heeft dit keer wel heel erg gelijk met "giant douche vs turd sandwich"

quote:
Dat kan van een aantal mensen niet echt gezegd worden, hell, sommigen laten zich niet eens zien :')
Het was een lange nacht voor sommigen denk ik.
pi_166535850
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:16 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Veel counties die voor Obama gingen zijn nu duidelijk naar Trump gegaan.

Laat dit nou een les zijn voor de Democraten en laat ze in 2020 een Elizabeth Warren nomineren.
Dat klopt, maar of dat komt omdat Trump de Obama-kiezers heeft weten te lokken of dat Clinton de Obama-kiezers niet naar de stembus heeft weten te krijgen is volgens mij de vraag. Er zijn ongeveer 400.000 minder stemmen naar Trump/Clinton gegaan dan naar Obama/Romney, derde partijen buiten beschouwing latend. Trump heeft bijvoorbeeld ook maar 100.000 stemmen meer dan Romney, dus of er echt sprake is van een dergelijke overstap van partij vraag ik me af.
pi_166535858
quote:
''Deal with strength or get crushed everytime!''
  woensdag 9 november 2016 @ 14:21:21 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166535863
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef WammesWaggel het volgende:
in het echt stinken ze ja
pi_166535881
Nou, ik ben benieuwd wat hij er van zal bakken.
pi_166535888
Deze topicreeks vannacht met dat kleine verschil in Florida _O- _O_

pi_166535895
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Haha dank, mijn mening over Trump is nog steeds hetzelfde en ben ook nog steeds van mening dat Clinton van de 2 kanshebbers de minst slechte kandidaat was.

Met een beetje normale kandidaat hadden de democraten met gemak gewonnen en dat geld eigenlijk ook voor de republikeinen (dan was het een stuk minder spannend geworden. South Park heeft dit keer wel heel erg gelijk met "giant douche vs turd sandwich"
Onze meningen verschillen inderdaad over wie de minst slechte zou zijn.
Maar dat het een "giant douche vs turd sandwich" scenario was zijn we het beiden wel over eens.

Komend seizoen South Park gaat genieten zijn :D
pi_166535901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Op 4chan /pol/ genoeg van dit soort threads waar men social media berichten plaatst van jankende mensen e.d. Heeeeeeeerlijk!
Ik vind het ook genieten. Vrouwen, homo's, minderheden (van alles ondertussen wel wat in de familie) die weer lekker onderdrukt moeten mogen worden.

En dan heul hard roepen dat Obamacare eraan moet. En vervangen met wat? Weten we niet. Ik weet wel dat ik mensen in m'n familie die met bepaalde aandoenen zijn geboren, en dankzij de ACA eindelijk verzekerd zijn.

Maar goed, als de ACA eraan gaat, dan verdient iedere randmongool het die plots geen verzekering meer heeft of het niet kan betalen en voor Trump heeft gestemd. Aangezien we toch niet weten of en met wat het vervangen wordt. Genieten, joh.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166535927
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:22 schreef Ulx het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wat hij er van zal bakken.
Hij heeft gewonnen zonder zijn taxes vrij te geven.

Verder is dat inderdaad het enige wat we hier met z'n allen kunnen.... afwachten en kijken wat hij ervan bakt.
pi_166535932
quote:
15s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:21 schreef Re het volgende:

[..]

in het echt stinken ze ja
Naar KFC?
pi_166535935
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:23 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik vind het ook genieten. Vrouwen, homo's, minderheden (van alles ondertussen wel wat in de familie) die weer lekker onderdrukt moeten mogen worden.

En dan heul hard roepen dat Obamacare eraan moet. En vervangen met wat? Weten we niet. Ik weet wel dat ik mensen in m'n familie die met bepaalde aandoenen zijn geboren, en dankzij de ACA eindelijk verzekerd zijn.

Maar goed, als de ACA eraan gaat, dan verdient iedere randmongool het die plots geen verzekering meer heeft of het niet kan betalen en voor Trump heeft gestemd. Aangezien we toch niet weten of en met wat het vervangen wordt. Genieten, joh.
Ben je nog dronken van al je bier van gisteren? Sluit je vrouw maar niet op in je bierkelder want straks drinkt ze van ellende alles nog op.
pi_166535951
Of miste ik de sarcasmekaart even. ;(
pi_166535955
quote:

[..]

Oef nu moet je gaan stoppen.
Ik hou van zuur en zout... maar op een gegeven moment begint het toch m'n strot uit te komen.
  woensdag 9 november 2016 @ 14:26:42 #190
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166535958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Verdriet van anderen, het mooiste wat er is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_166535965
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Kan je het echt niet hebben? Hij heeft ongeveer 30% van de Latijns-Amerikaanse stemmen gekregen. Tegen wie zijn die racistisch dan?
Die zijn gewoon dom :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 9 november 2016 @ 14:27:16 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166535967
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:25 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Naar KFC?
he bent een mongoloide racist, walgelijk tyoetje
pi_166535981
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je nog dronken van al je bier van gisteren? Sluit je vrouw maar niet op in je bierkelder want straks drinkt ze van ellende alles nog op.
Nouja, wat die zorgverzekeringen betreft heeft hij natuurlijk wel een punt. Als private verzekeraars straks gewoon weer de touwtjes in handen vallen een heleboel mensen met bestaande aandoeningen buiten de boot natuurlijk.
pi_166535989
Maar trump heeft nooit iets racistisch gezegd over bijvoorbeeld afro Amerikanen toch? Enkel latino's en zo.
pi_166535993
quote:
15s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Verdriet van anderen, het mooiste wat er is.
Je hebt verdriet, en je hebt zwaar overtrokken aanstellerij (zie OMG).
Dat laatste is waar ik nu heerlijk van geniet :)
pi_166535997
Als de uitslag bekijkt, is de politieke landschap in Amerika volledig omgegooid door Trump. Trump heeft ervoor elkaar gekregen groepen kiezers te bereiken die nooit aangesproken werden door de establishment en deze groep zo te mobiliseren. En dat moet je nageven, dat heeft die geweldig gedaan.
Het verschil in Amerika is door deze verkiezingen nog nooit zo groot tussen groepen. Hoogopgeleiden vs laagopgeleiden, whites vs minorities en vooral platteland vs stad. Op het eerste gezicht lijkt het ook dat Clinton het niet heel slecht heeft gedaan in haar eigen base, maar ze is volledig afgeslacht op het platteland en met name in de midwest.
Ik hoop dan ook dat Trump de komende tijd de hand toesteekt en probeert het land te binden. Hij en de republikeinen hebben in deze verkiezingen een groot mandaat gekregen en mogen de minimaal de komende twee jaar bewijzen dat ze hun verantwoordelijkheid waarmaken.

Wel wil ik een punt maken over de Amerikaanse kiessysteem. Ondanks dat Trump de verkiezingen gewonnen heeft, heeft Clinton de meeste stemmen gekregen net als Gore in 2000. Ik denk dat het hoog tijd wordt om het Amerikaanse kiessysteem de komende tijd kritisch te bekijken. Het is niet goed voor het land en de democratie als in dit millenium al 2 kandidaten zijn die de verkiezingen hebben verloren, ondanks dat ze de meeste stemmen hebben gekregen
pi_166535999
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:23 schreef Refragmental het volgende:

Komend seizoen South Park gaat genieten zijn :D
Voor comediens wordt het leuke jaren, Bush jr on steroids voor die lui.
pi_166536007
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De NOS maakt items die hooguit een paar minuten lang zijn. Daarin zit geen ruimte voor al teveel diepgang.

Snap ook niet dat mensen nog het journaal kijken.
Dat ben ik met je eens.
pi_166536015
quote:

[..]

Trump zegt dat het allemaal geweldig wordt, dus dan zal dat ook wel zo zijn.
pi_166536017
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:27 schreef Re het volgende:

[..]

he bent een mongoloide racist, walgelijk tyoetje
Niet zo mad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: