Whehehequote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef Geralt het volgende:
Because you'd be in jail.
Dat was wel een goeie ja
Als je daarvan verliest moet je je inderdaad kapot schamen Bernie / Donald zijnde.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Toen leek ze nog onschuldig. Dat zo'n kind zo corrupt kan worden is toch best tragisch.
Uiteindelijk wint Wall Street altijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je daarvan verliest moet je je inderdaad kapot schamen Bernie / Donald zijnde.
Ja, het is ECHTquote:Op woensdag 9 november 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit legit?
Nooit opgevallen
? Dat moet volgens de wet. Als je in de rij staat moet je kunnen stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:35 schreef Nielsch het volgende:
Wtf rechtzaken om stemlokalen langer open te houden omdat de rijen te lang zijn... Wat is dit voor een bananenrepubliek?
Zoals ik zei: RT is een prima keuze.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
RT heeft een stream met Larry Kinggod, die man heeft al 40 presidenten meegemaakt.
[ afbeelding ]
Ja, dat bleek een verrassend interessante docu.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was wel een leuke docu op de NPO laatst, The Choice, met een jonge Trump.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:35 schreef Frank_Underwood het volgende:
Heeft iemand een link voor een goede election map met de resultaten?
Ikquote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Wie van m'n vrienden kijken me vannacht?
Dit idd. WTF?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dude. Volg je het al vanaf begin, ga je slapen
Alsof dat zooitje ongeregeld bij mij op het werk ook maar enige notie heeft omtrent heel dit gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:37 schreef Monopoly het volgende:
Daarom, gewoon je baas bellen en zeggen dat hij pech heeft en dat je vanavond het eind van de wereld gaat vieren. Dat je morgen wel beslist of je komt werken of niet. Begrijpt hij vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |