Barron is 10, 10! en al geen manlet meer.quote:
Met een enorme kater dus, ongeacht de uitslag. Nachtje doorhalen is zwaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alsof dat zooitje ongeregeld bij mij op het werk ook maar enige notie heeft omtrent heel dit gebeuren
Morgen kan ik sowieso uitslapen tot zo laat het blieft, want ik hoef pas om 15:00 uur present te zijn
Bernie heeft nooit een kans gekregen. Donald daarentegen, hij moet zich inderdaad schamen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je daarvan verliest moet je je inderdaad kapot schamen Bernie / Donald zijnde.
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bernie heeft nooit een kans gekregen. Donald daarentegen, hij moet zich inderdaad schamen.
twitter:PoliticsWolf twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:35:52Elliott County KY has literally always voted Democratic, even back to the 1820s & before it was formed in the 1860s… https://t.co/xIh9ajnfKW reageer retweet
CNN of niet Amerikaans.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef Platinumgoat het volgende:
Waar kijken op TV wat geen CNN is maar wel amerikaans? Ziggo
Omdat er geen twee Democratische kandidaten door mochten voor de general elections?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bernie heeft nooit een kans gekregen. Donald daarentegen, hij moet zich inderdaad schamen.
Ik ga niet naar jou kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Wie van m'n vrienden kijken me vannacht?
Kater ja, maar niet van het bier. Ik poog wat minder te zuipen, dus ik hou het bij 6 flesjes vannacht. Bij wijze van uitzondering, want eigenlijk drink ik door de week niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een enorme kater dus, ongeacht de uitslag. Nachtje doorhalen is zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |