SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mods draaien ook overuren nuquote:Op woensdag 9 november 2016 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, er is flink in gemod, denk ik.
Als trump president was ten tijden van 9/11 was de mensheid nu uitgestorvenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vonden we destijds een domme president, maar vergeleken met Trump is het toch een bijzonder erudiete en beschaafde man (qua uitlatingen).
Met zn allen ten onder vannachtquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Gezellig. Veel mensen. Maakt een goed topic!
hij was juist heel slim, maar deed zich dom voorquote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vonden we destijds een domme president, maar vergeleken met Trump is het toch een bijzonder erudiete en beschaafde man (qua uitlatingen).
Is gewoon CV-building. Maakt ze niet eens uit welke democraat.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef vigen98 het volgende:
Nederlandse kut wijven die voor HC gaan werkenDom kut wijf
Die Nederlandse Trump aanhangers ookquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Drolflap het volgende:
Dan ben je ook kansloos hoor, als Nederlander campagne gaan voeren voor de Amerikaanse verkiezingen
Dit, dan ben je echt een massieve debiel.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Drolflap het volgende:
Dan ben je ook kansloos hoor, als Nederlander campagne gaan voeren voor de Amerikaanse verkiezingen
HaschiGodinquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef vigen98 het volgende:
Nederlandse kut wijven die voor HC gaan werkenDom kut wijf
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
Gezellig richolio. Wie hoop je dat er wint?
Yernaz, bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die Nederlandse Trump aanhangers ook. Dat artikel in de VK gelezen?
Oh ik dacht dat hij meedeed bij de voorverkiezingen van de democraten, maar misschien konden mensen niet op hem stemmen ofzoquote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bernie heeft nooit een kans gekregen. Donald daarentegen, hij moet zich inderdaad schamen.
Het is geen VBL hier, er zijn strengere regels.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Doublepain het volgende:
Johannes
Snap niet waarom zijn post weg werd gehaald
4 euro. Lafbekquote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef richolio het volgende:
[..]Leuk inderdaad.
Ik hoop op Hillary, maar ik heb 4 euro ingezet op Trump, dus als hij wint win ik 25 euro. Dus het is een beetje een win-win. En jij?
Voorkeuren kun je hebben, aanhangers zijn doorgeslagenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die Nederlandse Trump aanhangers ook. Dat artikel in de VK gelezen?
Somebody gonna get killed tonight; ik was dat voornemens als die knettergekke heks wintquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als Trump wint ga ik heroine scoren en op killing spree
Inderdaad, hij heeft zelfs een accent aangeleerd om sympathieker over te komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef topdeck het volgende:
[..]
hij was juist heel slim, maar deed zich dom voor
Zijn er 4.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is er hier moderator eigenlijk?
Waarom geen debat??quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef vigen98 het volgende:
Hey lekker eerlijk NOS, 2 HC fans en eentje is een Jood
IS? Of gekke republikein? Doorgedraaide BLM?twitter:i24NEWS_EN twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:42:28#BREAKING: Heavily armed gunman shoots at least four people near polling station in California #ElectionDay reageer retweet
6 a 7 uurquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rond hoe laat Nederlandse tijd kunnen we een "definitieve" uitslag verwachten?
Kijk gezellig meequote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan slapen.
Het lukt me niet.
Godver.
Kan dat modereren niet wat minder, dat verspringen van het topic is irritanter dan wat offtopic geleuter.quote:
Het leek maar alsof hij meedeed, in 2014 was al beslist wie er zou winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij meedeed bij de voorverkiezingen van de democraten, maar misschien konden mensen niet op hem stemmen ofzo
Dit valt niet te modereren, gewoon een kwestie van accepteren.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoi.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
toto voor presidentquote:
Let's agree to disagree.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan dat modereren niet wat minder, dat verspringen van het topic is irritanter dan wat offtopic geleuter.
Dat was best een gestoorde tekenfilm.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je Rocko's Modern Life wel eens gezien? Yernaz lijkt een beetje hierop:
[ afbeelding ]
Ik waardeer je aanwezigheid. Toch wil ik even zekerheid: Mag ik zo af en toe een stokbrood posten aan het eind van een verder relevante post? Gewoon, omdat ik gek ben op stokbrood.quote:
In NH zijn er 50 stemmen gesteld. Nikszeggend nog.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hadden jullie verwacht dat Trump op voorsprong zou staan in New Hampshire en Indiana?
Die Rocko werkte bij een sekslijnquote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat was best een gestoorde tekenfilm.
Met FOK en pepernoten. Dankzij dit soort topics gaat het wat sneller dan als je alleen tv kijkt. Nu is er weer zo'n saai interview op de NOS.quote:
quote:
Hoi, met een uurtje anderhalf wordt het hier vanzelf wat rustiger en meer ontopic naar mijn verwachting.quote:
Uitslag staat al een paar jaar vastquote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom gaat dat tellen niet sneller. Ze werken toch met computers?
Deels. Sommige counties werken ook met potlood, en er zijn early voters.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef RemcoW23 het volgende:
nee 1 uur en een kwartier helaasquote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef monkyyy het volgende:
Mij is beloofd dat over 15 minuten Florida bekend is.
Echt hè. Vond het als kind gewoon geinig om naar te kijken. Recentelijk nog eens een paar afleveringen herbekeken, dan merk je pas hoeveel er over je hoofd gaat als kindquote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat was best een gestoorde tekenfilm.
mag ik jessica aanrakenquote:
Dan heeft men jou verkeerd geinformeerd. Slechts een deel van Florida is dan bekend.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef monkyyy het volgende:
Mij is beloofd dat over 15 minuten Florida bekend is.
Hopelijk vroeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef markvanrinsum het volgende:
hoi
hoelaat verwachten jullie de uitslag ?
tussen 3:00 en 5:00 redelijk betrouwbaarquote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef markvanrinsum het volgende:
hoi
hoelaat verwachten jullie de uitslag ?
Ik vind het maar moeilijk, ben al een beetje moe. Straks een lekker soepje halen, denk ik. Blijven FOK!ken en misschien een bakje koffie erbij.quote:
THE DON natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef richolio het volgende:
[..]Leuk inderdaad.
Ik hoop op Hillary, maar ik heb 4 euro ingezet op Trump, dus als hij wint win ik 25 euro. Dus het is een beetje een win-win. En jij?
Gaat echt bizar traag...quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Zolang je maar vijf minuten gedaan hebt over het schrijven van die post mag dat.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik waardeer je aanwezigheid. Toch wil ik even zekerheid: Mag ik zo af en toe een stokbrood posten aan het eind van een verder relevante post? Gewoon, omdat ik gek ben op stokbrood.
Nou, dan ga ik verder Mr Robot kijken, tot zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee 1 uur en een kwartier helaas
Ik weet niet hoe mijn koffiezetapparaat werktquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het maar moeilijk, ben al een beetje moe. Straks een lekker soepje halen, denk ik. Blijven FOK!ken en misschien een bakje koffie erbij.
Kijk gewoon CNN/ Fox News..quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef vigen98 het volgende:
Waarom heeft NOS 2 HC fans en geen Trump fan erbij gehaald dan? Eenzijdige kut media
Wat een vreselijke kledingquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Met The Donald aan het roer komen deze tijden weer terug.
[ afbeelding ]
Ja ik word hier ook heel moe vanquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk al 3 uur naar analyses. Vermoeiond.
Onmogelijk. De Amerikaanse Droom is niets meer dan een droom. Gebakken lucht. De meeste Amerikanen hebben 2-3 baantjes om het hoofd boven water te houden.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Als bob modt zoals hij haxt hoef jij je geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik waardeer je aanwezigheid. Toch wil ik even zekerheid: Mag ik zo af en toe een stokbrood posten aan het eind van een verder relevante post? Gewoon, omdat ik gek ben op stokbrood.
All aboard all aboard whoohoooquote:
Ja iedereen wordt spontaan slank en blond.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij FOX zouden ze zelfs bij een landslide voor Clinton nog zeker tot Valentijnsdag volhouden dat Trump gewonnen heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Kijk gewoon CNN/ Fox News..
Daarom heb ik FOK! erbij om wat te ouwehoerenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Slobeend het volgende:
Nee man, wakker blijven. Zoiets heb je (wij) nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn koffiezetapparaat werktDenk dat ik in slaap ga vallen.
Er valt momenteel ook niets te zeggen. Een beetje zoals FOX Sports die om 12:00 al gaat beginnen met voorbeschouwen op 14:30-wedstrijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Slobeend het volgende:
quote:Early in the night, before we have a critical mass of returns, one thing I’ll be looking for is whether and where Trump is doing better than Romney did four years ago. So I’m looking over the Kentucky counties that have reported votes so far. And it doesn’t appear that Trump is doing significantly better than Romney. Trump is doing better in some counties but worse in plenty of others.
Volgens hun redenering kan ook Magda Goebbels president wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef vigen98 het volgende:
Oh het vrouwenkaart wordt weer getrokken
Oke, heb wel straks om 11:50 een SE Engelsquote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee man, wakker blijven. Zoiets heb je (wij) nog nooit meegemaakt.
Inderdaad.quote:
Oh, maar dat is misschien wel belangrijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke, heb wel straks om 11:50 een SE Engels
Dat moet jou goed doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan nu leren tho.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh, maar dat is misschien wel belangrijk.
Zolang je maar een vagina hebt.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens hun redenering kan ook Magda Goebbels president worden
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus, hoeveel "Timothy McVeighs" zullen we krijgen na deze verkiezingen.?
Verdeeldheid was nog nooit zo groot.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wat minder onzin posten?
Geen GoldenPower en Frikandelbroodjes klappen net als iedere eckte puberquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn koffiezetapparaat werktDenk dat ik in slaap ga vallen.
Ik mag vannacht gewoon extra lang opblijven hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt vanzelf minder zodra VBL moet gaan slapen van hun moeders.
Zet CNN aan dan ipv de Nederlandse tv, kun je alvast een beetje in de Engelstalige sferen komen met de analistenquote:
Die zijn niet te vinden kennelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef vigen98 het volgende:
Waarom heeft NOS 2 HC fans en geen Trump fan erbij gehaald dan? Eenzijdige kut media
Moet je nagaan hoe voorspelbaar ze zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erg knap dat de ondertitelaars het al vertaald hebben voordat ze praten.
Jammer dat hij zo wordt afgeschilderd als duistere boeman. Verkiezingen blijven een volksaangelegenheid, als hij de meerderheid van het volk achter zich heeft, moet de rest het maar slikken.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef matthijst het volgende:
Pfffff, kiek ze bang zijn voor Trump op nos
Dan werkt het.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er wordt zwaar gemodereerd. Ik durf zelfs geen VI gifjes te posten
Klopt, qua wetenschap en klimaat gaan we zeker 50 jaar terug.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon wachten tot het EFS topic, daar kan dat wel weer.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er wordt zwaar gemodereerd. Ik durf zelfs geen VI gifjes te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |