Wat een vreselijke kledingquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Met The Donald aan het roer komen deze tijden weer terug.
[ afbeelding ]
Ja ik word hier ook heel moe vanquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk al 3 uur naar analyses. Vermoeiond.
Onmogelijk. De Amerikaanse Droom is niets meer dan een droom. Gebakken lucht. De meeste Amerikanen hebben 2-3 baantjes om het hoofd boven water te houden.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Als bob modt zoals hij haxt hoef jij je geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik waardeer je aanwezigheid. Toch wil ik even zekerheid: Mag ik zo af en toe een stokbrood posten aan het eind van een verder relevante post? Gewoon, omdat ik gek ben op stokbrood.
All aboard all aboard whoohoooquote:
Ja iedereen wordt spontaan slank en blond.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij FOX zouden ze zelfs bij een landslide voor Clinton nog zeker tot Valentijnsdag volhouden dat Trump gewonnen heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Kijk gewoon CNN/ Fox News..
Daarom heb ik FOK! erbij om wat te ouwehoerenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Slobeend het volgende:
Nee man, wakker blijven. Zoiets heb je (wij) nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn koffiezetapparaat werktDenk dat ik in slaap ga vallen.
Er valt momenteel ook niets te zeggen. Een beetje zoals FOX Sports die om 12:00 al gaat beginnen met voorbeschouwen op 14:30-wedstrijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Slobeend het volgende:
quote:Early in the night, before we have a critical mass of returns, one thing I’ll be looking for is whether and where Trump is doing better than Romney did four years ago. So I’m looking over the Kentucky counties that have reported votes so far. And it doesn’t appear that Trump is doing significantly better than Romney. Trump is doing better in some counties but worse in plenty of others.
Volgens hun redenering kan ook Magda Goebbels president wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef vigen98 het volgende:
Oh het vrouwenkaart wordt weer getrokken
Oke, heb wel straks om 11:50 een SE Engelsquote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee man, wakker blijven. Zoiets heb je (wij) nog nooit meegemaakt.
Inderdaad.quote:
Oh, maar dat is misschien wel belangrijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke, heb wel straks om 11:50 een SE Engels
Dat moet jou goed doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan nu leren tho.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh, maar dat is misschien wel belangrijk.
Zolang je maar een vagina hebt.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens hun redenering kan ook Magda Goebbels president worden
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus, hoeveel "Timothy McVeighs" zullen we krijgen na deze verkiezingen.?
Verdeeldheid was nog nooit zo groot.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wat minder onzin posten?
Geen GoldenPower en Frikandelbroodjes klappen net als iedere eckte puberquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn koffiezetapparaat werktDenk dat ik in slaap ga vallen.
Ik mag vannacht gewoon extra lang opblijven hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt vanzelf minder zodra VBL moet gaan slapen van hun moeders.
Zet CNN aan dan ipv de Nederlandse tv, kun je alvast een beetje in de Engelstalige sferen komen met de analistenquote:
Die zijn niet te vinden kennelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef vigen98 het volgende:
Waarom heeft NOS 2 HC fans en geen Trump fan erbij gehaald dan? Eenzijdige kut media
Moet je nagaan hoe voorspelbaar ze zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erg knap dat de ondertitelaars het al vertaald hebben voordat ze praten.
Jammer dat hij zo wordt afgeschilderd als duistere boeman. Verkiezingen blijven een volksaangelegenheid, als hij de meerderheid van het volk achter zich heeft, moet de rest het maar slikken.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef matthijst het volgende:
Pfffff, kiek ze bang zijn voor Trump op nos
Dan werkt het.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er wordt zwaar gemodereerd. Ik durf zelfs geen VI gifjes te posten
Klopt, qua wetenschap en klimaat gaan we zeker 50 jaar terug.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon wachten tot het EFS topic, daar kan dat wel weer.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er wordt zwaar gemodereerd. Ik durf zelfs geen VI gifjes te posten
Ja en. Niet meer dan normaal ook. Het is druk vannacht. Dus dan zet je er wat mods op. Deze drukte was te verwachten, dus daar heb men waarschijnlijk wel rekening mee gehouden. Prima toch.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef Coco98 het volgende:
Er zijn echt meer dan 4 mods aanwezig hier.
Rigged?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zal wel 30 seconde tot 1 minuut achterlopenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hadden Harry Mens moeten uitnodigenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef vigen98 het volgende:
Waarom heeft NOS 2 HC fans en geen Trump fan erbij gehaald dan? Eenzijdige kut media
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:50 schreef vigen98 het volgende:
Dat vies nep accentBitch als je jezelf niet eens hoort met je Hollandse accent... boiiiiii
Ja dat is dus niet live. Doorgestoken kaart! Illumienazi!!!quote:Op woensdag 9 november 2016 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat laatste ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Gezellig, op wie hoop jij? Of kijk je gewoon voor de topshow.
waar ligt datquote:Op woensdag 9 november 2016 00:49 schreef NaturalScience het volgende:
In Marion County staat Hilary voor op Trump. In gedachten houdend dat sinds 2004 in deze county altijd republikeinen hebben gewonnen zegt mij dat Hilary deze verkiezingen gaat winnen.
Topshow!quote:Op woensdag 9 november 2016 00:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze hadden Harry Mens moeten uitnodigen
Ik durf te gokken op Indiana of Kentuckyquote:
De pers is inderdaad behoorlijk negatief over hem, maar toch denk ik niet dat Trump veel hulp nodig heeft om zichzelf neer te zetten als een onbetrouwbare narcist.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:49 schreef Unites het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo wordt afgeschilderd als duistere boeman. Verkiezingen blijven een volksaangelegenheid, als hij de meerderheid van het volk achter zich heeft, moet de rest het maar slikken.
Een molotov cocktail in het establishment gooien.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die zijn niet te vinden kennelijk.
Ben op zich wel benieuwd naar de motieven van de voorstanders van Trump.
De eerste nuttige post dit topic, dit was overigens ook wel te verwachten aangezien Trump een iets ander type stemmer aantrekt.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:50 schreef PippenScottie het volgende:
HARRY ENTEN 6:46 PM
Looking For Early Clues In Kentucky
Early in the night, before we have a critical mass of returns, one thing I’ll be looking for is whether and where Trump is doing better than Romney did four years ago. So I’m looking over the Kentucky counties that have reported votes so far. And it doesn’t appear that Trump is doing significantly better than Romney. Trump is doing better in some counties but worse in plenty of others.
Vind dat wel mooi om te volgen. Doen Amerikanen altijd wel goed, vooral die gast bij dat schermquote:Op woensdag 9 november 2016 00:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zet CNN aan dan ipv de Nederlandse tv, kun je alvast een beetje in de Engelstalige sferen komen met de analisten
Als je een sumbody bent post je dat toch gewoon?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als Trump Florida wint mag ik toch wel toetertjes.gif posten. Pls
KingFloplandquote:Op woensdag 9 november 2016 00:51 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Ik vind dat Donald Trump de verkiezingen gaat winnen.
Misschien moet ik toch maar voor de 3de keer dit jaar kijken naar de Nederlandse televisie, vooral als Trump gaat winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef matthijst het volgende:
Pfffff, kiek ze bang zijn voor Trump op nos
Ik mis Herman nog altijdquote:
Tja, een redelijk objectieve nieuwsvoorziening blijft toch wel fijnquote:Op woensdag 9 november 2016 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
De pers is inderdaad behoorlijk negatief over hem, maar toch denk ik niet dat Trump veel hulp nodig heeft om zichzelf neer te zetten als een onbetrouwbare narcist.
Dit soort nachten waren er vroeger ook wel eens, maar in het pre-internet tijdperk zagen die er wel heel anders uitquote:
Greet Wildersquote:Op woensdag 9 november 2016 00:51 schreef starla het volgende:
Serieuze vraag:
Heeft iemand tot nog toe op Nederlandse TV aangegeven achter Trump te staan?
Dan sluiten de polls in een paar belangrijke staten. Langzaamaan komen dan getelde votes binnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef Unites het volgende:
Dus over 13 minuten de eerste paar grote uitslagen?
Bij CNN hebben ze een redelijk vreemde interpretatie van het woord "key"quote:Op woensdag 9 november 2016 00:51 schreef Montov het volgende:
Nu de eerste projections.
Dat is bijna net zo spannend als key race alert.
Als het om verkiezingen gaat kan je niet onder Ferry Mingele uitkomen. Met zijn brilletje. Die man is een echte verkiezingenman.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |