abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166535847
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:50 schreef Refragmental het volgende:
Ik moet het Koos, Chewie, en Ludachrist nageven. Ze zijn erg sportief en dragen nog bij aan de discussie. ^O^
Haha dank, mijn mening over Trump is nog steeds hetzelfde en ben ook nog steeds van mening dat Clinton van de 2 kanshebbers de minst slechte kandidaat was.

Met een beetje normale kandidaat hadden de democraten met gemak gewonnen en dat geld eigenlijk ook voor de republikeinen (dan was het een stuk minder spannend geworden. South Park heeft dit keer wel heel erg gelijk met "giant douche vs turd sandwich"

quote:
Dat kan van een aantal mensen niet echt gezegd worden, hell, sommigen laten zich niet eens zien :')
Het was een lange nacht voor sommigen denk ik.
pi_166535850
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:16 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Veel counties die voor Obama gingen zijn nu duidelijk naar Trump gegaan.

Laat dit nou een les zijn voor de Democraten en laat ze in 2020 een Elizabeth Warren nomineren.
Dat klopt, maar of dat komt omdat Trump de Obama-kiezers heeft weten te lokken of dat Clinton de Obama-kiezers niet naar de stembus heeft weten te krijgen is volgens mij de vraag. Er zijn ongeveer 400.000 minder stemmen naar Trump/Clinton gegaan dan naar Obama/Romney, derde partijen buiten beschouwing latend. Trump heeft bijvoorbeeld ook maar 100.000 stemmen meer dan Romney, dus of er echt sprake is van een dergelijke overstap van partij vraag ik me af.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166535858
quote:
''Deal with strength or get crushed everytime!''
  woensdag 9 november 2016 @ 14:21:21 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166535863
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien dat de media nu eindelijk stopt met de glorification van zwarte Amerikanen.
in het echt stinken ze ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166535881
Nou, ik ben benieuwd wat hij er van zal bakken.
pi_166535888
Deze topicreeks vannacht met dat kleine verschil in Florida _O- _O_

pi_166535895
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Haha dank, mijn mening over Trump is nog steeds hetzelfde en ben ook nog steeds van mening dat Clinton van de 2 kanshebbers de minst slechte kandidaat was.

Met een beetje normale kandidaat hadden de democraten met gemak gewonnen en dat geld eigenlijk ook voor de republikeinen (dan was het een stuk minder spannend geworden. South Park heeft dit keer wel heel erg gelijk met "giant douche vs turd sandwich"
Onze meningen verschillen inderdaad over wie de minst slechte zou zijn.
Maar dat het een "giant douche vs turd sandwich" scenario was zijn we het beiden wel over eens.

Komend seizoen South Park gaat genieten zijn :D
pi_166535901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Op 4chan /pol/ genoeg van dit soort threads waar men social media berichten plaatst van jankende mensen e.d. Heeeeeeeerlijk!
Ben al de hele dag lekker aan het genieten *O*
Ik vind het ook genieten. Vrouwen, homo's, minderheden (van alles ondertussen wel wat in de familie) die weer lekker onderdrukt moeten mogen worden.

En dan heul hard roepen dat Obamacare eraan moet. En vervangen met wat? Weten we niet. Ik weet wel dat ik mensen in m'n familie die met bepaalde aandoenen zijn geboren, en dankzij de ACA eindelijk verzekerd zijn.

Maar goed, als de ACA eraan gaat, dan verdient iedere randmongool het die plots geen verzekering meer heeft of het niet kan betalen en voor Trump heeft gestemd. Aangezien we toch niet weten of en met wat het vervangen wordt. Genieten, joh.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166535927
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:22 schreef Ulx het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wat hij er van zal bakken.
Hij heeft gewonnen zonder zijn taxes vrij te geven.

Verder is dat inderdaad het enige wat we hier met z'n allen kunnen.... afwachten en kijken wat hij ervan bakt.
pi_166535932
quote:
15s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:21 schreef Re het volgende:

[..]

in het echt stinken ze ja
Naar KFC?
pi_166535935
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:23 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik vind het ook genieten. Vrouwen, homo's, minderheden (van alles ondertussen wel wat in de familie) die weer lekker onderdrukt moeten mogen worden.

En dan heul hard roepen dat Obamacare eraan moet. En vervangen met wat? Weten we niet. Ik weet wel dat ik mensen in m'n familie die met bepaalde aandoenen zijn geboren, en dankzij de ACA eindelijk verzekerd zijn.

Maar goed, als de ACA eraan gaat, dan verdient iedere randmongool het die plots geen verzekering meer heeft of het niet kan betalen en voor Trump heeft gestemd. Aangezien we toch niet weten of en met wat het vervangen wordt. Genieten, joh.
Ben je nog dronken van al je bier van gisteren? Sluit je vrouw maar niet op in je bierkelder want straks drinkt ze van ellende alles nog op.
pi_166535951
Of miste ik de sarcasmekaart even. ;(
pi_166535955
quote:

[..]

Oef nu moet je gaan stoppen.
Ik hou van zuur en zout... maar op een gegeven moment begint het toch m'n strot uit te komen.
  woensdag 9 november 2016 @ 14:26:42 #190
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166535958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Op 4chan /pol/ genoeg van dit soort threads waar men social media berichten plaatst van jankende mensen e.d. Heeeeeeeerlijk!
Ben al de hele dag lekker aan het genieten *O*
Verdriet van anderen, het mooiste wat er is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_166535965
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Kan je het echt niet hebben? Hij heeft ongeveer 30% van de Latijns-Amerikaanse stemmen gekregen. Tegen wie zijn die racistisch dan?
Die zijn gewoon dom :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 9 november 2016 @ 14:27:16 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166535967
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:25 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Naar KFC?
he bent een mongoloide racist, walgelijk tyoetje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166535981
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je nog dronken van al je bier van gisteren? Sluit je vrouw maar niet op in je bierkelder want straks drinkt ze van ellende alles nog op.
Nouja, wat die zorgverzekeringen betreft heeft hij natuurlijk wel een punt. Als private verzekeraars straks gewoon weer de touwtjes in handen vallen een heleboel mensen met bestaande aandoeningen buiten de boot natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166535989
Maar trump heeft nooit iets racistisch gezegd over bijvoorbeeld afro Amerikanen toch? Enkel latino's en zo.
pi_166535993
quote:
15s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Verdriet van anderen, het mooiste wat er is.
Je hebt verdriet, en je hebt zwaar overtrokken aanstellerij (zie OMG).
Dat laatste is waar ik nu heerlijk van geniet :)
pi_166535997
Als de uitslag bekijkt, is de politieke landschap in Amerika volledig omgegooid door Trump. Trump heeft ervoor elkaar gekregen groepen kiezers te bereiken die nooit aangesproken werden door de establishment en deze groep zo te mobiliseren. En dat moet je nageven, dat heeft die geweldig gedaan.
Het verschil in Amerika is door deze verkiezingen nog nooit zo groot tussen groepen. Hoogopgeleiden vs laagopgeleiden, whites vs minorities en vooral platteland vs stad. Op het eerste gezicht lijkt het ook dat Clinton het niet heel slecht heeft gedaan in haar eigen base, maar ze is volledig afgeslacht op het platteland en met name in de midwest.
Ik hoop dan ook dat Trump de komende tijd de hand toesteekt en probeert het land te binden. Hij en de republikeinen hebben in deze verkiezingen een groot mandaat gekregen en mogen de minimaal de komende twee jaar bewijzen dat ze hun verantwoordelijkheid waarmaken.

Wel wil ik een punt maken over de Amerikaanse kiessysteem. Ondanks dat Trump de verkiezingen gewonnen heeft, heeft Clinton de meeste stemmen gekregen net als Gore in 2000. Ik denk dat het hoog tijd wordt om het Amerikaanse kiessysteem de komende tijd kritisch te bekijken. Het is niet goed voor het land en de democratie als in dit millenium al 2 kandidaten zijn die de verkiezingen hebben verloren, ondanks dat ze de meeste stemmen hebben gekregen
pi_166535999
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:23 schreef Refragmental het volgende:

Komend seizoen South Park gaat genieten zijn :D
Voor comediens wordt het leuke jaren, Bush jr on steroids voor die lui.
pi_166536007
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De NOS maakt items die hooguit een paar minuten lang zijn. Daarin zit geen ruimte voor al teveel diepgang.

Snap ook niet dat mensen nog het journaal kijken.
Dat ben ik met je eens.
pi_166536015
quote:

[..]

Trump zegt dat het allemaal geweldig wordt, dus dan zal dat ook wel zo zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166536017
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:27 schreef Re het volgende:

[..]

he bent een mongoloide racist, walgelijk tyoetje
Niet zo mad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: