Oh nee, dat mocht je alleen van Obama vinden voordat hij iets gepresteerd had!quote:Op woensdag 9 november 2016 14:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor mij is Trump nu al de beste president ooit.
Dumoulin is geen B-sporterquote:
Dat was een bericht van Despeldquote:Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef Re het volgende:
Hèhè trump fans due nu al boos zijn op zijn kiezersbedrog speech, dat gaat nog wat worden.
doel je nu op dat artikel van de speld?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef Re het volgende:
Hèhè trump fans due nu al boos zijn op zijn kiezersbedrog speech, dat gaat nog wat worden.
Dat is dan ook de nieuwsbron voor Trump fans.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:07 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dat was een bericht van Despeld.
Het komt van de Speld!!!!quote:Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef Re het volgende:
Dat komt om 15:30.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:08 schreef Seam het volgende:
Is er inmiddels al een reactie van Clinton?
Dat kan. Je bent dus eigenlijk net als die overdreven Obama-fanboys, die hem in 2008 al direct uitriepen tot godheid?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor mij is Trump nu al de beste president ooit.
Ik denk niet dat buitenlandcorrespondenten de meest (kosten)effectieve keuze zijn. Joris Luyendijk is natuurlijk een mooie story teller, maar "het zijn net mensen" schetst wel een pijnlijk beeld waar ongetwijfeld een sterke kern van waarheid in zit.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar zijn de buitelandcorrespondenten voor. Die peilen de mening van de gemiddelde Chinees of Rus en vertellen daar iets over tijdens de uitzending. Of dat op waarheid berust, durf ik niet te zeggen.
Verder is het niet zo vreemd dat je van je Chinese collega's meer leert over China dan van de NOS. De primaire focus van een nieuwsmedium dat door de staat wordt gefinancierd ligt immers niet op een land aan de andere kant van de wereld. Zou dus wat gek zijn om daar nou extreem veel tijd en geld in te steken. Het eigen nieuws krijgt logischerwijs voorrang.
Maar goed, dat is het gros van de kiezers ook niet, en het gros van de mensen hier in principe ook niet etcquote:Op woensdag 9 november 2016 14:08 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Maar daarom niet per se ingelezen in (Amerikaanse) politiek.
Die ligt nu platgespoten met medicatie op bed. Morgen zal ze haar speech houden.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:08 schreef Seam het volgende:
Is er inmiddels al een reactie van Clinton?
Nee, vandaag. Om 15.30 uur NL tijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die ligt nu platgespoten met medicatie op bed. Morgen zal ze haar speech houden.
Droge ogen van al het mee lezen en streams kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 13:35 schreef Moira. het volgende:
Oooh wat was dat genieten vannacht zeg
Ben nu wel ontieglijk moeHeb van 9 tot 13 geslapen
helemaal omdat ze zo fel reageerde over Trump zijn acceptie van de verkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die ligt nu platgespoten met medicatie op bed. Morgen zal ze haar speech houden.
Eerlijk gezegd een erg slechte verliezer dat ze zelfs der eigen supporters niet eens bedankt maar zich gewoon niet eens meer liet zien.
Oh excuus.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Om 15.30 uur NL tijd.
Probleem is alleen dat je experts (zoals Luyendijk) in alle smaken hebt. Het is nogal verschil wie je aan tafel hebt zitten. Bij WNL zat Wierd Duk de afgelopen weken een paar een keer tafel. Hij is een fervent voorstander van Trump. Dat terwijl DWDD gedomineerd wordt door Clinton-fans.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat buitenlandcorrespondenten de meest (kosten)effectieve keuze zijn. Joris Luyendijk is natuurlijk een mooie story teller, maar "het zijn net mensen" schetst wel een pijnlijk beeld waar ongetwijfeld een sterke kern van waarheid in zit.
oh ik zie er wel waarheid in hoor, fans die openlijk voor een executie zijn, die anderen zo gaten omdat ze zelf mislukt zijn, ik zie een land compleet in 2en, dat gaat nooit verzoend rakenquote:Op woensdag 9 november 2016 14:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het komt van de Speld!!!!
Hahahahahahaha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |