SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mods draaien ook overuren nuquote:Op woensdag 9 november 2016 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, er is flink in gemod, denk ik.
Als trump president was ten tijden van 9/11 was de mensheid nu uitgestorvenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vonden we destijds een domme president, maar vergeleken met Trump is het toch een bijzonder erudiete en beschaafde man (qua uitlatingen).
Met zn allen ten onder vannachtquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Gezellig. Veel mensen. Maakt een goed topic!
hij was juist heel slim, maar deed zich dom voorquote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vonden we destijds een domme president, maar vergeleken met Trump is het toch een bijzonder erudiete en beschaafde man (qua uitlatingen).
Is gewoon CV-building. Maakt ze niet eens uit welke democraat.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef vigen98 het volgende:
Nederlandse kut wijven die voor HC gaan werkenDom kut wijf
Die Nederlandse Trump aanhangers ookquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Drolflap het volgende:
Dan ben je ook kansloos hoor, als Nederlander campagne gaan voeren voor de Amerikaanse verkiezingen
Dit, dan ben je echt een massieve debiel.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Drolflap het volgende:
Dan ben je ook kansloos hoor, als Nederlander campagne gaan voeren voor de Amerikaanse verkiezingen
HaschiGodinquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef vigen98 het volgende:
Nederlandse kut wijven die voor HC gaan werkenDom kut wijf
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
Gezellig richolio. Wie hoop je dat er wint?
Yernaz, bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die Nederlandse Trump aanhangers ook. Dat artikel in de VK gelezen?
Oh ik dacht dat hij meedeed bij de voorverkiezingen van de democraten, maar misschien konden mensen niet op hem stemmen ofzoquote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bernie heeft nooit een kans gekregen. Donald daarentegen, hij moet zich inderdaad schamen.
Het is geen VBL hier, er zijn strengere regels.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Doublepain het volgende:
Johannes
Snap niet waarom zijn post weg werd gehaald
4 euro. Lafbekquote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef richolio het volgende:
[..]Leuk inderdaad.
Ik hoop op Hillary, maar ik heb 4 euro ingezet op Trump, dus als hij wint win ik 25 euro. Dus het is een beetje een win-win. En jij?
Voorkeuren kun je hebben, aanhangers zijn doorgeslagenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die Nederlandse Trump aanhangers ook. Dat artikel in de VK gelezen?
Somebody gonna get killed tonight; ik was dat voornemens als die knettergekke heks wintquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als Trump wint ga ik heroine scoren en op killing spree
Inderdaad, hij heeft zelfs een accent aangeleerd om sympathieker over te komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef topdeck het volgende:
[..]
hij was juist heel slim, maar deed zich dom voor
Zijn er 4.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is er hier moderator eigenlijk?
Waarom geen debat??quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef vigen98 het volgende:
Hey lekker eerlijk NOS, 2 HC fans en eentje is een Jood
IS? Of gekke republikein? Doorgedraaide BLM?twitter:i24NEWS_EN twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:42:28#BREAKING: Heavily armed gunman shoots at least four people near polling station in California #ElectionDay reageer retweet
6 a 7 uurquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rond hoe laat Nederlandse tijd kunnen we een "definitieve" uitslag verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |