Wat een vreselijke kledingquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Met The Donald aan het roer komen deze tijden weer terug.
[ afbeelding ]
Ja ik word hier ook heel moe vanquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk al 3 uur naar analyses. Vermoeiond.
Onmogelijk. De Amerikaanse Droom is niets meer dan een droom. Gebakken lucht. De meeste Amerikanen hebben 2-3 baantjes om het hoofd boven water te houden.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Als bob modt zoals hij haxt hoef jij je geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik waardeer je aanwezigheid. Toch wil ik even zekerheid: Mag ik zo af en toe een stokbrood posten aan het eind van een verder relevante post? Gewoon, omdat ik gek ben op stokbrood.
All aboard all aboard whoohoooquote:
Ja iedereen wordt spontaan slank en blond.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij FOX zouden ze zelfs bij een landslide voor Clinton nog zeker tot Valentijnsdag volhouden dat Trump gewonnen heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Kijk gewoon CNN/ Fox News..
Daarom heb ik FOK! erbij om wat te ouwehoerenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Slobeend het volgende:
Nee man, wakker blijven. Zoiets heb je (wij) nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn koffiezetapparaat werktDenk dat ik in slaap ga vallen.
Er valt momenteel ook niets te zeggen. Een beetje zoals FOX Sports die om 12:00 al gaat beginnen met voorbeschouwen op 14:30-wedstrijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef Slobeend het volgende:
quote:Early in the night, before we have a critical mass of returns, one thing I’ll be looking for is whether and where Trump is doing better than Romney did four years ago. So I’m looking over the Kentucky counties that have reported votes so far. And it doesn’t appear that Trump is doing significantly better than Romney. Trump is doing better in some counties but worse in plenty of others.
Volgens hun redenering kan ook Magda Goebbels president wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef vigen98 het volgende:
Oh het vrouwenkaart wordt weer getrokken
Oke, heb wel straks om 11:50 een SE Engelsquote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee man, wakker blijven. Zoiets heb je (wij) nog nooit meegemaakt.
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |