Kijk gezellig meequote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan slapen.
Het lukt me niet.
Godver.
Kan dat modereren niet wat minder, dat verspringen van het topic is irritanter dan wat offtopic geleuter.quote:
Het leek maar alsof hij meedeed, in 2014 was al beslist wie er zou winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij meedeed bij de voorverkiezingen van de democraten, maar misschien konden mensen niet op hem stemmen ofzo
Dit valt niet te modereren, gewoon een kwestie van accepteren.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is er hier moderator eigenlijk?
Hoi.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is er hier moderator eigenlijk?
toto voor presidentquote:
Let's agree to disagree.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan dat modereren niet wat minder, dat verspringen van het topic is irritanter dan wat offtopic geleuter.
Dat was best een gestoorde tekenfilm.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je Rocko's Modern Life wel eens gezien? Yernaz lijkt een beetje hierop:
[ afbeelding ]
Ik waardeer je aanwezigheid. Toch wil ik even zekerheid: Mag ik zo af en toe een stokbrood posten aan het eind van een verder relevante post? Gewoon, omdat ik gek ben op stokbrood.quote:
In NH zijn er 50 stemmen gesteld. Nikszeggend nog.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hadden jullie verwacht dat Trump op voorsprong zou staan in New Hampshire en Indiana?
Die Rocko werkte bij een sekslijnquote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat was best een gestoorde tekenfilm.
Met FOK en pepernoten. Dankzij dit soort topics gaat het wat sneller dan als je alleen tv kijkt. Nu is er weer zo'n saai interview op de NOS.quote:
quote:
Hoi, met een uurtje anderhalf wordt het hier vanzelf wat rustiger en meer ontopic naar mijn verwachting.quote:
Uitslag staat al een paar jaar vastquote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom gaat dat tellen niet sneller. Ze werken toch met computers?
Deels. Sommige counties werken ook met potlood, en er zijn early voters.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef RemcoW23 het volgende:
nee 1 uur en een kwartier helaasquote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef monkyyy het volgende:
Mij is beloofd dat over 15 minuten Florida bekend is.
Echt hè. Vond het als kind gewoon geinig om naar te kijken. Recentelijk nog eens een paar afleveringen herbekeken, dan merk je pas hoeveel er over je hoofd gaat als kindquote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat was best een gestoorde tekenfilm.
mag ik jessica aanrakenquote:
Dan heeft men jou verkeerd geinformeerd. Slechts een deel van Florida is dan bekend.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef monkyyy het volgende:
Mij is beloofd dat over 15 minuten Florida bekend is.
Hopelijk vroeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef markvanrinsum het volgende:
hoi
hoelaat verwachten jullie de uitslag ?
tussen 3:00 en 5:00 redelijk betrouwbaarquote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef markvanrinsum het volgende:
hoi
hoelaat verwachten jullie de uitslag ?
Ik vind het maar moeilijk, ben al een beetje moe. Straks een lekker soepje halen, denk ik. Blijven FOK!ken en misschien een bakje koffie erbij.quote:
THE DON natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef richolio het volgende:
[..]Leuk inderdaad.
Ik hoop op Hillary, maar ik heb 4 euro ingezet op Trump, dus als hij wint win ik 25 euro. Dus het is een beetje een win-win. En jij?
Gaat echt bizar traag...quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Zolang je maar vijf minuten gedaan hebt over het schrijven van die post mag dat.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik waardeer je aanwezigheid. Toch wil ik even zekerheid: Mag ik zo af en toe een stokbrood posten aan het eind van een verder relevante post? Gewoon, omdat ik gek ben op stokbrood.
Nou, dan ga ik verder Mr Robot kijken, tot zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee 1 uur en een kwartier helaas
Ik weet niet hoe mijn koffiezetapparaat werktquote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het maar moeilijk, ben al een beetje moe. Straks een lekker soepje halen, denk ik. Blijven FOK!ken en misschien een bakje koffie erbij.
Kijk gewoon CNN/ Fox News..quote:Op woensdag 9 november 2016 00:46 schreef vigen98 het volgende:
Waarom heeft NOS 2 HC fans en geen Trump fan erbij gehaald dan? Eenzijdige kut media
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |