Vind dat wel mooi om te volgen. Doen Amerikanen altijd wel goed, vooral die gast bij dat schermquote:Op woensdag 9 november 2016 00:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zet CNN aan dan ipv de Nederlandse tv, kun je alvast een beetje in de Engelstalige sferen komen met de analisten
Als je een sumbody bent post je dat toch gewoon?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als Trump Florida wint mag ik toch wel toetertjes.gif posten. Pls
KingFloplandquote:Op woensdag 9 november 2016 00:51 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Ik vind dat Donald Trump de verkiezingen gaat winnen.
Misschien moet ik toch maar voor de 3de keer dit jaar kijken naar de Nederlandse televisie, vooral als Trump gaat winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef matthijst het volgende:
Pfffff, kiek ze bang zijn voor Trump op nos
Ik mis Herman nog altijdquote:
Tja, een redelijk objectieve nieuwsvoorziening blijft toch wel fijnquote:Op woensdag 9 november 2016 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
De pers is inderdaad behoorlijk negatief over hem, maar toch denk ik niet dat Trump veel hulp nodig heeft om zichzelf neer te zetten als een onbetrouwbare narcist.
Dit soort nachten waren er vroeger ook wel eens, maar in het pre-internet tijdperk zagen die er wel heel anders uitquote:
Greet Wildersquote:Op woensdag 9 november 2016 00:51 schreef starla het volgende:
Serieuze vraag:
Heeft iemand tot nog toe op Nederlandse TV aangegeven achter Trump te staan?
Dan sluiten de polls in een paar belangrijke staten. Langzaamaan komen dan getelde votes binnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef Unites het volgende:
Dus over 13 minuten de eerste paar grote uitslagen?
Bij CNN hebben ze een redelijk vreemde interpretatie van het woord "key"quote:Op woensdag 9 november 2016 00:51 schreef Montov het volgende:
Nu de eerste projections.
Dat is bijna net zo spannend als key race alert.
Als het om verkiezingen gaat kan je niet onder Ferry Mingele uitkomen. Met zijn brilletje. Die man is een echte verkiezingenman.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |